Druhý pozdrav z Kolína - omladený Peugeot 107

Od uverejnenia prvých fotografií modernizovaného Citroënu C1 neprešlo ani 24 hodín a už je na svete aj jeho inovovaný súrodenec Peugeot 107.

(Zdroj: Peugeot)

Drobné štylistické zmeny

Podobne ako Citroën, ani malé levíča neprešlo zásadnejšou plastikou. Dizajnéri iba upravili predné svetlomety a vymenili nárazník. Ten pôsobí mohutnejším dojmom a má pre Peugeot typicky tvarovaný veľký otvor pre prívod vzduchu k motoru. Kolesá priemeru 14 palcov dostali nové ozdobné kryty Cordouan. Automobil naďalej zostáva v ponuke ako troj- alebo päťdverový. Do interiéru pribudli nové, kvalitnejšie materiály a niektoré špecifické prvky výbavy. Na vybraných trhoch sa bude predávať aj špeciálna, luxusne ladená verzia s čalúnením vnútorného priestoru v kombinácii koža/alcantara a ďalšími prvkami komfortu.

Osvedčené motory

Skladba pohonných jednotiek zostala zhodná s predchodcom. Zákazník si môže vybrať medzi benzínovým agregátom 1,0 VVT-i (55 kW/68 k) dodávaným aj s robotizovanou prevodovkou, alebo turbodieselom HDI s objemom 1,4 l a výkonom 40 kW (50 k). Použitú techniku zdieľa najmenší Peugeot so svojimi dvomi súrodencami Citroënom C1 a Toyotou Aygo.
Všetky tri vozidlá schádzajú z pásov spoločného výrobného závodu koncernu PSA a Toyoty v českom Kolíne. Z prvej generácie Peugeotu 107 vyrábaného od roku 2005 do septembra 2008 sa vyrobilo viac ako 322 000 exemplárov.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  3. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  4. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  5. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  6. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  7. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  8. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  9. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  10. Nepodceňujte bolesť chrbta, môže ísť o zápalové ochorenie
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 26 606
  2. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 9 104
  3. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 203
  4. Kreditná karta – áno alebo nie 7 999
  5. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 709
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 5 279
  7. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 5 248
  8. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou 5 225
  9. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 4 600
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 968

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Dlhy by mal štát odpúšťať budúci rok. Náklady vyčísľujú

Šéf SNS Andrej Danko spomína aj ďalší generálny pardon v Sociálnej poisťovni. Komore exekútorov sa to nepáči.

PODCAST DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Liek existoval, aj tak ho takmer nechali umrieť

Príbeh, ktorý opisuje slovenské zdravotníctvo.

ŠPORT

Takto Sagana často neuvidíte. Čudoval sa aj Svorada

Trojnásobný majster sveta získal šiesty národný titul skvelým spôsobom.

ŽENA

Rozkvitnutá krása: Ako udržať rezané kvety čerstvé čo najdlhšie?

Rezané kvety sú krásne, no nie trvácne.

Neprehliadnite tiež

Nové Volvo S60 má americký pôvod a žiaden diesel

Dvorná divízia Polestar vyladí výkon nového Volva na 415 koní.