SME

Uzávierka R1 medzi Nitrou a Bratislavou je zrušená

Vo štvrtok bude opäť uzatvorená časť rýchlostnej cesty R1 medzi Nitrou a Bratislavou. Úplná uzávierka je naplánovaná v oblasti križovatky Lehota pri Nitre v oboch smeroch.

Aktualizované 29. 4. 2010:

Dnes bola naplánovaná úplná uzávierka rýchlostnej cesty R1 v oblasti križovatky Lehota pri Nitre v oboch smeroch. Na základe kontrolných geodetických zameraní nosnej oceľovej konštrukcie pred betonážou sa objavila potreba dodatočnej výškovej rektifikácie nosnej oceľovej konštrukcie, čo ovplyvnilo aj ďalší postup prác, preto sa dnes betonáž mostovky nebude realizovať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z tohto dôvodu sa ruší avizovaná uzávierka.

NITRA. Vo štvrtok 29. apríla bude opäť uzatvorená časť rýchlostnej cesty R1 medzi Nitrou a Bratislavou. Úplná uzávierka je naplánovaná v oblasti križovatky Lehota pri Nitre v oboch smeroch, informovala Lenka Kubejová zo spoločnosti Granvia Construction, ktorá zabezpečuje výstavbu rýchlostnej cesty.

SkryťVypnúť reklamu

Obchádzková trasa v smere z Bratislavy do Nitry povedie cez obce Veľké Zálužie, Lehota a Kynek, v smere z Nitry do Bratislavy bude doprava odklonená na Hlohovec. Dôvodom uzávierky je betonáž mostovky ako súčasť výstavby mostného objektu Lehota, realizovaného v rámci PPP projektu rýchlostnej cesty R1.

Pozrite si aj ďalšie obmedzenia na mape

Výstavba rýchlostnej komunikácie R1 Nitra-Tekovské Nemce a Banská Bystrica severný obchvat je rozdelená na štyri časti. V marci tohto roka sa stavebné práce na projekte rozbehli naplno. Spoločnosť Granvia Construction mala na všetkých štyroch úsekoch rozpracovaných 289 objektov.

Do konca marca tohto roka realizátor stavby ukončil 192 stavebných objektov. Firma pracovala na mostných objektoch a súčasne realizovala rozsiahle zemné práce. Podľa harmonogramu pokračovali prekládky sietí, ktoré sú v súčasnosti takmer kompletne dokončené. Pri výstavbe mostných objektov tvorilo hlavnú náplň prác zakladanie pilótov, budovanie základov a práce na spodných stavbách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  2. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  3. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  4. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  5. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 99 246
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 150
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 875
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 462
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 106
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 243
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 888
  8. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 4 717
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťZatvoriť reklamu