SME

Fiat Sedici a Suzuki SX4 prešli omladzovacou kúrou

Taliansko-japonský crossover vyrábaný v maďarskom Ostrihome sa po necelých troch rokoch od uvedenia na trh dočkal ľahkej modernizácie.

Najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča.Najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča. (Zdroj: fiatsedici.forumcommunity)
BRATISLAVA. Duo Sedici/SX4 vzniklo vďaka kooperácii turínskeho gigantu Fiat s japonskou značkou Suzuki. Zatiaľ čo benzínový motor, podlahovú platformu, pohon 4x4 a ďalšiu techniku dodali Japonci, vznetový agregát pochádza z Fiatu a dizajn automobilov vytvorilo talianske štylistické centrum Italdesign. Výsledkom spolupráce je nielen Fiat Sedici a Suzuki SX4, ale aj automobil Maruti Suzuki SX4 predávaný v Indii.

Kozmetické zmeny vzhľadu

Pravdepodobne až v polovici tohto roka obaja výrobcovia oficiálne predstavia omladené modely Sedici a SX4. Prvé fotografie pripravovaných noviniek vyhotovené v Maďarsku prezrádzajú, že najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V interiéroch sa čiastočne zmenila vrchná časť stredového panelu s výduchmi ventilácie a prístrojový panel pred vodičom. Novinkou v rámci príplatkovej výbavy má byť možnosť doobjednať si navigačný systém s veľkoplošným displejom integrovaným do palubnej dosky.

Nový turbodiesel 2,0 MultiJet

Zákazníci si naďalej budú môcť vybrať medzi verziami vybavenými pohonom predných alebo všetkých štyroch kolies. Turbodiesel 1,9 MultiJet (88 kW/120 k) pod kapotami dvojice Sedici/SX4 nahradí modernejší agregát 2,0 MultiJet 16V (99 kW/135 k).

Doterajší zážihový štvorvalec 1,6 16V (79 kW/107 k) od Suzuki bude prepracovaný, aby spĺňal prísnejšiu emisnú normu Euro5. Alternatívne by ho v ponuke mohol vystriedať turbomotor 1,4 T-Jet (88 kW/120 k) z dielní Fiat.

SkryťVypnúť reklamu

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 530
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 096
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 901
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 734
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 516
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 388
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 049
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 1 766
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (25.4. - 1.5.1925)
  2. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XIV
  3. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ?
  4. Pavel Baláž: Modena, mesto histórie a športových automobilov
  5. Radko Mačuha: Bombic začal verbálne útočiť na Fica. ( pozor vulgarizmy)
  6. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu
  7. Štefan Šturdzík: Morálny a hodnotový pád smeru ničí celú krajinu !!
  8. Andrea Žumárová: Nepredbiehaj osud
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 40 038
  2. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 23 844
  3. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 11 455
  4. Jozef Ivan: Nasledujúcimi riadkami asi rozprúdim diskusiu, ale o to mi ide 9 334
  5. Rado Surovka: Pomáhať a chrániť ? 4 731
  6. Ján Valchár: O Otíkovi Rákosníkovi v Bielom dome a žuvačke vo Vatikáne 4 204
  7. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 3 910
  8. Dominik Sumbal: Ficove opatrenia vedú Slovensko do špirály ekonomického úpadku. Riešenia existujú – a volajú sa zodpovednosť a zdravý rozum. 3 899
  1. Radko Mačuha: Bombic začal verbálne útočiť na Fica. ( pozor vulgarizmy)
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu
  3. Věra Tepličková: Už aj ty... Kéry?
  4. INESS: Cena zamestnanca opäť narástla
  5. Radko Mačuha: Si herec, či politik?
  6. Tupou Ceruzou: Pápež František
  7. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  8. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
SkryťZatvoriť reklamu