Škoda Octavia RS+ Concept skúma reakcie zákazníkov

Na Essen Motor Show sme očakávali debut faceliftovanej Škody Octavia RS. Márne. Mladoboleslavská automobilka ale nesklamala a v premiére ukázala štúdiu Octavia RS+ Concept.

(Zdroj: Škoda Auto)

ESSEN, BRATISLAVA. Na Essen Motor Show, výstave venovanej najmä športovým a upraveným vozidlám, sme očakávali debut faceliftovanej Škody Octavia RS. Márne. Mladoboleslavská automobilka ale priaznivcov športových áut nesklamala a v premiére ukázala štúdiu Octavia RS+ Concept.

Octavia RS+ naznačuje, ako môže vyzerať originálny fabrický tuning. Lepšie povedané styling, lebo technika zostala sériová. Pod kapotou vystaveného konceptu sa ukrýva turbodiesel TDI CR s priamym vstrekovaním nafty common rail a objemom 2,0 l. Výkon 125 kW (170 k) sa prostredníctvom 6-stupňovej prevodovky DSG prenáša na predné kolesá. Automobil je odetý do modrého laku s názvom Race-Blue Metallic. Karosériu dopĺňa predný spoiler a zadný nárazník v spodnej časti ukončený difúzorom. S doplnkami ladia čierne kolesá z ľahkých zliatin s priemerom 17 palcov.

Zušľachtený interiér

V interéri dominuje okrem čiernej aj červená farba. Najvýraznejšie sú anatomické predné sedadlá Recaro, červenou kožou výrobca očalúnil aj zadné sedadlá, lakťovú opierku, hlavicu radiacej páky i časť venca trojramenného volantu. Výplne dverí a palubnú dosku dopĺňajú lišty imitujúce uhlíkové vlákno. Cena vystaveného exemplára, ktorý máte možnosť vidieť na fotografiách, sa vyšplhala na asi 47 870 eur.

Modernizovanú Octaviu RS odhalia v Ženeve

Prostredníctvom štúdie Octavia RS+ predstavitelia škodovky v Essene zisťovali názory potencionálnych zákazníkov na dizajn, cenu vozidla a použitých doplnkov. Aj ich odpovede v krátkych dotazníkoch sa pravdepodobne podpíšu pod vzhľad inovovanej Octavie RS. Automobil v rámci modernizácie dostane novú tvár zhodnú s ostatnými členmi omladenej rodiny Octavia a výstavnú premiéru zažije na jar budúceho roka v Ženeve.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  4. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  5. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  6. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  2. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  5. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  6. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  7. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  10. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 11 252
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 194
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 3 874
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 256
  5. Moskva alebo Petrohrad? 3 171
  6. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 408
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 406
  8. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 330
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 889
  10. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 694

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Danko v dume dvoril Rusom, keď prekrúcajú ´68, mlčí

Danko je absolútne mimo reality, ohodnotil proruský sentiment šéfa slovenského parlamentu politológ Grigorij Mesežnikov.

REPORTÁŽ

Rafting v Líbyi. Kríza sa skončila, ľudia ďalej prichádzajú cez more

Na Sicílii sme blízko migračnej kríze.

KOMENTÁRE

Rusi stále trpia na štokholmský syndróm

Na prvý pohľad je to úplne nepochopiteľné.

Neprehliadnite tiež

Vedec, ktorý vyvíja palivá: Motory majú problémy, aké sme roky nevideli

Benzíny a nafty sa musia vyvíjať s motormi, hovorí Andreas Schäfer.

Volkswagen Polo opäť dvihlo latku vo svojej triede (test)

Trojvalec 1,0 TSI v Pole funguje najlepšie zo všetkých áut koncernu.

Do dražby evidenčných čísel sa v Emirátoch zapojil aj 12-ročný chlapec

Kúpa je dobrou investíciou do budúcnosti a mnohí neváhajú zaplatiť milióny.

Nový Aston Martin Vantage je ľahší, silnejší a rýchlejší

Najmenší model v ponuke dostane 510 koní a nový elektronický diferenciál.

Škoda na veľtrhu predstavila nový elektrobus E'City

Plzenský výrobca tak reaguje na zvýšený dopyt po ekologickej doprave.