BRATISLAVA. Automobilky medzi sebou súťažia v rôznych odvetviach. V rámci nedávno skončeného autosalónu v Ženeve šlo aj o kvalitu jednotlivých expozícií. Porota sústredená do organizácie „Club de publicité et communication de Genève“ hodnotila originalitu stvárnenia každého stánku, jeho praktickosť a najmä to, ako dokázal pritiahnuť pozornosť návštevníkov.
Motor ako strom
Fiat svoje modely predviedol v netradičnom farebnom prostredí. Jeho autormi sú deti. Malí návrhári pustili uzdu fantázii a predstavili svoju víziu budúcnosti. Vzniklo tak pozitívne naladené, veselé prostredie, kde domčeky stáli na oblakoch a návštevníkov vítala pestrofarebná dúha.
Najvýznamnejšia (a prakticky jediná) novinka talianskej značky - dvojvalcový zážihový turbomotor 0,9 Twin-Air - bol stvárnený ako strom so striebornými optickými vláknami.