SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Klimatizáciu chcú takmer do každého nového auta

Záujem o klimatizáciu vzrástol a už dávno nie je iba predmetom obchodných akcií. Niektoré značky auto bez nej ani neponúkajú. Záujem o klímu poklesol iba v rámci akcie šrotovného.

V rámci šrotovného chcelo veľa motoiristov auto aj bez klimatizácie. Išlo iba o čo najnižšiu cenu.V rámci šrotovného chcelo veľa motoiristov auto aj bez klimatizácie. Išlo iba o čo najnižšiu cenu. (Zdroj: autor)

BRATISLAVA. Predaj vozidiel s klimatizáciou rastie. Väčšina zákazníkov ju vníma ako štandard a iba malé percento vozidiel sa predá bez klimatizácie. „Rozdiely medzi záujmom zákazníkov o klimatizáciu v lete a v zime sú zanedbateľné,“ povedala Lucia Busquet zo Škoda Auto Slovensko. "V najnižších stupňoch výbavy ponúka väčšina značiek klimatizáciu ako doplnkovú výbavu, napriek tomu si za ňu zákazníci priplatia.“

Volkswagen s ohľadom na záujem zákazníkov zaviedol klimatizáciu do svojich modelov celoplošne. “Klimatizáciu máme aj v sériovej výbave najlacnejších modelov, takže má 100 percentný podiel na predaji,“ potvrdil Ľubomír Beňovič z Volkswagenu. „Klimatizácia sa stala súčasťou štandardu výbavy malých áut,“ potvrdila Ivana Orviská za Peugeot.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

František Macho z Citroenu pripomenul, že klimatizácia v lacných autách už nie je iba výsadou predajných akcií, ale v podstate základnej výbavy. Japonská značka Suzuki predáva viac ako 95 percent všetkých modelov iba s klimatizáciou. Zmena nastala v období šrotovného. „Veľká časť zákazníkov klímu nechcela, lebo im v rámci šrotovnej akcie išlo iba o nízku cenu,“ povedal Ľubomír Habala zo Suzuki.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  4. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  6. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  2. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  3. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  4. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  5. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  6. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 32 403
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 612
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 20 876
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 974
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 14 034
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 622
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 775
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 714
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 584
  10. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 8 954
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Testovanie nielen môže bolieť, ale možno sa pri čakaní naň nakaziť. Ilustračná fotografia.
Dobré ráno

Dobré ráno: Monika Jankovská sa chce dohodnúť s políciou

Štátna tajomníčka zrejme chce spolupracovať.

Podcast Dobré Ráno.
Stĺpček Zuzany Kepplovej

Vždy sa dá počítať s vypätím všetkých síl

Krajčí počas testovania videl "silného ducha slovenského národa".

Minister obrany Jaroslav Naď (OĽaNO) počas návštevy odberného miesta. v obci Nižná v okrese Tvrdošín.
Minister obrany Jaroslav Naď.

Neprehliadnite tiež

V Bratislave v tichosti búrajú nádejnú technickú pamiatku

Čerpacia stanica BZ patrila k najstarším na Slovensku.

Už len torzo čerpacej stanice BZ.

Ktoré autá si Slováci kupujú najčastejšie?

V kurze ostávajú hlavne hatchbacky.

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.