Nová Honda City bude krajšia. Konečne

Predchádzajúca generácia priestranného sedanu Honda City sa stretla s rozporuplným prijatím zo strany verejnosti pre jeho nevyvážený vzhľad. Novinka tento problém mať rozhodne nebude.

Dizajnéri sa inšpirovali súčasnou štylistickou líniou značky Honda. Na karosérii nového modelu City preto môžeme nájsť viacero detailov odkazujúcich na Civic i Accord.(Zdroj: Honda)

Trochu Civic, trochu Accord

Dizajnéri sa inšpirovali súčasnou štylistickou líniou značky Honda. Na karosérii nového modelu City preto môžeme nájsť viacero detailov odkazujúcich na Civic i Accord. Automobil stojí na predĺženej podlahovej plošine Hondy Jazz. Vonkajšie rozmery sa v porovnaní s predchodcom takmer nezmenili, nový City je len o 5 mm širší (1695 mm), a o 15 mm nižší (1470 mm). Celková dĺžka 4395 mm zostala zachovaná.

Výrobca zatiaľ neuviedol objem batožinového priestoru, dá sa však očakávať hodnota okolo 500 litrov. Interiér je skôr konzervatívny, výrobca sľubuje kvalitné materiály i spracovanie detailov. Nie práve prakticky ale pôsobí červené podsvietenie palubnej dosky.

Iba benzín

Vozidlo je prioritne určené len pre vybrané európske a ázijské trhy. Premiéru absolvuje už v najbližších dňoch na Motor Show v tureckom Istambule. Pre Európu je k dispozícii jediná pohonná jednotka - zažihový štvorvalec s variabilným časovaním ventilov i-VTEC a objemom 1,4 l.

Najvyšší výkon 74 kW (100 k) sa na predné kolesá môže prenášať prostredníctvom 5-stupňovej manuálnej, alebo 6-stupňovej automatickej prevodovky umožňujúcej radenie tlačidlami na volante. Nová Honda City príde v Európe do predaja začiatkom budúceho roku.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 599
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 7 021
  3. Moskva alebo Petrohrad? 5 657
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 328
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 423
  6. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 947
  7. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 1 885
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 807
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 792
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Beblavý predstavil plány, vznikajúca strana začala zbierať podpisy

Do roka chcú pripraviť programové tézy.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.