SME
Streda, 30. november, 2022 | Meniny má Ondrej, Andrej

Nissan NV200: Dodávka pre Európu

Japonský výrobca Nissan v Ženeve okrem iného odhalí aj nový kompaktný úžitkový automobil s označením NV200.

(Zdroj: Nissan)

Predskokanom uvedenia sériového Nissanu NV200 bola dizajnérska štúdia odhalená ešte v roku 2007 na tokijskom autosalóne.

Niekoľko štylistických prvkov z futuristického konceptu sa dizajnérom podarilo preniesť do produkčnej verzie. Veľmi podobné majú oba automobily predné časti s úzkymi svetlometmi. Štúdii sa blíži aj tvarovanie prelisov na boku karosérie a niektoré ďalšie detaily.

Unesie 701 kilogramov

V úžitkovej verzii Nissan NV2000 ponúkne dve miesta na sedenie a ložnú plochu dlhú 2040 mm. Automobil s celkovou dĺžkou 4400 mm podľa výrobcu odvezie 701 kilogramov nákladu. K dispozícii bude aj osobná verzia s názvom Combi a miestom pre sedem pasažierov.

Základné tvary palubnej dosky vychádzajú z pôvodnej štúdie. Nissan v štandardnej výbave zákazníkom ponúkne dva airbagy a systémy ABS i EBD. Za príplatok je možné automobil doplniť o stabilizačný program ESP, bočné airbagy, parkovaciu kameru, elektricky ovládané okná alebo centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním.

Technika z osobných áut

Nissan NV200 stojí na takzvanej „B platforme“, ktorú využíva aj viacero osobných vozidiel (napríklad Tiida). Predbežne budú v ponuke poháňacích jednotiek iba dve položky - zážihový štvorvalec 1,6 l (79 kW/108 k) a turbodiesel 1,5 dCi (63 kW/86 k), oba kombinované s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou. Rovnako ako platforma, aj použité motory vychádzajú z osobných modelov Nissan a aliančného partnera Renault (Dacia).

Japonská automobilka plánuje spustiť predaje nového úžitkového auta NV200 v nákladnej i osobnej verzii na jeseň tohto roku.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nemusia
  2. Ako vybrať správny televízor? QLED verzus QD OLED
  3. Vytvor si svoju budúcnosť
  4. Prejdite na zelený benzín, pomoc životnému prostrediu sa ráta!
  5. Zaujímavé štúdium, skvelá práca aj plat. Vieš, kam ísť.
  6. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  7. Liečba rakoviny sa u nás výrazne zlepší. Bude to stáť 300-tisíc
  8. Ako sa dostať k darčeku výhodnejšie? Skúste túto možnosť.
  1. SPŠ strojnícka v Prešove úspešne realizuje program Erasmus+
  2. Kríza nie je dôvodom na zmrazovanie miezd
  3. Zmeny v systéme revíznych postupov
  4. Prvotriedne služby, nikoho iného by sme už nebrali
  5. Posledné voľné byty z úrody Jabloní. Nenechajte si ich ujsť.
  6. Prejdite na zelený benzín, pomoc životnému prostrediu sa ráta!
  7. Ako sa dostať k darčeku výhodnejšie? Skúste túto možnosť.
  8. Získajte sériu retro keramických hrnčekov
  1. Po pohlavnom styku by sa ženy mali čo najskôr vymočiť. Muži nie 16 716
  2. Hotely, strava, pláže, služby. Aká je dovolenka v Punta Cana? 6 896
  3. Zarábame milióny, no jachtu na Malorke nemám 6 677
  4. Niektorí ľudia nemajú pracovné návyky. Ako dlho trvá zmeniť to? 5 540
  5. EUBA - Tvoja voľba, tvoja budúcnosť 2 528
  6. TESCO pokračuje v raste.Otvorilo predajňu v Kysuckom Novom Meste 2 032
  7. Liečba rakoviny sa u nás výrazne zlepší. Bude to stáť 300-tisíc 1 565
  8. Blíži sa najväčšia investičná konferencia roku 2022 1 417
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Prezidentka Zuzana Čaputová prednáša prejav o stave republiky.

V parlamente má najmenšiu podporu zo všetkých prezidentov.


a 1 ďalší 12 h
E-shop Mall.sk

Skupina Allegro získala Mall Group v najhoršom možnom čase.


28. nov
Nemocniční lekári dosiahli vyššie platy. Pomôže to však pacientovi a zdravotníctvu?

Stále nie je isté, čo urobí 1. decembra vyše 2100 lekárov, ktorí podali výpovede.


12 h
Logo podcastu Dobré ráno.

Toto bola najkritickejšia správa Zuzany Čaputovej.


a 2 ďalší 7 h

Neprehliadnite tiež

Porsche 911 Dakar

Celkovo vznikne len 2 500 kusov.


17 h
Renault Austral

Lákať chce výbavou aj ovládaním Google.


25. nov
MG ZS

Zamrzieť môže spotreba aj infotainment.


25. nov
Fiat Tipo

Litrový trojvalec prekonáva staršiu atmosféru v každom ohľade.


23. nov

Blogy SME

  1. Michal Lendvorsky: Ste nespokojní v práci? Rozmýšľate o zmene? Zdieľame s Vami varovné signály v zamestnaní.
  2. Tomáš Vodvářka: O ženském opylování - Manželské toccaty a fugy
  3. Štefan Vidlár: Pravota holota
  4. Vladimír Krátky: Slovak Telekom zákazníkov určite neklame !
  5. Anton Kaiser: Prvá adventná nedeľa
  6. Věra Tepličková: A sme tam, odkiaľ sme vyšli...
  7. Júlia Piraňa Mikolášiková: Takto začala vojna v bezpečnostných zložkách. Kto potreboval zachrániť Seržanta?
  8. Erik Kriššák: Liberálna vôľa nie je nadávka, všakže, fátum?
  1. Grácz Ján: Po 62 odberoch končím s dobrovoľným darovaním krvi. Všeobecná zdravotná odmieta otcovi preplatiť liečbu. 190 644
  2. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia 15 793
  3. Michael Achberger: 7 tajných tipov na chudnutie: malé zmeny, veľké výsledky 6 133
  4. Jana Melišová: V závoji hmly 4 845
  5. Ľuboš Vodička: Železnica na Slovensku: Myjavský viadukt 4 020
  6. Ján Valchár: 9 mesiacov štvordňovej operácie (a najlepšia investícia histórie). 3 888
  7. Věra Tepličková: Tak Sme rodina, alebo nie sme rodina? 3 373
  8. Jiří Ščobák: Put*n neumí číst historii: Vybudoval ukrajinský národ, nakopl civilizovaný svět 2 858
  1. Jiří Ščobák: Put*n neumí číst historii: Vybudoval ukrajinský národ, nakopl civilizovaný svět
  2. Jiří Ščobák: Je 6 000 mrtvých v Kataru moc?
  3. Monika Nagyova: Staré dievky z Luníka IX
  4. Juraj Karpiš: Ako investovať a sporiť, keď spľasla matka všetkých bublín a hrozí recesia
  5. Jiří Ščobák: Nechci se otužovat, ale v praxi to trochu dělám
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 51. - Antarktída - Prvá Byrdova antarktická expedícia (1928 - 1930) - 3/3, Prelet nad južným pólom
  7. Jiří Ščobák: Chcete výborný seriál s nestandardním příběhem? Chcete krásnou herečku a herce, kteří umí hrát? Teplo lidské duše? Strašidelný zámek a psychiatrii?
  8. Jiří Ščobák: Porazíme infláciu? Ako vznikla, kto za ňu môže a ako ju riešiť?
SkryťZatvoriť reklamu