
rom vo svojej triede na slovenskom trhu.
Prepracovaný automobil zaujme väčším čelným sklom, dlhšou prednou kapotou s novým, výrazným logom Peugeot, robustným predným nárazníkom a novými, väčšími svetlometmi. Zmeny v dizajne viedli aj k výraznému prepracovaniu interiéru, najmä prístrojového panela a sedadiel. Cieľom bolo hlavne zabezpečiť vyšší komfort, funkčnosť, ergonómiu a použitím moderných dizajnérskych prvkov čo najväčšiu variabilitu priestoru a maximálnu výbavu. Tradične silnou stránkou Boxera je výbava. Peugeot Boxer okrem iného ponúka výškovo nastaviteľný volant ako súčasť sériovej výbavy, parkovací senzor pôvodne použitý v automobile Peugeot 607 a iné. Je tu tiež ponuka telematického vybavenia, ktorá ponúka produkty informačných technológií a mobilnej komunikácie.
Z pohonných jednotiek zaujme ponuka dieselových motorov HDi so systémom Common Rail. Boxer môže byť podľa potreby vybavený jedným z troch motorov rôznych objemov a výkonov. Základom je dvojliter s výkonom 64 kW/85 k s nízkou spotrebou a tichým chodom. Výkon 74 kW/100 k ponúka motor s objemom 2,2 l a ponuku uzatvára motor o objeme 2,8 l s výkonom 93,5 kW/127 k a krútiacim momentom 300Nm pri otáčkach 1800/min.-1.
O prenos výkonu na kolesá sa stará nová manuálna 5-stupňová prevodovka alebo štvorstupňová samočinná vybavená tzv. Porsche Tiptronic Systeme. Na výber sú verzie s troma až štyrmi rôznymi dĺžkami a dvoma až tromi výškami, pri furgone objemy od 7,5 do 14 m3. Nový Boxer nie je len užitočným pomocníkom na prepravu tovaru vo verziách furgon a presklenný furgon, alebo základom na prestavbu na valník, ale aj ako verzia kombi alebo mikrobus.
Autor: pt