Prvá etapa severného obchvatu Trnavy začne čoskoro slúžiť svojmu účelu

Prvá etapa severného cestného obchvatu mesta Trnava je pred odovzdaním do užívania. S výstavbou za začalo v septembri 2006, v priebehu krátkeho času si po kolaudácii ním bude môcť motoristická verejnosť krátiť jazdu Trnavou v smere od Piešťan.

Trnava 11. novembra (TASR) Prvá etapa severného cestného obchvatu mesta Trnava je pred odovzdaním do užívania. Slovenská správa ciest (SCC) investovala do 1,7 kilometra dlhého úseku 440 miliónov Sk (14,6 milióna eur). S výstavbou za začalo v septembri 2006, v priebehu krátkeho času si po kolaudácii ním bude môcť motoristická verejnosť krátiť jazdu Trnavou v smere od Piešťan.

Tento úsek však zatiaľ nie je schopný vyriešiť problém predimenzovanej tranzitnej dopravy v meste. Mal by ho rozuzliť až celý cestný obchvat, ktorého hlavnou úlohou je odkloniť od stredu mesta dopravu v smere Piešťany-Záhorie a Česká republika. SCC informovala, že sa v súčasnosti koná výberové konanie na dodávateľa druhého úseku a pripravujú na podmienky na vyhlásenie konania pre tretí, posledný úsek obchvatu. Spolu bude mať obchvat dĺžku 4,5 kilometra.

V prvej etape zrealizovali dvojprúdovú vozovku medzi Bučanskou a Špačinskou cestou. Súčasťou je 79 metrov dlhý most v smere na Špačince a Malženice a 600-metrová protihluková stena. Druhá etapa by si mala vyžiadať náklady okolo 270 miliónov Sk (8,96 milióna eur), tretia okolo 400 miliónov Sk (13,27 miliónov eur).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  2. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  3. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  4. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  5. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  6. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  9. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  10. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 15 950
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 8 559
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 593
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 900
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 3 084
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek 1 901
  7. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 833
  8. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 822
  9. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 687
  10. Moskva alebo Petrohrad? 1 329

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zástupca firmy, ktorej zadržali 112 kamiónov: Hľadáte problém tam, kde nie je

Belgické úrady podozrievajú firmu North Sea Express, že vykorisťuje vodičov.

KOMENTÁRE

Môže byť Harabin škodcom?

Aj v pozícii radového sudcu vyzerá Harabin na nebezpečného škodcu.

KOMENTÁRE

Slovensko ničí lowcostová mentalita. Kedy s tým niečo urobíme?

Atmosféra nedôstojnosti nás ničí.

Neprehliadnite tiež

Tesla míňa 8000 dolárov za minútu a nedarí sa jej s Modelom 3

Musk musí čoskoro začať zháňať nové prostriedky.

Ako správne používať hmlovky? Zapínať ich môžete, ale nemusíte

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie, treba nad nimi premýšľať osobitne

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.