SME

Motoristi hromžia na 34 a 46-kilometrové obchádzky Hlohovca

Trpezlivosťou a vyššou sumou peňazí na benzín sa budú najmenej do konca októbra musieť vyzbrojiť motoristi, prechádzajúci Hlohovcom.

Z dôvodu rekonštrukcie je uzatvorený jediný železničný priechod, umožňujúci prejazd automobilov od Trnavy, Serede a z Piešťan a Nitry. Nespokojnosť motoristickej verejnosti spôsobuje skutočnosť, že obchádzky, ktoré sfunkčnili dnes ráno cez okolité obce, merajú v jednom smere 34 a v druhom až 46 kilometrov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia hromžia nielen s perspektívu prejazdených kilometrov navyše, stratu času, ale aj na malú informovanosť i to, že nebola cez trať vybudovaná náhradná provizórna komunikácia. Túto možnosť však vyvrátil pre TASR František Jászberényi z Obvodného úradu pre cestnú dopravu a komunikácie v Trnave. Uviedol, že v Hlohovci sa takéto riešenie urobiť nedalo. "Žiaľ, Hlohovec má špecifickú situáciu-má iba jeden železničný priechod a iba jeden most cez Váh, ak sa niečo deje, môže vzniknúť problém. Teraz je kameňom úrazu horúcovod, ktorý je v ochrannom pásme železnice. Cez neho sa nedá budovať cesta," povedal. Iba pre prípady núdze-potreby zásahu záchranky, hasičov alebo polície bude sprístupnený prejazd, ktorý bude ochránený závorou a budú ju obsluhovať zamestnanci Železníc SR.

SkryťVypnúť reklamu

Chodci môžu využiť podjazd, ktorý sa nachádza v blízkosti opravovaného priecestia. Na internete si však už Hlohovčania začali posúvať informácie, akými "čiernymi" skratkami sa dá vyhnúť dlhým legálnym obchádzkam. Cestná premávka je na danom úseku relatívne pokojná, jej frekvencia nie je vyššia ako počas iných dní.

Zámerom stavby je komplexná rekonštrukcia železničného priecestia, ktorá bude pozostávať zo sanácie železničného spodku a výmeny štrkového lôžka. Ukončí tak problémy, ktoré motoristi na priecestí mali. Upravovať sa bude najmä napojenie ciest, práce vyjdú ŽSR zhruba 5 miliónov Sk (165.969 eur).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 173
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 11 047
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 243
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 311
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 241
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 914
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 145
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 027
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  2. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  3. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  4. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  5. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  6. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Jozef Černek: Príbeh vrážd staviteľa aj majiteľa záložne: Temný tieň nad Komárnom
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 511
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 157
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 615
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 232
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 566
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 692
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 327
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 838
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
reklama
SkryťZatvoriť reklamu