SME

Na šprinte v Trenčíne bola najrýchlejšia motorka

Na letisku v Trenčíne sa konalo druhé kolo pretekov automobilov a motocyklov v zrýchlení Automax PowerFest 2008. Štvrtý ročník podujatia prilákal na štart 104 účastníkov zo štyroch krajín Európy.

Najväčšou atrakciou pre všetkých bol nepochybne dragbike, špeciálny šprintérsky motocykel s výkonom 350 koní, ktorý v sedle s Maďarom Zoltánom Tóthom dosiahol najrýchlejší čas celého podujatia - 8,424 s. a najvyššiu rýchlosť 247 km/h.Najväčšou atrakciou pre všetkých bol nepochybne dragbike, špeciálny šprintérsky motocykel s výkonom 350 koní, ktorý v sedle s Maďarom Zoltánom Tóthom dosiahol najrýchlejší čas celého podujatia - 8,424 s. a najvyššiu rýchlosť 247 km/h. (Zdroj: www.zrychlenie.sk)

Na letisku v Trenčíne sa konalo druhé kolo pretekov automobilov a motocyklov v zrýchlení Automax PowerFest 2008 vol. 2. V poradí už štvrtý ročník podujatia organizovaného Slovenskou šprintérskou asociáciou prilákal na štart 104 účastníkov zo štyroch krajín Európy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najrýchlejší dragbike z Maďarska

V chladnom počasí mali diváci možnosť vidieť spolu 377 duelov na 1/4 míle (402,33 m), ale aj Stunt rider show - akrobaciu maďarského kaskadéra Hidi Mikiho a množstvo nádherných áut i motoriek.

Najväčšou atrakciou pre všetkých bol nepochybne dragbike, špeciálny šprintérsky motocykel s výkonom 350 koní, ktorý v sedle s Maďarom Zoltánom Tóthom dosiahol najrýchlejší čas celého podujatia - 8,424 s. a najvyššiu rýchlosť 247 km/h. Keďže šlo o exhibičnú jazdu, jeho čas sa do celkových výsledkov nezaratúval.

SkryťVypnúť reklamu

Triumf Kubáňa a Pénzeša

Absolútne víťazstvo v kategórii automobilov získal a najväčšiu trofej prebral držiteľ slovenského šprintérskeho rekordu Vlado Kubáň z Bratislavy jazdiaci na nádhernom a superrýchlom vozidle Porsche 911 TechArt Turbo.

Časom 11,022 s. zdolal aj svojho veľkého slovenského konkurenta z kategórie diesel, Ivana Šoltýsa jazdiaceho na jednom z najrýchlejších automobilov Európy poháňaných vznetovým motorom, VW Lupo 1,9 TDI. Ten dosiahol čas 11,132 s.

Najrýchlejším jazdcom na dvoch kolesách sa stal Marek Pénzeš v sedle motocykla Kawasaki jazdiaci v kategórii street 1000+, ktorý preťal cieľovú fotobunku v čase 10,251 sekundy pri rýchlosti 227 km/h. Podrobnejšie informácie o tomto športe a pravidlá nájdete na internetovej stránke www.zrychlenie.sk .

SkryťVypnúť reklamu

Výsledky šprintov (víťazi v jednotlivých kategóriách):

A1 František Časný (Škoda 105)

A2 Štefan Holakovský (Honda Civic)

A3 Tibor Eotvos (Škoda 1000MB)

A4 Jindra Essl (Honda Integra)

A5 Ladislav Pakši (Honda Civic)

A6 Pavol Buček (Nissan 300ZX)

A7 Vlado Kubáň (Porsche 911 TechArt Turbo)

A8 Ivan Šoltýs (VW Lupo)

AS Norbert Nagy (špeciál)

M1 Lukáš Kučerka (Derbi GPR)

M2 Ivan Paučo (Kawasaki ZX 6R)

M3 Marián Hrádel (Suzuki GSX R)

M4 Marek Pénzeš (Kawasaki Ninja ZX14)

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  2. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  3. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  4. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  5. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  6. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  7. Na Marka oharka do jarka
  8. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 22 078
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 476
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 615
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 406
  5. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 7 721
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 248
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 737
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 541
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Timotej Opálek: Mumford & Sons - Rushmere
  2. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  3. Eva Záhorská: Katastrofa menom Slintačka a krívačka
  4. Aleksander Prętnicki: Bratislavský Expres - Vlna tieňov
  5. Adrián Néma: Kde zmizla láska?
  6. Dušan Piršel: Vojna je ničota a strata ľudskosti
  7. Ondřej Havelka: Nahé dredaté krásky, ultimátní svoboda a posvátné konopí. Rastafariánství v JAR
  8. Ján Škerko: Sedem minút v nebi. Čo sa to včera stalo
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 918
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 398
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 77 554
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 747
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 549
  6. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 11 809
  7. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 167
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 793
  1. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  2. Tupou Ceruzou: Businessman
  3. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  4. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  5. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  6. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  7. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  8. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
SkryťZatvoriť reklamu