Druhý pozdrav z Kolína - omladený Peugeot 107

Od uverejnenia prvých fotografií modernizovaného Citroënu C1 neprešlo ani 24 hodín a už je na svete aj jeho inovovaný súrodenec Peugeot 107.

(Zdroj: Peugeot)

Drobné štylistické zmeny

Podobne ako Citroën, ani malé levíča neprešlo zásadnejšou plastikou. Dizajnéri iba upravili predné svetlomety a vymenili nárazník. Ten pôsobí mohutnejším dojmom a má pre Peugeot typicky tvarovaný veľký otvor pre prívod vzduchu k motoru. Kolesá priemeru 14 palcov dostali nové ozdobné kryty Cordouan. Automobil naďalej zostáva v ponuke ako troj- alebo päťdverový. Do interiéru pribudli nové, kvalitnejšie materiály a niektoré špecifické prvky výbavy. Na vybraných trhoch sa bude predávať aj špeciálna, luxusne ladená verzia s čalúnením vnútorného priestoru v kombinácii koža/alcantara a ďalšími prvkami komfortu.

Osvedčené motory

Skladba pohonných jednotiek zostala zhodná s predchodcom. Zákazník si môže vybrať medzi benzínovým agregátom 1,0 VVT-i (55 kW/68 k) dodávaným aj s robotizovanou prevodovkou, alebo turbodieselom HDI s objemom 1,4 l a výkonom 40 kW (50 k). Použitú techniku zdieľa najmenší Peugeot so svojimi dvomi súrodencami Citroënom C1 a Toyotou Aygo.
Všetky tri vozidlá schádzajú z pásov spoločného výrobného závodu koncernu PSA a Toyoty v českom Kolíne. Z prvej generácie Peugeotu 107 vyrábaného od roku 2005 do septembra 2008 sa vyrobilo viac ako 322 000 exemplárov.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  1. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások.
  2. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  3. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  4. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  5. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  6. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  7. Modern luxury next to the Blue Church
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  9. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  10. Moskva alebo Petrohrad?
  1. Moskva alebo Petrohrad? 7 478
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 4 294
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 967
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 121
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 549
  6. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 444
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 361
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 246
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 095
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 079

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Štátna firma ukázala, ako by sa dalo obísť zvyšovanie príplatkov

Najväčší súkromní zamestnávatelia zhodne tvrdia, že také kroky, ako chystá železničné Cargo, neplánujú.

DOMOV

Dobré ráno: My sme les? Kto v spore o slovenské lesy klame

Kultúrny súboj sa najnovšie vedie o lesy.

EKONOMIKA

Peugeot prehodnotil plány, v Trnave chce vyrábať inovatívny model

PSA tu vyrába Citroën C3 a Peugeot 208.

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.