Nissan Almera Tino – priestor a variabilita

Viacúčelový automobil nižšej strednej triedy pomenovaný Tino vystavoval Nissan po prvý raz v Ženeve pred dvoma rokmi. V júni minulého roka sa začal predávať na vybraných trhoch západnej Európy a v týchto dňoch sa dostáva aj k slovenským predajcom.



Tino spestrí náš trh a iným značkám pribudol ďalší vážny konkurent v kategórii minivanov, najmä pre Renault Scénic, Citroën Xsara Picasso i ďalšie. Vyvíjalo ho v Japonsku i v Európe, pre trhy starého kontinentu sa bude vyrábať v Španielsku.

S celkovou dĺžkou 4270 mm je len o 85 mm dlhší ako Almera hatchback a radí sa medzi najkompaktnejšie minivany v triede. Päťmiestny Tino vyniká bohatou ponukou vnútorného priestoru a jeho variabilitou. Umožňuje až 24 usporiadaní interiéru a má 20 odkladacích priestorov. Základný batožinový priestor má objem 440 l, 505 l po posunutí sedadiel dopredu, 1030 po ich vyňatí a 1950 pri naložení nákladu po strechu. Tri zadné sedadlá možno sklopiť a roztiahnuť do pohodlného dvojlôžka. Pri sklopení prostredného zadného sedadla vznikne praktický stolík. Päťmiestny automobil možno podobne jednoducho upraviť na 4-miestnu limuzínu. Základom Tina je model Almera, s ktorou má mnoho spoločné. Tak z bezpečnostných prvkov má všetko čo Almera, ale aj väčšia Primera. Podobne pohonné jednotky, pre slovenský trh tri – benzínové štvorvalce 1,8 l/114 k a 2,0 l/136 k a vznetový 2,2 TDI (114 k). Dvojlitrový v kombinácii s prevodovkou CVT s plynule meniteľným prevodom. EURO NCAP ohodnotila Almeru Tino v testoch bezpečnosti 4 hviezdičkami. Ceny Almery Tino sú od 659 000 Sk.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 487
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 818
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 059
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 634
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 119
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 003
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 556
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 341
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 767

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.