Logan, ktorý sa postaral o znovuzrodenie značky Dacia pod krídlami francúzskeho gigantu Renault, bude po nedávnom kompletnom facelifte opäť modernizovaný. Tentokrát pôjde o úpravy týkajúce sa výhradne techniky.
Modernejší agregát
Ponuku doplní nová verzia poháňaná štvorvalcovým motorom 1,2 l so štvorventilovou technikou a maximálnym výkonom 55 kW (75 k). Rovnaký agregát výrobca montuje do menšieho Sandera, ale nájdeme ho aj v útrobách modelov Renault Twingo, Clio, Modus alebo Thalia. V porovnaní s nimi bude motor 1,2 16V v Logane pracovať pri nižších voľnobežných otáčkach (650/min), čím dokáže ušetriť palivo. Kombinovaná spotreba by sa mala pohybovať okolo 5,9 l/100 km. Výmenu oleja a kontrolu v servise si poháňacia jednotka 1,2 16V vyžiada vždy po najazdení 30 000 kilometrov, alebo každé dva roky.
Ďalšou novinkou pre Logan majú byť známe štvorvalce 1,4 8V (55kW/75 k) a 1,6 8V (64 kW/87 k) výrobcom upravené tak, aby boli schopné okrem benzínu spaľovať aj skvapalnený ropný plyn (LPG). Prídavná nádrž na plyn bude umiestnená v priestore pre rezervné koleso. Na vybraných trhoch sa objavia aj motorizácie schopné spaľovať palivo na báze etanolu E85.
Štúdia pre Ženevu
Lákadlom pre návštevníkov ženevskej prehliadky v expozícii Dacia má byť štúdia vozidla na voľný čas Sand`Up. Prototyp vznikol ešte pred odhalením modelu Sandero, ale doteraz nebol oficiálne predstavený na žiadnom európskom autosalóne. Vyvinul ho Renault v Brazílii, ale v Európe bude prezentovaný ako Dacia.
Vozidlo charakterom kombinuje malé SUV a plážovú buginu. Renault uvedením štúdie Sand`Up v Ženeve zrejme opäť rozprúdi špekulácie o možnosti výroby športovo-úžitkového modelu Dacia, ktorý by sa v Južnej Amerike, Rusku a na ďalších trhoch predával pod značkou Renault.