Autoklub aktívny najmä v motoristickom športe

Autoklub Slovenskej republiky (AKSR) začal výrazne aktivovať svoju činnosť v roku 1998 a má už viac ako 9500 členov a 31 klubov. Združuje motoristov, priaznivcov motoristického športu a organizátorov.

V roku 1999 sa stal oficiálnym poradcom pre komisiu športu pri Národnej rade SR, kde sa podieľa na legislatívnom procese v súvislosti s motorizmom a motoristickým športom. „Finančne sa podieľame na takmer 40 percentách podujatí kalendára Slovenskej asociácie automobilového športu v tomto roku.

S najvýznamnejších akcií sú to ME zóny stredná Európa v autokrose v Žitavanoch, M SR v pretekoch automobilov do vrchu Zvolen - Ostrá Lúka a Rallye Váh - Dunaj v Hurbanove, ktoré organizujú naše kluby. Okrem športových aktivít poskytujeme balík služieb pre motoristov, v ktorom je odťahová služba, núdzový nocľah a servis, prirodzene držitelia klubovej karty majú zľavy," povedal prezident AKSR Š. Mihálik. AKSR si ako občianske združenie zarába na činnosť vďaka aktivitám. Takmer 80 percent príjmov má zo spolupráce s poisťovňami, 15 percent prináša predaj slovenských, rakúskych a českých diaľničných známok. Za ocenenie práce a uznanie zo strany štátu považuje AKSR príspevok zo ŠFTK 150 000 Sk, ktorý ide na podporu mladých motoristov. Centrála AKSR je v administratívnej budove DOMES na Kopčianskej ulici 65 v Bratislave. Z 29 klubov má päť vlastné priestory, v ktorých okrem klubovej činnosti prevádzkujú motoristické služby, 5 klubov vlastní servisy, 1 motokárovú dráhu, 1 motokrosovú dráhu a jeden autokrosovú dráhu. Caravan klub Piešťany prevádzkuje autocamping v atraktívnom kúpeľnom prostredí a AKSR Zenit Rajecké Teplice autocamping.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 077
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 298
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 535
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 237
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 757
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 386
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 040
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 514
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 815
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 681

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Môj dom, môj hrad. Sternbergovci si to môžu povedať už 800 rokov

So súrodencami sa tu pretekali na trojkolkách, pre miestnych robili omše. Na súkromnom hrade Český Šternberk hradný pán stále býva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.