SME
Sobota, 1. október, 2022 | Meniny má Arnold

Imidžový Citroën odhalil interiér

Z efektnej štúdie DS Inside postupne vzniká automobil určený pre sériovú výrobu. Extravagantný Citroën nás najnovšie necháva nahliadnuť do svojich útrob.

(Zdroj: Citroën)

BRATISLAVA. Citroën návštevníkov marcového autosalónu v Ženeve lákal do špeciálnej expozície vytvorenej pre štúdiu DS Inside. Jej zatmavené okná ukrývali vtedy ešte pravdepodobne nedokončený interiér. Imidžový hatchback postupne dozrieva a onedlho sa z fázy konceptu dostane do sériovej výroby. Potencionálny konkurent Mini najnovšie odhalil dizajn vnútorného priestoru.

DS Inside sa zmení na DS3

Francúzska automobilka oznámila, že okrem „bežných“ modelov jej ponuku obohatí rad exkluzívnych automobilov nazvaný DS Line. Ako prvý sa na trhu objaví malý hatchback s označením DS3. Bude vychádzať zo štúdie DS Inside a oficiálnu výstavnú premiéru má absolvovať už na budúci rok. Pripravovaná novinka môže konkurovať úspešnému Mini, ktoré dokázalo vyplniť dieru na trhu a len vlani si našlo 280 000 nových majiteľov.

Ušľachtilá kabína

Citroën po prvýkrát odhalil podobu interiéru štúdie DS Inside. Dominujú v ňom anatomicky tvarované predné sedadlá a dvojfarebná palubná doska ozdobená chrómovanými doplnkami. Podľa nášho názoru ide prakticky o produkčnú verziu interiéru, aká sa onedlho objaví v sériovom modeli DS3.

Po technickej stránke bude Citroën DS3 vychádzať z chystanej druhej generácie Citroënu C3. V súvislosti s poháňacími jednotkami sa hovorí najmä o benzínových štvorvalcoch, ktoré koncern PSA vyvinul spoločne s motorármi z BMW - 1,6 VTi a 1,6 THP. Prepĺňanú verziu - 1,6 THP - úspešne využíva aj Mini, takže by dva konkurenčné automobily nakoniec mohli zdieľať rovnaké „srdce“.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  2. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  4. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  5. Školy môžu získať podporu pre zelené projekty
  6. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo
  7. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil
  8. Takto si nastavíte, aby vám maily od SME nekončili v spame
  1. KOSIT hľadá do svojho tímu ďalších vodičov
  2. Náklady na domácnosť pomôže ušetriť aj kompostér FoodCycler
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať?
  4. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma
  5. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko?
  6. SITA Slovenská tlačová agentúra zlepšuje dostupnosť služieb
  7. 4 veci, na ktoré si treba dať pozor pri zateplení šikmej strechy
  8. 5 príkladov, kedy banke nejde len o peniaze
  1. Osem cestovateľských tipov, kam sa vybrať cez jesenné prázdniny 6 234
  2. Riskovali viac než iní. Jeden z nich sa slávy nedožil 5 097
  3. Európska noc výskumníkov prináša zážitky s vedou opäť naživo 4 964
  4. Piešťanská firma ovládla svet zubárskych kresiel 4 612
  5. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko? 4 441
  6. Digitálne dvojča v Konštrukta-TireTech 3 900
  7. Vyskúšajte vylepšenú aplikáciu SME aj s novou SME Minútou 3 766
  8. Najradšej by ste sa pri čítaní správ nechali zahrabať? 2 500
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

BMW XM

S hmotnosťou vyše 2,7 tony zrýchli na stovku za 4,3 sekundy.


4 h
Subaru Crosstrek

Konštrukčne nejde o úplne nový model.


23 h
Renault Megane E-Tech

Fanúšikov elektromobilov môže odradiť len cena.


29. sep
Úpravy v rámci programu Peugeot Individual.

Auto zabalia do fólie alebo nalakujú diely.


27. sep

Blogy SME

  1. Viera Spišáková: Trapas koláčový II.
  2. Anton Sládek: Bratislava - Prezidentská (Grasalkovičova) záhrada
  3. Rastislav Puchala: Narodila sa kniha
  4. Anna Miľanová: Sloníča...2022
  5. Štefan Vidlár: KET
  6. Marek Košík: Anaëlle - bez lásky, ani na krok
  7. Ľuboš Vodička: Európska geologická rarita v Moravských Budějoviciach
  8. Lucia Žárska: Zvyšovanie úrokových sadzieb v ČR a SR
  1. Roman Kebísek: Malý prehľad prepadov Jánošíka, ku ktorým sa priznal 9 452
  2. Matúš Lazúr: Čo bude špendlíkom ktorý spôsobí prasknutie realitnej bubliny? 7 812
  3. Janka Bittó Cigániková: Katarína Hatráková a Romana Tabák sa dnes stali symbolom pokrytectva a bezcharakternosti 5 687
  4. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú. 4 541
  5. Ján Valchár: Prečo je čiastočná mobilizácia v Rusku dobrou správou? 4 323
  6. Ján Valchár: Mohylizácia ruských brancov. Presne podľa plánu. 3 947
  7. Jana Melišová: Keď sa chce, tak sa dá 💗 3 570
  8. Marek Strapko: Irán vs. Rusko 3 332
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťZatvoriť reklamu