SME

Technické údaje - Subaru Impreza 2,0 WRX

MotorVpredu uložený kvapalinou chladený zážihový štvorvalec s protibežnými piestami, preplňovaný turbodúchadlom. Medzichladič stlačeného vzduchu. Blok motora ...


Motor
Vpredu uložený kvapalinou chladený zážihový štvorvalec s protibežnými piestami, preplňovaný turbodúchadlom. Medzichladič stlačeného vzduchu. Blok motora a hlava valcov z ľahkej zliatiny. Zdvihový objem 1994 cm3, vŕtanie a zdvih 92/75 mm. Kompresný pomer 8,0 : 1. Najväčší výkon 160 kW/218 k pri otáčkach 5600 min.-1. Najvyšší krútiaci moment 292 Nm pri otáčkach 3600 min.-1. Štyri ventily na valec, ventilový rozvod 2 x 2 OHC, poháňaný ozubeným remeňom. Päťkrát uložený kľukový hriadeľ. Tlakové obežné mazanie s plnoprietokovým čističom oleja. Uzavretá chladiaca sústava s elektrickým ventilátorom. Elektronicky riadené viacbodové vstrekovanie paliva.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Prevodové ústrojenstvo
Pohon všetkých kolies. Jednokotúčová suchá spojka. Päťstupňová prevodovka s priamym radením. Prevodové stupne - 3,454 – 1,947 – 1,366 - 0,972 – 0,738, R – 3,333. Stály prevod hnanej nápravy 3,545.

Podvozok
Bezrámová konštrukcia s pomocným rámom. Všetky kolesá nezávisle zavesené, vpredu i vzadu priečne ramená a vzpery McPherson. Vpredu i vzadu priečny skrutný stabilizátor. Prevádzkové brzdy dvojokruhové kvapalinové s podtlakovým posilňovačom brzdného účinku, vpredu i vzadu kotúčové s vnútorným chladením, ABS. Parkovacia brzda ručná s pôsobením na zadné kolesá. Hrebeňové riadenie s posilňovačom. Pneumatiky 215/45 R 17.

Rozmery a hmotnosti
Dĺžka/šírka/výška 4405/1730/1440 mm, rázvor náprav 2525 mm, rozchod kolies vpredu/vzadu 1485/1480 mm. Svetlá výška 155 mm. Priemer otáčania 11,0 m. Pohotovostná hmotnosť 1395 kg. Objem batožinového priestoru 400 dm³. Objem palivovej nádrže 60 l.

SkryťVypnúť reklamu

Jazdné výkony
Najvyššia rýchlosť 230 km/h. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,2 s. Spotreba paliva podľa EU 93/116 14,2/7,9/10,2 l/100 km.

Karoséria
Samonosná oceľová.Štvordverová päťmiestna typu sedan.

Cena
Základná 1 382 200 Sk

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich
  2. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  3. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  4. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  5. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  6. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  7. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  8. Keď sa z brigády stane kariéra
  1. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  2. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich
  3. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali?
  4. Fejtón o móde od Emmy Tekelyovej a TOP trendy na jeseň a zimu
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  6. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  7. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  8. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 13 503
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 12 392
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 832
  4. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 4 061
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 3 771
  6. Najprv rozhadzovali, teraz drancujú. Koľko vám vzali? 2 301
  7. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 238
  8. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 2 018
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Milan Removčík: Rozsutec
  2. Erik Kriššák: Úpal
  3. Ján Šeďo: Zachránili "ju", jej "reči" je rozumieť aj bez slov.
  4. Jakub Konečný: Izrael a Palestína potrebujú prímerie, mier aj zmierenie
  5. Ján Valchár: Ako jedna fabrika vyhrala druhú svetovú/Ženy z plagátov
  6. Marek Mačuha: Prečo Trump nesmie dostať Nobelovu cenu
  7. Dušan Piršel: Uťahovanie opaskov, upratovanie špajzy
  8. Arpád Sasköi: Spojenie
  1. Ján Valchár: Fantastické správy z Ukrajiny (a Ruska, hahaha!) 20 595
  2. Radoslav Záhumenský: Tento hrad je len hodinu od Bratislavy a patrí medzi najkrajšie zrúcaniny Slovenska! 🏰 13 205
  3. Jan Dermek: 26.9. - Sviatok svätého Farizeja 12 585
  4. Monika Albertiová: Konsolidácia? Ľudia nemajú čo žrať, a Kuffa? Ide sa na gardistov hrať! 10 229
  5. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 7 846
  6. Anna Brawne: Martinka Vzácna, vašim jediným úspechom je, že tá kultúra napriek vám stále žije! 7 231
  7. Ján Valchár: Niečo k situácii v Slavjansku a ruským ponorkám 5 105
  8. Ján Valchár: Gerasimova doktrína a jej posledná možná fáza 4 934
  1. Věra Tepličková: Zvrat to ozaj nečakaný, Oskar je vraj uprataný
  2. Anna Brawne: Martinka Vzácna, vašim jediným úspechom je, že tá kultúra napriek vám stále žije!
  3. Roman Kebísek: Vincent van Gogh kreslil steblami trstiny, ktoré sám zbieral a orezával
  4. Věra Tepličková: Keď vo filme hasiči, skĺznu dole po tyči,
  5. Marian Nanias: "Tí zlí Bruselskí úradníci....."
  6. Dušan Koniar: Za čem númera? vsjo jásno
  7. Roman Kebísek: Povstalec Šulek pred popravou r. 1848 poslal pozdrav sestre – starej mame Štefánika
  8. Dušan Koniar: Kam by chcel, tam ho nepozvú. Kam áno, tam nejde
SkryťZatvoriť reklamu