Istria Challenge 2008

Prešlo len niekoľko dní od návratu z transylvánskej trophy a už bolo opäť nutné zaoberať sa prípravami. Tentoraz do Chorvátska na Istria Challenge 2008.

(Zdroj: Liqui Moly OffRoad Trophy Team Slovakia)

Po návrate z transylvánskej trophy prišiel konečne čas oddychu. Ten však netrval vôbec dlho. Prešlo len niekoľko dní a už bolo opäť nutné zaoberať sa prípravami. Tentoraz do Chorvátska na Istria Challenge 2008, ktorá štartuje už 23.10.

Z úst vlaňajšieho víťaza sme síce mali informácie, že je to veľká sranda, no lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Keď sme počúvali o chýbajúcich cestách a navijakovaní do 20 metrových roklín kolmo dolu a o desať metrov späť na zvyšky lesnej cesty, iba sme tušili ako to bude vyzerať. Teraz už to asi vieme.

Istria Challenge je oproti TAT diametrálne odlišná. Prvoradým rozdielom je, že ide každá posádka za seba. Odchádzame síce ako tím, ale na mieste budeme súpermi. Jazdiť sa začne vo štvrtok 23.10. a počas štyroch dní by sme nemali absolvovať viac ako 60 až 100 kilometrov. Tie však budú o to zaujímavejšie. Bez dvojice navijakov tam niet čo hľadať. O blato by nemala byť núdza, o kolmé výjazdy a zjazdy, rokliny a kamene tiež nie.

Technika dostala iba drobné kozmetické vylepšenia. Posádka ide nezmenená, teda Števo Malák a Stanley Andraščík na JimUAZe. Štartovať budeme s 33kou na dverách. Miro Koncoš berie svojho staronového spolujazdca Romana Mišuráka a jeho SamTrol ponesie číslo 32.

 

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  3. Top First moment dovolenky na leto 2018
  4. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  5. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  6. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  7. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  8. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a.
  9. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  10. Slováci triedia lepšie
  1. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  2. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  3. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  4. Accessible Urban Living
  5. RPSP – A good intention ruined by execution
  6. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  7. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  8. Riešenia pre hnedú planétu
  9. Veľtrh vzdelávania v Srbsku
  10. Exkurzia študijných programov AKP a PSA SvF STU v Bratislave
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 11 384
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 6 155
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 4 132
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 3 122
  5. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 320
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 844
  7. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 1 553
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 535
  9. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 419
  10. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 119

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zamestnal černákovca, predal stroje, schválil odmeny. Kotlebu preverí kontrolór

Krátko pred svojím odchodom Marian Kotleba urobil zmeny, ktoré chce nový župan Ján Lunter preveriť.

PLUS

O čo naozaj ide Georgeovi Sorosovi

Mýty, fikcia a fakty. Čo sa všetko spája so známym finančníkom.

DOMOV

Silný vietor pokračuje, hlavný prúd ide viac severom

Výstrahy platia až do utorkového popoludnia.

KOMENTÁRE

Nesrovnal nezvládol už ani oportunizmus

Prečo vám nikto nepovedal o najväčšom zlepšení bratislavskej MHD.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Môžete sa otočiť v zákaze odbočovania?

Vodička sa pýta, či pokutu dostala oprávnene.

Druhý najpredávanejší Peugeot sa vyrába už 30 rokov

Po dávnom odchode z Európy sa model 405 ďalej vyrába v Iráne.

Silný vietor a sneh komplikujú dopravu

Uzatvorené sú viaceré horské priechody.