SME
Sobota, 31. október, 2020 | Meniny má AurelaKrížovkyKrížovky

Fiat Sedici a Suzuki SX4 prešli omladzovacou kúrou

Taliansko-japonský crossover vyrábaný v maďarskom Ostrihome sa po necelých troch rokoch od uvedenia na trh dočkal ľahkej modernizácie.

Najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča.Najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča. (Zdroj: fiatsedici.forumcommunity)
BRATISLAVA. Duo Sedici/SX4 vzniklo vďaka kooperácii turínskeho gigantu Fiat s japonskou značkou Suzuki. Zatiaľ čo benzínový motor, podlahovú platformu, pohon 4x4 a ďalšiu techniku dodali Japonci, vznetový agregát pochádza z Fiatu a dizajn automobilov vytvorilo talianske štylistické centrum Italdesign. Výsledkom spolupráce je nielen Fiat Sedici a Suzuki SX4, ale aj automobil Maruti Suzuki SX4 predávaný v Indii.

Kozmetické zmeny vzhľadu

Pravdepodobne až v polovici tohto roka obaja výrobcovia oficiálne predstavia omladené modely Sedici a SX4. Prvé fotografie pripravovaných noviniek vyhotovené v Maďarsku prezrádzajú, že najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča.

V interiéroch sa čiastočne zmenila vrchná časť stredového panelu s výduchmi ventilácie a prístrojový panel pred vodičom. Novinkou v rámci príplatkovej výbavy má byť možnosť doobjednať si navigačný systém s veľkoplošným displejom integrovaným do palubnej dosky.

Nový turbodiesel 2,0 MultiJet

Zákazníci si naďalej budú môcť vybrať medzi verziami vybavenými pohonom predných alebo všetkých štyroch kolies. Turbodiesel 1,9 MultiJet (88 kW/120 k) pod kapotami dvojice Sedici/SX4 nahradí modernejší agregát 2,0 MultiJet 16V (99 kW/135 k).

Doterajší zážihový štvorvalec 1,6 16V (79 kW/107 k) od Suzuki bude prepracovaný, aby spĺňal prísnejšiu emisnú normu Euro5. Alternatívne by ho v ponuke mohol vystriedať turbomotor 1,4 T-Jet (88 kW/120 k) z dielní Fiat.

 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  4. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. Moringa a Ginkgo - pomocníci z prírody
  2. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  3. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  4. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  5. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  6. Magazín SME Ženy už v predaji
  7. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  8. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  9. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  10. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 37 849
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 25 955
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 18 766
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 775
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 15 580
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 14 737
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 14 301
  8. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 523
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 174
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 902
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Plošné testovanie na Covid-19 v Bratislave.
Ľudia čakajú na plošné testovanie v Bratislave.

Kam ísť na test, čo s pozitívnymi a čo bude s netestovanými? (otázky a odpovede)

Certifikát z plošného testovania na Covid-19 je vstupenkou do obchodov.

Pri plošnom testovaní sa využívajú antigénové testy.
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Testovanie nie je hlasovanie, dajte sa otestovať

Je dôležité, aby štát dokázal otestovať všetkých, ktorí chcú byť zodpovední.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME

Neprehliadnite tiež

Suzuki Ignis vie potešiť najmä nízkou spotrebou (test)

Aj s priestorom hospodári ako máloktoré iné auto.

Suzuki Ignis

Predaje nových áut v Európe rastú a sú lepšie ako pred koronou

Elektrifikované autá už predbehli dieselové.

Opel Corsa v predajoch predbehol Renault Clio a stal sa druhým najpredávanejším autom v Európe.

Kde sa môžete v Bratislave otestovať priamo z auta?

Každá mestská časť má svoje vlastné pokyny.

Testovanie koronavírusu u ľudí priamo z okna auta (systém drive-through).
Volkswagen Lupo 3L