Prvá etapa severného obchvatu Trnavy začne čoskoro slúžiť svojmu účelu

Prvá etapa severného cestného obchvatu mesta Trnava je pred odovzdaním do užívania. S výstavbou za začalo v septembri 2006, v priebehu krátkeho času si po kolaudácii ním bude môcť motoristická verejnosť krátiť jazdu Trnavou v smere od Piešťan.

Trnava 11. novembra (TASR) Prvá etapa severného cestného obchvatu mesta Trnava je pred odovzdaním do užívania. Slovenská správa ciest (SCC) investovala do 1,7 kilometra dlhého úseku 440 miliónov Sk (14,6 milióna eur). S výstavbou za začalo v septembri 2006, v priebehu krátkeho času si po kolaudácii ním bude môcť motoristická verejnosť krátiť jazdu Trnavou v smere od Piešťan.

Tento úsek však zatiaľ nie je schopný vyriešiť problém predimenzovanej tranzitnej dopravy v meste. Mal by ho rozuzliť až celý cestný obchvat, ktorého hlavnou úlohou je odkloniť od stredu mesta dopravu v smere Piešťany-Záhorie a Česká republika. SCC informovala, že sa v súčasnosti koná výberové konanie na dodávateľa druhého úseku a pripravujú na podmienky na vyhlásenie konania pre tretí, posledný úsek obchvatu. Spolu bude mať obchvat dĺžku 4,5 kilometra.

V prvej etape zrealizovali dvojprúdovú vozovku medzi Bučanskou a Špačinskou cestou. Súčasťou je 79 metrov dlhý most v smere na Špačince a Malženice a 600-metrová protihluková stena. Druhá etapa by si mala vyžiadať náklady okolo 270 miliónov Sk (8,96 milióna eur), tretia okolo 400 miliónov Sk (13,27 miliónov eur).

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 5 620
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 4 033
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 571
  4. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 009
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 706
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 370
  7. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 148
  8. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 090
  9. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 695
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 621

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Po kose na Krym? Zakopnete o tank

Vreckový sprievodca cestovateľov po východných teritóriách, časť III.

KOMENTÁRE

Mala byť ombudsmanka aj na pochode za rodinu?

Bubon, koláž Krista a zástava, celý výjav pripomínal akúsi civilnú procesiu.

BRATISLAVA

Dá sa v Dunaji oficiálne kúpať?

Na Dunaji bolo kedysi nielen legendárne Lido, ale aj lodné kúpaliská.

Neprehliadnite tiež

NA ČOM SME JAZDILI

V garáži opatruje rodinné dedičstvo: Škodu 120 GLS

Najdrahšia verzia škodovky mala ako jediná olejový chladič, majiteľom však robil problémy.