Úspechy znovuzrodenej značky Dacia konkurenciu nenechajú spávať. Aj Peugeot sa chce presadiť na poli technicky jednoduchých automobilov, poskytujúcich dobrú úžitkovú hodnotu za priaznivú cenu. Namiesto vývoja celkom nového vozidla, ktoré by dokázalo konkurovať Dacii Sandero, prišli Francúzi so šalamúnskym krokom - omladili dosluhujúci model 206. Okrem iného mu dopriali modifikovaný názov - 206+.
Krajší a modernejší
Dvestošestka patrí k historicky najúspešnejším autám s levom v znaku. Bez výraznejších kozmetických zmien ju vyrábajú už viac ako desať rokov. Doteraz vzniklo takmer 6,5 milióna exemplárov. Modernizácia karosérie a interiéru jej život predĺži ešte o niekoľko rokov. Inovácie sa najvýraznejšie dotkli prednej časti, ktorá pripomína modernejší Peugeot 207.
Dozadu pribudol nový nárazník a koncové svetlá. Zmenila sa aj palubná doska. Podobne ako zovňajšok, aj interiér dvestošestky sa podobá na väčší, technicky dokonalejší, ale aj drahší model 207.
Osvedčené motory
Po technickej stránke k zmenám nedošlo. Peugeot 206+ bude k dispozícii s trojicou poháňacích agregátov. Benzín zastupujú osvedčené štvorvalce 1,1 l (44 kW/60 k) a 1,4 l (55 kW/75 k). Paleta motorov obsahuje aj turbodiesel 1,4 HDI (50 kW/68 k).
Peugeot 206+ budú vyrábať vo francúzskom závode Mulhouse. Zatiaľ nie je známe, či ponuku karosárskych verzií doplní kombi s označením SW. Nadobúdacia cena a dátum štartu predajov budú oznámené v najbližších týždňoch.