SME
Streda, 29. jún, 2022 | Meniny má Peter, Pavol, Petra

Technické údaje - Subaru Impreza 2,0 WRX

Motor
Vpredu uložený kvapalinou chladený zážihový štvorvalec s protibežnými piestami, preplňovaný turbodúchadlom. Medzichladič stlačeného vzduchu. Blok motora ...


Motor
Vpredu uložený kvapalinou chladený zážihový štvorvalec s protibežnými piestami, preplňovaný turbodúchadlom. Medzichladič stlačeného vzduchu. Blok motora a hlava valcov z ľahkej zliatiny. Zdvihový objem 1994 cm3, vŕtanie a zdvih 92/75 mm. Kompresný pomer 8,0 : 1. Najväčší výkon 160 kW/218 k pri otáčkach 5600 min.-1. Najvyšší krútiaci moment 292 Nm pri otáčkach 3600 min.-1. Štyri ventily na valec, ventilový rozvod 2 x 2 OHC, poháňaný ozubeným remeňom. Päťkrát uložený kľukový hriadeľ. Tlakové obežné mazanie s plnoprietokovým čističom oleja. Uzavretá chladiaca sústava s elektrickým ventilátorom. Elektronicky riadené viacbodové vstrekovanie paliva.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Prevodové ústrojenstvo
Pohon všetkých kolies. Jednokotúčová suchá spojka. Päťstupňová prevodovka s priamym radením. Prevodové stupne - 3,454 – 1,947 – 1,366 - 0,972 – 0,738, R – 3,333. Stály prevod hnanej nápravy 3,545.

Podvozok
Bezrámová konštrukcia s pomocným rámom. Všetky kolesá nezávisle zavesené, vpredu i vzadu priečne ramená a vzpery McPherson. Vpredu i vzadu priečny skrutný stabilizátor. Prevádzkové brzdy dvojokruhové kvapalinové s podtlakovým posilňovačom brzdného účinku, vpredu i vzadu kotúčové s vnútorným chladením, ABS. Parkovacia brzda ručná s pôsobením na zadné kolesá. Hrebeňové riadenie s posilňovačom. Pneumatiky 215/45 R 17.

Rozmery a hmotnosti
Dĺžka/šírka/výška 4405/1730/1440 mm, rázvor náprav 2525 mm, rozchod kolies vpredu/vzadu 1485/1480 mm. Svetlá výška 155 mm. Priemer otáčania 11,0 m. Pohotovostná hmotnosť 1395 kg. Objem batožinového priestoru 400 dm³. Objem palivovej nádrže 60 l.

SkryťVypnúť reklamu

Jazdné výkony
Najvyššia rýchlosť 230 km/h. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,2 s. Spotreba paliva podľa EU 93/116 14,2/7,9/10,2 l/100 km.

Karoséria
Samonosná oceľová.Štvordverová päťmiestna typu sedan.

Cena
Základná 1 382 200 Sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na čo nezabudnúť, ak plánujete na leto malé i väčšie výlety
  2. Večer stál chlieb dvojnásobok ako ráno. Ako hyperinflácia pripravila ľudí o úspory?
  3. V slovenskom Atose sa pracuje skvelo. Potvrdil to aj prieskum
  4. Špičková starostlivosť aj pre detských pacientov
  5. Spoločnosť Mars inšpiruje: Lepší svet pre domácich miláčikov
  6. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek
  7. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine
  8. Danube InGrid zvyšuje energetickú stabilitu aj v Bratislave
  1. Stredoškoláci z Trnavy vyražajú na Shell Eco-marathon
  2. Ďalší ekologický krok BILLA
  3. Vysoké Tatry: Úrazovosť v horách narastá
  4. Orange poskytne návštevníkom Pohody najlepšiu sieť
  5. V slovenskom Atose sa pracuje skvelo. Potvrdil to aj prieskum
  6. Študenti spoznali nové výrobné trendy v Schaeffler Skalica
  7. Špičková starostlivosť aj pre detských pacientov
  8. Na čo nezabudnúť, ak plánujete na leto malé i väčšie výlety
  1. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu 11 238
  2. Slovenské oplátky ocenil aj svet. Receptúru pozná jeden človek 11 192
  3. Leto v Čechách a na Morave: Tipy na výlety v susednej krajine 8 381
  4. Djerba: odlišná príchuť dovolenky v Tunisku 8 371
  5. Toto sú výhody, ktoré majú prémioví predplatitelia na SME.sk 3 963
  6. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 3 771
  7. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 3 320
  8. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME 3 163
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Štefan Vidlár: Pštrosy v písku
  2. Martin Greguš: Ministerka Remišová s notebookom s nalepeným heslom na obrazovke...Je toto normálne?
  3. Soňa Bulbeck: Ale aj tak sú všetci iba amatéri v šklbaní...
  4. Štefan Vidlár: Vova boy, dokonaj boj
  5. Kristína Jakubičková: Kráľovná zdravých raňajok
  6. Ján Raclavský: Slepí kresťanskí bojovníci
  7. Andrij Pylypenko: Trvalo zatvorené
  8. Juraj Halička: Zamerané na sivý zákal
  1. Soňa Bulbeck: Ako šklbú turistov inde... 9 276
  2. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť IVa) 7 213
  3. Vanda Tuchyňová: Svedectvo bývalého krajského predsedu OĽANO v Žiline 5 632
  4. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku) 4 695
  5. Jozef Černek: Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam 4 035
  6. Tomáš Jacko: Keď upratovačka zarába viac než univerzitný profesor 3 673
  7. Věra Tepličková: Igi zasa ukazuje figy alebo O tom, ako sa Edo unáhlil 3 522
  8. Miroslav Lukáč: Kto je ešte dnes rusofil, potrebuje odbornú pomoc. 3 227
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 40. - Arktída - Expedícia MacMillan s účasťou amerického letectva z roku 1925
SkryťZatvoriť reklamu