.
Podobný Audi?
Veľká mriežka chladiča zasahujúca až do predného nárazníka je poznávacím znakom pre ingolstadtskú automobilku Audi. S obľubou však tento dizajnérsky kúsok používajú aj konkurenčné automobilky a najnovšie aj najmenší Citroen. Okrem tvarovania prednej časti sa zovňajšok vozidla príliš nezmenil, takže podobne konzervatívnu modernizáciu môžeme čakať aj od Peugeotu a Toyoty. Zákazníci si ale majú možnosť vybrať jeden z dvoch nových odtieňov karosérie.
Technika sa nemení
V interiéri pribudli kvalitnejšie materiály. Palubná doska spoločne s čalúnením sedadiel môže byť ladená do modrej alebo červenej farby. Úplnou novinkou je najvyšší stupeň výbavy Exclusive s klimatizáciou, diskami kolies vyrobenými z ľahkých zliatin a čalúnením v kombinácii koža/alcantara. V ponuke pre Citroen C1 naďalej zostávajú dva motory. Zážihový s objemom 1,0 VVT-i pochádza z dieľní Toyoty a dosahuje výkon 50 kW (68 k) pri zníženej priemernej spotrebe paliva na 4,5 l/100 km. Turbodiesel 1,4 HDI dodáva koncern PSA. Okrem najvyššieho výkonu 40 kW (55 k) a krútiaceho momentu 130 Nm dostupného od hranice 1750 ot./min., sa pýši aj kombinovanou spotrebou nafty 4,1 l/100 km.
Modernizovaný najmenší Citroen by sa na európskych trhoch mal objaviť ešte v závere tohto roka.