SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Toyota zvýhodňuje cenovú ponuku (INZERCIA)

Toyota zvýhodňuje od 1.10. 2008 svoju cenovú ponuku celého modelového radu.

(Zdroj: www.auto.sme.sk)

Po dvoch uplynulých mesiacoch, kedy Toyota zaznamenala v každom z nich rekordný počet viac ako 1000 uzavretých zákazníckych zmlúv (v ČR i SR) prichádza ďalšie cenové zvýhodnenie, ktoré predpovedá udržanie tohto trendu aj pre posledný štvrťrok roku 2008.

„Naše súčasné marketingové a predajné aktivity v kombinácii s maximálnym úsilím našich obchodných partnerov jasne preukázali svoju úspešnosť. Dosahujeme rekordný počet objednávok automobilov a s tým samozrejme rastie aj ich reálny predaj.

Úplne logic04_AURIS_big.jpgky chceme v tomto úspešnom trende aj naďalej pokračovať a preto sme sa rozhodli pre ďalšie zvýhodnenie u väčšiny našich modelov.“, hovorí Marian Hoffer, riaditeľ spoločnosti Toyota Motor Slovakia a dodáva: „Naša obchodná stratégia nám teraz dáva príležitosť stále posilňovať našu pozíciu na agresívnom trhu v ČR a SR a dosiahnuť tento rok hranicu 10 000 predaných automobilov. Preto chceme naďalej držať súčasný rastúci trend v predajoch a to novou kampaňou, kedy cenovo zvýhodníme väčšinu našich súčasných modelov na sklade s okamžitým dodaním.“

Cenové zvýhodnenie bude previazané rozsiahlou marketingovou kampaňou. Toyota Motor Slovakia tak nielen smeruje k naplneniu svojho predajného cieľa pre rok 2008, ale posilňuje svoju pozíciu pre nasledujúci rok, ktorý bude v znamení niekoľko veľmi významných premiér nových modelov tejto japonskej značky na trhu v ČR a SR.

Lexus prichádza s novým trendom cenovej politiky v oblasti luxusného tovaru

Divízia Lexus spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s r. o., vyhlásila k 1. 10. 2008 revolučný trend v cenovej politike luxusných vozidiel. Výsledkom je historicky najlepšia dostupnosť nielen hybridných, ale aj všetkých konvenčných modelov značky Lexus, a to aj v porovnaní s okolitými krajinami obchodujúcimi v EUR.

Po výraznom nástupe značky Lexus na európsky aj slovenský trh koncom roka 2005 sa Lexus v priebehu dvoch rokov stal jednou z najdynamickejšie rastúcich značiek v prémiovom segmente. V rokoch 2005 – 2007 zaznamenal Lexus päťnásobne väčší rast ako celkový trh prémiových vozidiel v SR (prémiový trh celkovo + 50 %; Lexus + 250 %).

LEXUS_UDAJE_big.jpg
Na tento trend chce Lexus ďalej nadviazať ešte pred príchodom nových modelov v budúcich rokoch.
„K takejto dramatickej a zároveň procesne veľmi náročnej úprave cien v SR nás vedie nielen doterajší vývoj kurzu koruny, ale aj oprávnený pocit slovenských spotrebiteľov o neúmerne vysokej cene luxusných produktov v porovnaní so zahraničím. Zavedenie nového trendu v cenovej politike značky Lexus dokazuje, že to tak nemusí byť pri každom druhu luxusného tovaru ponúkaného v SR,“ povedal Tomáš Velek, Senior Manager, Head of Lexus Czech & Slovak Republic.

Do novej cenovej politiky sa podarilo zahrnúť aj všetky hybridné modely Lexus, ktoré zaznamenávajú rastúci záujem zákazníkov a v tomto roku tvoria takmer 50 % celkového predaja značky v SR. „Naším cieľom je šíriť povedomie o technológiách s menším vplyvom na životné prostredie. Úpravou cien všetkých hybridných modelov Lexus chceme túto prelomovú technológiu priblížiť širšiemu okruhu záujemcov v SR,“ dodal Tomáš Velek.
Prehľad cien základných modelov

Podľa zvoleného modelu získava zákazník značky Lexus v SR od 1. 10. 2008 cenové zvýhodnenie oproti pôvodnému cenníku od 155 000,- Sk/5 145,06 € do 500 000,- Sk/16 596,96 € (vrátane DPH).

Nová cena od 1. 10. 2008 (vrátane DPH)

Hybridné modely

Model SK EUR
RX 400h 1 484 000,- 49 259,78
GS 450h 1 739 000,- 57 724.22
LS 600h 2 979 000,- 98 884,68
LS 600h L 3 244 000,- 107 681,07

Konvenčné modely

Model SK EUR
IS 220d 889 000,- 29 509,39
IS 250 989 000,- 32 828,79
IS F 2 059 000,- 68 346,28
GS 300 1 314 000,- 43 616,81
GS 460 1 739 000,- 57 724,22
LS 460 2 479 000,- 82 287,72
RX 350 1 349 000,- 44 778,60
SC 430 2 139 000,- 71 001,79

*(konverzný kurz 1€ = 30,126 Sk)

O značke Lexus

Od svojho uvedenia na trh v roku 1989 je Lexus po celom svete známy svojou túžbou po dokonalosti, výnimočnou kvalitou, špičkovými technológiami svojich produktov a ojedinelým konceptom kompletnej starostlivosti o zákazníkov. Lexus dnes zostáva prvým a zároveň jediným svetovým výrobcom luxusných vozidiel, ktorý ponúka ucelený rad vysokovýkonných, plne hybridných modelov skladajúci sa z RX 400h, prvého hybridného SUV na svete; GS 450h, vysokovýkonného hybridného sedanu a vlajkovej lode LS 600h, hybridnej limuzíny so stálym pohonom všetkých kolies. Automobily Lexus dostať vo viac ako 60 krajinách a v roku 2007 svetový predaj prevýšil hodnotu 518 000 kusov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  8. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  9. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  1. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  4. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  7. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  8. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 25 182
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 18 739
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 12 838
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 369
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 657
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 6 872
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 802
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 720
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 448
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 936
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Experti nesúhlasia s Krajčího vyjadreniami o AstraZenece a posune očkovania

Tento týždeň príde o takmer päťtisíc dávok vakcíny od Pfizeru menej.

Minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Komentár šéfredaktorky Beaty Balogovej

Čo nám ostáva, keď Fico slintá po moci a vláda sa háda?

Čoraz ťažšie sa rozlišuje, ktoré rozhodnutie smeruje k ochrane životov a ktoré je len zneužívaním dôvery občanov.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
NADÁCIA ZASTAVME KORUPCIU

Holý sa opäť zatajuje. Buď porušil pravidlá, alebo Britov zavádzal

Na Slovensku pravidlá neporušil, v Anglicku to isté nie je.

Štefan Holý.

Koronavírus na Slovensku: PCR testy odhalili 1 909 nakazených, pribudlo 111 úmrtí (minúta po minúte)

Od začiatku pandémie zomrelo v súvislosti s covidom 3 637 osôb, vyliečilo sa 173 761 ľudí.

Plošné testovanie na Covid-19:Zdravotník odoberá vzorku.

Neprehliadnite tiež

Dacia Sandero a Sandero Stepway.
Volkswagen Polo Harlekin
Subaru Legacy Wagon

Ktoré autá sa na Slovensku v minulom roku najčastejšie kupovali?

Niektorým značkám predaje klesli aj o polovicu.

Skokanom minulého roka je Škoda Kamiq, ktorá sa ako nováčik dostala na 6. miesto.