Peugeot 207 RC Rallye R3
Ako základ pre stavbu špeciálu poslúžil Peugeot 207 RC. Pod prednou kapotou sa ukrýva prepĺňaný motor 1,6 THP vyvinutý v spolupráci s BMW. Konštruktéri z Peugeot Sport pre súťažnú 207-ku pripravili novú riadiacu jednotku, takže výkon stúpol na 132 kW (180 k). Pohonná jednotka spolupracuje s kratšou šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. Z pôvodného interiéru bolo odstránené čalúnenie, sedadlá a niektoré časti palubnej dosky. Namiesto nich sa do vnútra nasťahoval bezpečnostný rám a dve anatomické sedadlá, všetko v súlade s predpismi Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA). Peugeot 207 RC Rallye bez posádky váži 1120 kg a je homologovaný pre kategóriu R3.
Sada na prestavbu stojí 20 500 eur
„Auto je rýchle, ale zároveň veľmi dobre ovládateľné. Myslím, že pre začínajúcich i skúsených pilotov je to vhodné súťažné náradie za dobrú cenu. Tým, že ide o továrenskú úpravu, je zaručená spoľahlivosť a nízke prevádzkové náklady,“ uviedol na margo športovej novinky Bryan Bouffier, poľský šampión v rely a jazdec tímu Peugeot Polska. Kompletná sada na stavbu auta stojí 20 500 eur a obsahuje karosériu s integrovaným rámom a elektroinštaláciou, prevodovku, kompletný brzdový systém, zavesenie kolies, tlmiče, pružiny a riadiacu jednotku motora. Samotný agregát a ďalšie chýbajúce časti musí zákazník použiť zo sériového modelu 207 RC. Šotolinový podvozok stojí ďalších 5 000 eur.
Značkový pohár Volant 207
Vo Francúzsku bude od sezóny 2009 existovať značkový rely pohár Volant 207 určený pre začínajúcich jazdcov. Víťaz každého podujatia získa čiastku 7 000 eur, za celkové prvenstvo v pohári na konci sezóny je vypísaná odmena 10 000 eur.