SME

Fiat Sedici a Suzuki SX4 prešli omladzovacou kúrou

Taliansko-japonský crossover vyrábaný v maďarskom Ostrihome sa po necelých troch rokoch od uvedenia na trh dočkal ľahkej modernizácie.

Najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča.Najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča. (Zdroj: fiatsedici.forumcommunity)
BRATISLAVA. Duo Sedici/SX4 vzniklo vďaka kooperácii turínskeho gigantu Fiat s japonskou značkou Suzuki. Zatiaľ čo benzínový motor, podlahovú platformu, pohon 4x4 a ďalšiu techniku dodali Japonci, vznetový agregát pochádza z Fiatu a dizajn automobilov vytvorilo talianske štylistické centrum Italdesign. Výsledkom spolupráce je nielen Fiat Sedici a Suzuki SX4, ale aj automobil Maruti Suzuki SX4 predávaný v Indii.

Kozmetické zmeny vzhľadu

Pravdepodobne až v polovici tohto roka obaja výrobcovia oficiálne predstavia omladené modely Sedici a SX4. Prvé fotografie pripravovaných noviniek vyhotovené v Maďarsku prezrádzajú, že najviac štylistických zmien zaznamenali ich predné časti. Suzuki i Fiat dostali nové nárazníky a upravené masky chladiča.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V interiéroch sa čiastočne zmenila vrchná časť stredového panelu s výduchmi ventilácie a prístrojový panel pred vodičom. Novinkou v rámci príplatkovej výbavy má byť možnosť doobjednať si navigačný systém s veľkoplošným displejom integrovaným do palubnej dosky.

Nový turbodiesel 2,0 MultiJet

Zákazníci si naďalej budú môcť vybrať medzi verziami vybavenými pohonom predných alebo všetkých štyroch kolies. Turbodiesel 1,9 MultiJet (88 kW/120 k) pod kapotami dvojice Sedici/SX4 nahradí modernejší agregát 2,0 MultiJet 16V (99 kW/135 k).

Doterajší zážihový štvorvalec 1,6 16V (79 kW/107 k) od Suzuki bude prepracovaný, aby spĺňal prísnejšiu emisnú normu Euro5. Alternatívne by ho v ponuke mohol vystriedať turbomotor 1,4 T-Jet (88 kW/120 k) z dielní Fiat.

SkryťVypnúť reklamu

 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  8. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  1. Prvý mobil je tu: tipy, ako ho využiť zodpovedne
  2. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Ako naši krajania v Amerike začínali od nuly
  6. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  7. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  8. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 9 530
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 6 029
  3. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 133
  4. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 5 082
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 592
  6. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 4 342
  7. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 3 617
  8. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 3 007
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Radko Mačuha: Pre Ficových šimpanzizantov.
  2. Simona Šramová: Tanec strachu a fascinácie: Ako sa stretávame s umelou inteligenciou
  3. Juraj Ondruška: Storočný príbeh vytrvalosti v kruhu lásky sa píše už 100 rokov.
  4. Jozef Purdeš: Zopár postrehov o Slovensku
  5. Štefan Šturdzík: Chorý mozok v chorej hlave. Vytvoril si virtuálnu realitu v ktorej žije.
  6. Tomáš Kuvik: SND pod holým nebom - čaro umenia na 2
  7. Ivan Lazor: Ťažký týždeň s dušou stoika: 5 lekcií z reálneho života, ktoré vás naučia ovládať chaos
  8. Martin Ondráš: Produkcia slovenských potravín je už bezpečnostná hrozba
  1. Radko Mačuha: "Maskovacie prvky" auta šéfa SIS 17 338
  2. Ivan Mlynár: Je Šutaj Eštok úplný kretén ? Nie, je to génius. Ak to niekto nechápe, je to jeho problém. 12 203
  3. Ján Šeďo: To dopravní inžinieri všetko posr**i ! 10 722
  4. Radoslav Záhumenský: Rozhľadňa, ktorú takmer nikto nepozná, a pritom z nej Malá Fatra ukazuje svoju pravú krásu! 7 297
  5. Rado Surovka: Matovičove bomby sú späť 6 579
  6. Daniel Guľaš: Svetový šašo 6 381
  7. Dušan Koniar: Puč na Slovensku 6 182
  8. Ján Valchár: Ešte jeden večerný blog 4 438
  1. Radko Mačuha: Pre Ficových šimpanzizantov.
  2. Marcel Rebro: Diplomacia podľa Fica: úsmevy v Pekingu a Užhorode, dym v Kyjive
  3. Marian Nanias: Jadrové reaktory použité v kozmickom prieskume.
  4. Radko Mačuha: Fico nás posiela na výlet do Číny.
  5. Marian Nanias: Atómová elektráreň na Mesiaci?
  6. Věra Tepličková: Naša Cecilia, že nie je naša Cecília?
  7. Věra Tepličková: Vírus vraj sa objavil, parlament nám zamoril
  8. Jiří Ščobák: Proč je boj Palestinců konfliktem mezi bohatými a chudými? A co s tím má F*co?
SkryťZatvoriť reklamu