ným z najväčších pôžitkov života.
Toyota FXS je otvorený roadster, nízky, čistých tvarov, proporčne perfektne vyvážený, navrhnutý pre maximálny výkon a stabilitu. Dizajn sa riadi pravidlami klasickej krásy s jednoduchými líniami karosérie, ktoré končia v agresívnom aerodynamickom predku. Štúdia FXS je veľmi nízka a široká, má dĺžku 4150 mm, šírku 1870 mm a výškou 1100 mm. Rázvor náprav je 2500 mm. Rozchod kolies vpredu a vzadu je 1550 mm a 1560 mm. Strieborný lesk vonkajšieho laku karosérie dopĺňa interiér potiahnutý kožou a doplnky v mesačnej modrej.
Chrómované ciferníky s modro-bielym podsvietením koncentrujú myseľ na zážitok z riadenia. Prístrojový štít obsahuje len rýchlomer, otáčkomer, kontrolky paliva a tlaku oleja. Aj volant FXS je tiež jedinečný, dvojlúčový. Na pohon sa využíva motor 4,3 V8 32V umiestnený nízko v prednej časti vozidla. Jeho výkon Toyota neudáva. Poháňa kolesá zadnej nápravy cez šesťstupňovú sekvenčnú prevodovku ovládanú tlačidlami na volante ako v monopostoch formuly 1. Toyota sľubuje „dostatočný“ výkon a točivý moment až do otáčok 8000/min.-1. Pri celkovej hmotnosti približne 1300 kg sľubuje FXS jazdný výkon, ktorý zodpovedá vzhľadu tohoto automobilu.
(gl)