Podľa niektorých výrobcov už trojdverové automobily segmentu B vyšli z módy. Stále je však väčšina tých, ktorí športovejší a často aj lacnejší (v porovnaní s päťdverovým modelom) derivát ponúkajú. Hyundai v minulosti predával Getz s tromi i piatimi dverami a rovnakú taktiku volí aj v prípade nástupcu - i20.
Športovejší súrodenec
Trojdverový Hyundai i20 dostane označenie STC (SporTy Compact), ktoré predznamenáva jeho mierne športový imidž. Po štylistickej stránke pôsobí dynamickejšie ako päťdverový súrodenec. Tým však rozdiely končia. Obe karosárske verzie majú rovnakú dĺžku 3940 mm a zdieľať budú rovnakú techniku.
Hyundai aktuálne pre model i20 ponúka tri zážihové motory - 1,2 (57 kW/78 k), 1,4 (74 kW/101 k), 1,6 (94 kW/126 k) - a dva vznetové agregáty CRDI, každý v dvoch výkonových prevedeniach - 1,4 (55 kW/75 k, 66 kW/90 k), 1,6 (85 kW/115 k), (94 kW/129 k). Dve najvýkonnejšie vznetové poháňacie jednotky sériovo kombinujú so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Novinku, ktorej prvé obrázky pochádzajú z Úradu pre harmonizáciu vnútorného trhu EÚ (OHIM), oficiálne odprezentujú na marcovom autosalóne v Ženeve. Do predaja by mohla prísť ešte v prvej polovici roka 2009.