SME
Štvrtok, 11. august, 2022 | Meniny má Zuzana

Istria Challenge 2008

Prešlo len niekoľko dní od návratu z transylvánskej trophy a už bolo opäť nutné zaoberať sa prípravami. Tentoraz do Chorvátska na Istria Challenge 2008.

(Zdroj: Liqui Moly OffRoad Trophy Team Slovakia)

Po návrate z transylvánskej trophy prišiel konečne čas oddychu. Ten však netrval vôbec dlho. Prešlo len niekoľko dní a už bolo opäť nutné zaoberať sa prípravami. Tentoraz do Chorvátska na Istria Challenge 2008, ktorá štartuje už 23.10.

Z úst vlaňajšieho víťaza sme síce mali informácie, že je to veľká sranda, no lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Keď sme počúvali o chýbajúcich cestách a navijakovaní do 20 metrových roklín kolmo dolu a o desať metrov späť na zvyšky lesnej cesty, iba sme tušili ako to bude vyzerať. Teraz už to asi vieme.

Istria Challenge je oproti TAT diametrálne odlišná. Prvoradým rozdielom je, že ide každá posádka za seba. Odchádzame síce ako tím, ale na mieste budeme súpermi. Jazdiť sa začne vo štvrtok 23.10. a počas štyroch dní by sme nemali absolvovať viac ako 60 až 100 kilometrov. Tie však budú o to zaujímavejšie. Bez dvojice navijakov tam niet čo hľadať. O blato by nemala byť núdza, o kolmé výjazdy a zjazdy, rokliny a kamene tiež nie.

Technika dostala iba drobné kozmetické vylepšenia. Posádka ide nezmenená, teda Števo Malák a Stanley Andraščík na JimUAZe. Štartovať budeme s 33kou na dverách. Miro Koncoš berie svojho staronového spolujazdca Romana Mišuráka a jeho SamTrol ponesie číslo 32.

 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  2. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  3. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  4. Prehľad a automatizácia
  5. Odomknite si články na mobile a počítači. Stačí jedno predplatné
  6. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny
  8. Na Oravskej priehrade s Kalim aj Spievankovom. Vidíme sa naživo
  1. Trenčín potrebuje nový impulz!
  2. Shell: So znižovaním emisií to myslíme vážne
  3. Sezóna slovenského ovocia je v plnom prúde
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur
  5. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku
  6. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky
  7. Prehľad a automatizácia
  8. Dopyt v Bratislave mierne klesol, ceny však stále rástli
  1. Kam príde, tam vypredá. Nitran vymýšľal vlastný cider dva roky 12 636
  2. Pláže Dominikánskej republiky kraľujú medzi najlepšími na svete 10 970
  3. 100 ovocných druhov, ktoré u nás dokážeme pestovať 10 135
  4. Kupón na cestu do Thajska, USA a Vietnamu so zľavou 888 eur 7 342
  5. Najbohatšie mesto v stredoveku, divoký západ na Slovensku 6 987
  6. Dráčik nepúta príbehom, ale perlami ducha 4 422
  7. Kde u nás kúpite domácke potraviny 3 773
  8. Miliónová autorka Táňa K. Vasilková: Po úspechu som netúžila 2 908
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Hlavný akcionár finančnej skupiny Arca Capital Rastislav Velič.

Finančná skupina prežila dva roky s obrovskými dlhmi. Veritelia z nej chcú dostať viac peňazí.


9 h
Peter Schutz.

Z Arcy zrejme vyvádzali milióny už pred bankrotom.


11 h
Donedávna najväčšie šance stať sa kardinálom mal košický gréckokatolícky arcibiskup Cyril Vasiľ.

Kardinálov - voliteľov pápeža býva okolo 120.


9. aug
Logo podcastu Dobré ráno.

Majú inštitúcie jasno v uplatňovaní sankcií?


a 1 ďalší 31m

Neprehliadnite tiež

BMW M440i Gran Coupe pred centrálou značky v Mníchove.

Na konci 50. rokov značke hrozil zánik.


18 h
Volkswagen Phaeton druhej generácie a koncept Porsche Cayenne Convertible.

Do výroby sa nedostali, skončia v múzeu.


8. aug
Seat Leon

Pri drahších modeloch majú Slováci slabosť na SUV.


5. aug
Nissan Qashqai a Škoda Karoq

Karoq je stále dobrým autom, Qashqai sa vrátil vo veľkom štýle.


5. aug

Blogy SME

  1. Michal Legíň: Cesta hrdinov SNP 2021 - 10. časť
  2. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave
  3. Miroslav Galovič: Cykloleto 2022. Časť 1 - Kalvária pri vodnom diele.
  4. Petronela Čellárová: Stále neverím
  5. Anton Kaiser: Ráno pod Hrušovom
  6. Maťo Chudík: Ticho
  7. Ján Škerko: Ranený ruský medveď najprv mrmlal, potom fučal a teraz už reve
  8. Ingrid Tkáčiková: Keď sa premiér Heger možno raz konečne odcyklí, bude už pre všetkých neskoro
  1. Věra Tepličková: A to je koniec, vážení! Čaká nás už len zima, hlad a beznádej... Ak nezasiahne Matovič... 128 649
  2. Martin Sústrik: Korupcia v ruskej armáde 20 184
  3. Tomáš Harustiak: Kto šetrí ma za tri / Ako vyžiť z minimálnej mzdy ? / Dá sa vyžiť z minimálnej mzdy ? / Prečo Slováci nemajú peniaze / Ako vyžiť z dôchodku / 11 520
  4. Ján Šeďo: Očovčania majú do zajtra hladovku, obchod "stráži" medveď ! 10 632
  5. Post Bellum SK: Dovolenka v Juhoslávii ako príležitosť na emigráciu 7 384
  6. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu. 3 937
  7. Jana Melišová: Svet sa zmenil... 3 831
  8. Ingrid Tkáčiková: Poslanec Kuriak, ďakujem, že viem to, čo na Slovensku nechcem 3 321
  1. Monika Nagyova: Moja babka zažila kvôli podvodníkom trýznivé minúty, ktoré by neželala nikomu.
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 45. - Arktída - Posledná plavba lode Karluk 3/3 - Návrat do civilizácie, 1914
  3. Jiří Ščobák: Kde dnes môžeme ušetriť? Znížiť spotrebu a náklady?
  4. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Ružinovská televízia - pod kontrolou politikov
  5. Jiří Ščobák: Proč bychom si měli zapamatovat jméno Anna Chadimová? Co nám po ní zůstalo?
  6. Jiří Ščobák: Krásne a zaujímavé historické poistné zmluvy: Existovala aj čisto slovenská poisťovňa? A čo bola „zmluva odvážna“?
  7. Monika Nagyova: O žene, ktorá milovala rúško
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
SkryťZatvoriť reklamu