BRATISLAVA. Druhá generácia kompaktného hatchbacku Bravo čoskoro oslávi tretie narodeniny. Fiat ju uviedol na ženevskom autosalóne v roku 2007. Rovnaká výstava bude svedkom premiéry modernizovanej verzie. O facelift v pravom zmysle slova však nejde.
Nové farby. Aj v interiéri
Zovňajšku sa dotkli kozmetické úpravy. Masku chladiča všetkých verzií okrem najluxusnejšej vypĺňa čierna mriežka. Model Emotion je charakteristický chrómovanou úpravou masky chladiča i otvoru v nárazníku, ktorý na ňu opticky nadväzuje.
Detailnejší pohľad odhalí modifikovanú grafiku svetlometov. Oranžový kryt smerovky nahradil číry. Paletu lakov karosérie rozšírili dva nové odtiene.
Na palubnej doske výbavových prevedení Active a Dynamic sa objavil nový plast imitujúci karbón. Bravo Emotion dostalo béžové čalúnenie sedadiel, časti palubnej dosky a výplní dverí.
MultiAir zatiaľ v jedinej výkonovej verzii
Po technickej stránke Taliani avizujú modifikáciu základného zážihového štvorvalca 1,4 16V (66 kW/90 k), ktorý teraz plní emisnú normu Euro5. Na niektorých trhoch sa objavia agregáty schopné spaľovať aj skvapalnený ropný plyn (LPG).
Podstatnejšími zmenami sú dve nové poháňacie jednotky. Zážihový turbomotor 1,4 TB MultiAir (103 kW/140 k) vychádza z obľúbeného agregátu T-Jet, ale dosahuje nižšiu palivovú spotrebu. Strop ponuky vznetových motorizácií tvorí turbodiesel 2,0 MultiJet (121 kW/165 k), známy napríklad z Lancie Delta.