Drobné štylistické zmeny
Podobne ako Citroën, ani malé levíča neprešlo zásadnejšou plastikou. Dizajnéri iba upravili predné svetlomety a vymenili nárazník. Ten pôsobí mohutnejším dojmom a má pre Peugeot typicky tvarovaný veľký otvor pre prívod vzduchu k motoru. Kolesá priemeru 14 palcov dostali nové ozdobné kryty Cordouan. Automobil naďalej zostáva v ponuke ako troj- alebo päťdverový. Do interiéru pribudli nové, kvalitnejšie materiály a niektoré špecifické prvky výbavy. Na vybraných trhoch sa bude predávať aj špeciálna, luxusne ladená verzia s čalúnením vnútorného priestoru v kombinácii koža/alcantara a ďalšími prvkami komfortu.
Osvedčené motory
Skladba pohonných jednotiek zostala zhodná s predchodcom. Zákazník si môže vybrať medzi benzínovým agregátom 1,0 VVT-i (55 kW/68 k) dodávaným aj s robotizovanou prevodovkou, alebo turbodieselom HDI s objemom 1,4 l a výkonom 40 kW (50 k). Použitú techniku zdieľa najmenší Peugeot so svojimi dvomi súrodencami Citroënom C1 a Toyotou Aygo.
Všetky tri vozidlá schádzajú z pásov spoločného výrobného závodu koncernu PSA a Toyoty v českom Kolíne. Z prvej generácie Peugeotu 107 vyrábaného od roku 2005 do septembra 2008 sa vyrobilo viac ako 322 000 exemplárov.