SME
Piatok, 30. september, 2022 | Meniny má Jarolím

Nehody kamiónov sú už odstránené, diaľnica je prejazdná

Na diaľnici D1 medzi Sencom a Bratislavou havarovali v ranných hodinách dva kamióny. Zároveň na príjazdových cestách cestách do Bratislavy zahynuli dvaja cyklisti.

(Zdroj: Dušan Deván)

Dnes, v ranných hodinách sa na prístupových cestách do Bratislavy v smere od Senca stali tri vážne dopravné nehody.

Dopravné obmedzenia - nehody, radary, práce na ceste, ... - nájdete aj na webe

Podľa hovorcu Krajského riaditeľstva Policajného zboru v Bratislave, Františka Peczára, sa prvá stala pár minút pred piatou na diaľnici D1 v smere zo Senca do Bratislavy na 15. kilometri. 37-ročný vodič kamiónu z Lotyšskej republiky sa na tomto úseku zrazil s cyklistom. Cyklista na mieste dopravnej nehody podľahol zraneniam. Alkohol u vodiča kamiónu zistený nebol. Škoda na kamióne sa odhaduje na 2000,-€.

Okolo siedmej sa v katastri obce Nová Dedinka, v smere na obec Bernolákovo, stala ďalšia tragická dopravná nehoda. 48-ročný vodič osobného motorového vozidla sa na tomto úseku zrazil so 69-ročným cyklistom. Aj tento cyklista zomrel na mieste dopravnej nehody.

Príčinou tretej nehody bol prevrátený kamión na diaľnici D1 v smere zo Senca do Bratislavy na 21. kilometri. dopravná nehoda. 35-ročný vodič kamiónu zišiel z cesty do priekopy a následne sa asi po 200 metroch vrátil späť na vozovku, čo spôsobilo prevrátenie kamiónu. Pri dopravnej nehode utrpel vodič kamiónu a jeho 36 ročný spolujazdec ľahké zranenia. Alkohol u vodiča kamiónu zistený nebol. Škoda na kamióne sa odhaduje na 70.000,-€ a škoda na náklade sa odhaduje na ďalších 30.000,-€.

Štve vás, že sme.sk píše stále len o Bratislave? Tak čítajte Korzár!

Diaľnica D1 bola približne do 10:20 uzavretá. Momentálne je už prejazdná no ešte tam treba počítať s miernym zdržaním do času, kým sa kolóny nerozpustia. Problém s prejazdom naďalej trvá na starej seneckej, kde sa podľa dopravného servisu rádia Viva zdržíte približne hodinu.

Kolóny na D1-ke sa tvorili už od Zelenča a zdržanie sa počítalo na hodiny. Najmä stará senecká bola postihnutá najviac, zdržaním približne až dve hodiny. Tí, ktorí sa vybrali cez Pezinok, si počkali o hodinu menej. Aj v ostatných smeroch do Bratislavy sa tvorili rozsiahle kolóny.

Čo tieto nehody v kombinácii s rannou špičkou spôsobili medzi Mostom pri Bratislave a Malinovom, nafotil a natočil Juraj.

((lokacia))

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Atos má „platinovú“ medailu EcoVadis za postoj k udržateľnosti
  2. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel
  3. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  4. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  5. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  6. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  7. Školy môžu získať podporu pre zelené projekty
  8. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo
  1. KOSIT hľadá do svojho tímu ďalších vodičov
  2. Náklady na domácnosť pomôže ušetriť aj kompostér FoodCycler
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  4. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  5. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  6. SITA Slovenská tlačová agentúra zlepšuje dostupnosť služieb
  7. 4 veci, na ktoré si treba dať pozor pri zateplení šikmej strechy
  8. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  1. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny 8 588
  2. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo 4 916
  3. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil 4 843
  4. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel 4 475
  5. Digitálne dvojča v Konštrukta-TireTech 3 847
  6. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou 3 757
  7. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko? 3 207
  8. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať? 2 490
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Erik Kriššák: William Wordsworth - Blúdim sťa mrak osamelý
  2. Jakub Konečný: UKRAJINA PRIPOJILA 21 RUSKÝCH OBLASTÍ
  3. Martin Sukupčák: Prečo by som volil v LM za primátorku Luciu Cukerovú.
  4. Peter Slamenik: Dubák sem, dubák tam.
  5. Adriana Karpinska: Bicyklom po (ne)hodvábnej ceste v Kirgizsku
  6. Štefan Vidlár: Hmm...
  7. Ján Valchár: Keď už aj propagandisti plačú...
  8. Ľubor Bystrický: Nemocnice bez lekárov-zem bezľudí
  1. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 9 897
  2. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 7 710
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú. 7 415
  4. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 6 162
  5. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 5 663
  6. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 3 830
  7. Marek Strapko: Irán vs. Rusko 3 410
  8. Ján Valchár: Norma na 5.300% alebo sedem mesiacov štvojdňovej operácie 2 868
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťZatvoriť reklamu