BRATISLAVA. Nový Jaguar poháňa nový zážihový osemvalec 5.0 Supercharged s výkonom 375 kW/510 k a maximálnym krútiacim momentom 625 Nm (medzi otáčkami 2500 - 5500 1/min), ktorý mu udeľuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 4,9 s. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h. Priemerná spotreba má podľa výrobcu hodnotu 12,5 l/100 km.
Aktívny diferenciál
Bezproblémový prenos mohutnej sily na vozovku má zabezpečiť Active Diferential Control, čo je v preklade elektronicky riadený samosvorný zadný diferenciál, ktorý sa spolu s adaptívnym pružením stará o optimálnu trakciu pri zrýchlení a v zákrutách. Väčšej sile boli prispôsobené tiež brzdy s veľkými kotúčmi a priamejšie riadenie.
Decentný zabijak
Vizuálne zmeny sú v porovnaní s konkurenciou decentnejšie, než by mohli byť. Možno aj preto, že vymyslieť optické svaly k tak nádherne elegantnej karosérii je viac ako náročná úloha. Preto sa štylisti rozhodli v duchu známeho porekadla menej je viac, radšej nič nepokaziť.
Predok je ešte pomerne výrazný. Masívny predný nárazník s veľkými, chrómom lemovanými otvormi pre chladenie bŕzd a dvomi pozdĺžnymi nozdrami v prednej kapote jasne každý rozozná v spätnom zrkadle.
Rozšírené bočné prahy a naznačený zadný difúzor s dvojicami koncoviek výfukov po oboch stranách zodpovedajú štandardu tejto kategórie. Optický balík, ktorým sa Jaguar XFR odlišuje od svojho bežného brata ešte dopĺňajú 20-palcové kolesá a diódové smerové svetlá v spätných zrkadlách.
Koža a hliník
Interiéru dodáva nádych exkluzivity tradičná kombinácia prvotriedne opracovanej kože a hliníka. Povinnou jazdou sú športové sedačky s výrazným bočným vedením a charakteristickým logom R. Meracie prístroje dostali červené ručičky a na tachometri svieti nápis Supercharged.