SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Toyota zvýhodňuje cenovú ponuku (INZERCIA)

Toyota zvýhodňuje od 1.10. 2008 svoju cenovú ponuku celého modelového radu.

(Zdroj: www.auto.sme.sk)

Po dvoch uplynulých mesiacoch, kedy Toyota zaznamenala v každom z nich rekordný počet viac ako 1000 uzavretých zákazníckych zmlúv (v ČR i SR) prichádza ďalšie cenové zvýhodnenie, ktoré predpovedá udržanie tohto trendu aj pre posledný štvrťrok roku 2008.

„Naše súčasné marketingové a predajné aktivity v kombinácii s maximálnym úsilím našich obchodných partnerov jasne preukázali svoju úspešnosť. Dosahujeme rekordný počet objednávok automobilov a s tým samozrejme rastie aj ich reálny predaj.

Úplne logic04_AURIS_big.jpgky chceme v tomto úspešnom trende aj naďalej pokračovať a preto sme sa rozhodli pre ďalšie zvýhodnenie u väčšiny našich modelov.“, hovorí Marian Hoffer, riaditeľ spoločnosti Toyota Motor Slovakia a dodáva: „Naša obchodná stratégia nám teraz dáva príležitosť stále posilňovať našu pozíciu na agresívnom trhu v ČR a SR a dosiahnuť tento rok hranicu 10 000 predaných automobilov. Preto chceme naďalej držať súčasný rastúci trend v predajoch a to novou kampaňou, kedy cenovo zvýhodníme väčšinu našich súčasných modelov na sklade s okamžitým dodaním.“

Cenové zvýhodnenie bude previazané rozsiahlou marketingovou kampaňou. Toyota Motor Slovakia tak nielen smeruje k naplneniu svojho predajného cieľa pre rok 2008, ale posilňuje svoju pozíciu pre nasledujúci rok, ktorý bude v znamení niekoľko veľmi významných premiér nových modelov tejto japonskej značky na trhu v ČR a SR.

Lexus prichádza s novým trendom cenovej politiky v oblasti luxusného tovaru

Divízia Lexus spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s r. o., vyhlásila k 1. 10. 2008 revolučný trend v cenovej politike luxusných vozidiel. Výsledkom je historicky najlepšia dostupnosť nielen hybridných, ale aj všetkých konvenčných modelov značky Lexus, a to aj v porovnaní s okolitými krajinami obchodujúcimi v EUR.

Po výraznom nástupe značky Lexus na európsky aj slovenský trh koncom roka 2005 sa Lexus v priebehu dvoch rokov stal jednou z najdynamickejšie rastúcich značiek v prémiovom segmente. V rokoch 2005 – 2007 zaznamenal Lexus päťnásobne väčší rast ako celkový trh prémiových vozidiel v SR (prémiový trh celkovo + 50 %; Lexus + 250 %).

LEXUS_UDAJE_big.jpg
Na tento trend chce Lexus ďalej nadviazať ešte pred príchodom nových modelov v budúcich rokoch.
„K takejto dramatickej a zároveň procesne veľmi náročnej úprave cien v SR nás vedie nielen doterajší vývoj kurzu koruny, ale aj oprávnený pocit slovenských spotrebiteľov o neúmerne vysokej cene luxusných produktov v porovnaní so zahraničím. Zavedenie nového trendu v cenovej politike značky Lexus dokazuje, že to tak nemusí byť pri každom druhu luxusného tovaru ponúkaného v SR,“ povedal Tomáš Velek, Senior Manager, Head of Lexus Czech & Slovak Republic.

Do novej cenovej politiky sa podarilo zahrnúť aj všetky hybridné modely Lexus, ktoré zaznamenávajú rastúci záujem zákazníkov a v tomto roku tvoria takmer 50 % celkového predaja značky v SR. „Naším cieľom je šíriť povedomie o technológiách s menším vplyvom na životné prostredie. Úpravou cien všetkých hybridných modelov Lexus chceme túto prelomovú technológiu priblížiť širšiemu okruhu záujemcov v SR,“ dodal Tomáš Velek.
Prehľad cien základných modelov

Podľa zvoleného modelu získava zákazník značky Lexus v SR od 1. 10. 2008 cenové zvýhodnenie oproti pôvodnému cenníku od 155 000,- Sk/5 145,06 € do 500 000,- Sk/16 596,96 € (vrátane DPH).

Nová cena od 1. 10. 2008 (vrátane DPH)

Hybridné modely

Model SK EUR
RX 400h 1 484 000,- 49 259,78
GS 450h 1 739 000,- 57 724.22
LS 600h 2 979 000,- 98 884,68
LS 600h L 3 244 000,- 107 681,07

Konvenčné modely

Model SK EUR
IS 220d 889 000,- 29 509,39
IS 250 989 000,- 32 828,79
IS F 2 059 000,- 68 346,28
GS 300 1 314 000,- 43 616,81
GS 460 1 739 000,- 57 724,22
LS 460 2 479 000,- 82 287,72
RX 350 1 349 000,- 44 778,60
SC 430 2 139 000,- 71 001,79

*(konverzný kurz 1€ = 30,126 Sk)

O značke Lexus

Od svojho uvedenia na trh v roku 1989 je Lexus po celom svete známy svojou túžbou po dokonalosti, výnimočnou kvalitou, špičkovými technológiami svojich produktov a ojedinelým konceptom kompletnej starostlivosti o zákazníkov. Lexus dnes zostáva prvým a zároveň jediným svetovým výrobcom luxusných vozidiel, ktorý ponúka ucelený rad vysokovýkonných, plne hybridných modelov skladajúci sa z RX 400h, prvého hybridného SUV na svete; GS 450h, vysokovýkonného hybridného sedanu a vlajkovej lode LS 600h, hybridnej limuzíny so stálym pohonom všetkých kolies. Automobily Lexus dostať vo viac ako 60 krajinách a v roku 2007 svetový predaj prevýšil hodnotu 518 000 kusov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  2. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  3. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  4. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  7. Pomáhajte čítaním
  8. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  9. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  10. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  1. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  2. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  3. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  4. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  5. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  6. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  7. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  8. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  9. Pomáhajte čítaním
  10. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 31 504
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 072
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 939
  4. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 16 456
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 516
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 765
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 072
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 874
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 728
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 9 058
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Minister obrany Jaroslav Naď.
Autorská strana Petra Šabatu

Babiš už neriadi štát ako firmu, dúfa v zázrak

Kto prešľapuje tragickú koronavírusovú českú cestu? Ľudia typu Fica a Kaliňáka.

Jaroslav Faltýnek a Andrej Babiš.
Boris Kollár.
Celoplošné testovanie na Covid-19 na Slovensku.

Neprehliadnite tiež

V Bratislave v tichosti búrajú nádejnú technickú pamiatku

Čerpacia stanica BZ patrila k najstarším na Slovensku.

Už len torzo čerpacej stanice BZ.

Ktoré autá si Slováci kupujú najčastejšie?

V kurze ostávajú hlavne hatchbacky.

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.