Iveco Campagnola – návrat legendy

Legenda minulého storočia z Talianska sa vracia späť na trh. Terénne vozidlo Iveco Campagnola chce pokračovať v stopách svojho predchodcu.

(Zdroj: Iveco)

Následník o pol roka staršieho súrodenca, Iveco Massif, rozširuje paletu off-roadových modelov talianskej automobilky. V rokoch 1951 až 1987 sa pôvodný Fiat Campagnola vyrábal v rôznych vyhotoveniach.

Presvedčivý

Predstavenie sa uskutočnilo v teréne masívu Mont Blanc. Počas sedemnásťkilometrovej trasy, až do výšky 2300 m, vozidlo absolvovalo sto percentné stúpanie a klesanie.

Do terénu aj na cesty

Prvých 499 vozidiel Campagnola bude špeciálnou očíslovanou edíciou s kovovým štítkom na karosérii. Objednať sa bude dať len v trojdverovom štvormiestnom vyhotovení v dvoch retro farbách: šalviovo zelenej a slonovinovej. Campagnolu poháňa 16-ventilový vznetový motor 3,0 HPT, ktorý je prevzatý z dodávky Daily. Pri jazde mimo terénu je možné pohon predných kolies vypnúť.

Dobre vybavený

Na Slovensku sa objaví v priebehu budúceho roka. V Taliansku sa predáva od 28 900 eur/ 870 641,40 Sk. Štandardná výbava bude zahŕňať ABS, uzávierku diferenciálu, odolné kožené poťahy sedadiel, volantu a riadiacej páky, automatickú klimatizáciu, elektricky ovládateľné okná, imobilizér, rádio s CD-prehrávačom a voliteľnú GPS navigáciu.


Technické parametre

Motor 3,0 HTP
Výkon (kw/k) 129,5/176
Pri otáčkach (ot./min.) 3200-3500
Krútiaci moment (Nm) 400
Pri otáčkach (ot./min) 1250-3000
Emisná norma Euro 4
Emisie CO2 (g/km) 294
Rázvor náprav (mm) 2452
Dĺžka (mm) 4248
Širka (mm) 1750
Výška (mm) 2050
Maximálna rýchlosť (km/h) 170
Spotreba (l/100 km) 11,1

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 17 212
  2. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 6 949
  3. Moskva alebo Petrohrad? 4 511
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 3 322
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 571
  6. Chcela vyliečiť syna, vyvinula prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli 2 213
  7. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 2 210
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 715
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 600
  10. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 174

Hlavné správy zo Sme.sk

SPIŠ KORZÁR

Filmár: To, čo sa deje v lesoch, presiahlo únosnú mieru

Zmenu už žiadajú tisíce ľudí.

KOMENTÁRE

O ozajstných hlupákoch. Bez mien, všeobecne

Vždy bol na smiech, čo však, neznamená, že by sme sa ho nemali báť.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.