Novinka vznikla na podlahovej plošine predchodcu, ktorá ale bola výrazne modifikovaná. Výsledkom práce konštruktérov je zväčšenie rázvoru osí kolies. Možno s istotou povedať, že i20 bude o poznanie dlhší než Getz a v interiéri poskytne viac priestoru. Dizajn vznikol v európskom štylistickom centre Hyundai v nemeckom Rüsselsheime.
Umiernené tvary
Charakterizujú ho umiernené tvary s veľkými prednými aj koncovými svetlometmi. K päťdverovej verzii pravdepodobne pribudne aj športovejšie ladené trojdverové prevedenie. Ponuka motorov bude pozostávať z troch zážihových - 1,2 l, 1,4 l, 1,6 l a úplne nového vznetového agregátu 1,4 CRDi. Novinka príde na trh začiatkom budúceho roka.
i-blue ako bonus
Pri príležitosti svetovej premiéry Hyundai i20 na októbrovom parížskom autosalóne výrobca odhalí aj koncept ekologicky ladenej štúdie i20 i-blue poháňanej turbodieslom 1,4 CRDi (66 kW/90 k, 220 Nm), kombinovaným so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. V porovnaní so sériovým modelom bude mať i20 i-blue o 15 mm nižšiu svetlú výšku a upravenú aerodynamiku. Vďaka týmto zmenám dosiahne priemernú spotrebu 3,8 l nafty/100 km a do ovzdušia vypustí 99 g CO2/km.