Ako napovedá názov, automobil je postavený na báze sériového hatchbacku Suzuki SX4. Na pohľad sa od neho líši iba predným nárazníkom a maskou chladiča s väčšími otvormi pre prívod vzduchu do motorového priestoru. Palivové články pochádzajúce od koncernu General Motors dosahujú výkon 80 kW. Elektromotor, ktorý vozidlo poháňa, vyvinie 68 kW, čo stačí na maximálnu rýchlosť 150 km/h.
Namiesto bežnej palivovej nádrže má Suzuki SX4-FCV zásobník na skvapalnený vodík, ktorý umožňuje uskladňovať v ňom médium pri tlaku 700 barov. Auto je tiež vybavené kompaktným kondenzátorom zabezpečujúcim spätné využívanie brzdnej energie pri zrýchľovaní a skracuje tak nabíjací čas palivových článkov. Slabou stránkou ekologického konceptu zostáva jeho dojazd - iba 250 kilometrov.
Keďže prototyp SX4-FCV získal povolenie od japonského ministerstva dopravy a turizmu pre jazdu na pozemných komunikáciách, Suzuki ho testuje v bežnej premávke. Verejnosť toto experimentálne vozidlo mala možnosť vzhliadnuť aj na nedávno skončenom parížskom autosalóne. Japonská automobilka sa vývoju pohonu prostredníctvom palivových článkov venuje už od roku 2001. Na svet doteraz priviedla viacero funkčných prototypov, ako MR Wagon FCV alebo Wagon R-FCV.