64 km bez emisií
Chevrolet Volt môže mať vlastnosti bežného elektromobilu. V režime Electric je spaľovací agregát vypnutý a auto pre svoj pohyb využíva energiu nahromadenú v batérii. Takto je schopné prejsť najviac asi 64 kilometrov. Volt spotrebuje 25 kWh elektrickej energie na 100 míľ (približne 161 km).
„Podľa údajov, ktoré sme získali, by mnohí vodiči Chevroleta Volt mali byť schopní absolvovať každodenné jazdy v čisto elektrickom režime, bez použitia akéhokoľvek paliva," povedal prezident a CEO koncernu GM, Fritz Henderson.
V kombinovanom cykle za 1,6 l/100 km
Keď batérie počas jazdy dosiahnu najnižšiu dovolenú úroveň nabitia, vozidlo prejde do režimu Extended Range. Spaľovací motor sa naštartuje a začne vyrábať elektrickú energiu určenú pre pohyb auta. Agregát pracuje v ideálnych otáčkach tak, aby boli jeho nároky na palivo čo najnižšie.
Podľa testov je Chevrolet Volt schopný prejsť na galón benzínu (3,8 l) 230 míľ (370 km), čo predstavuje priemernú spotrebu tesne prevyšujúcu jeden liter na 100 kilometrov. V európskom kombinovanom cykle by sme sa vraj mali dočkať hodnoty 1,6 l/100 km.
Konštruktérov teraz čaká príprava produkčnej verzie, ktorá sa na trh dostane na prelome rokov 2010/2011. General Motors ju plánuje predávať aj v Európe. Na marcovom ženevskom autosalóne predviedol štúdiu Opel Ampera využívajúcu rovnakú techniku ako Volt.