SME

Toyota Corolla je po plastike krajšia

Sedan s legendárnym označením Corolla sa tri a pol roku od oficiálneho predstavenia podrobil omladzovacej kúre.

(Zdroj: Toyota)

BRATISLAVA. Toyota postupne vtláča svojim modelom výraznejší dizajn. Auris nedávno dostal v rámci modernizácie atraktívnejší zovňajšok i interiér. V podobnom duchu sa niesla aj omladzovacia kúra nenápadného štvordverového sedanu s legendárnym názvom Corolla.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nárazníky a svetlá

Úpravy vizáže sa dotkli predovšetkým prednej a zadnej časti vozidla. Vpredu pribudol nový nárazník s o čosi väčším otvorom pre prívod vzduchu k chladiču. Nárazník zároveň tvorí jeden celok s inovovanou maskou chladiča. Modifikovaný tvar majú aj predné svetlomety.

SkryťVypnúť reklamu

Vzadu mal decentný facelift veľmi podobný scenár. Nový nárazník dopĺňajú hranaté odrazové sklá, zmenil sa tvar a grafika koncových svetiel i veko batožinového priestoru. Dojem luxusu má vyvolať chrómovaná lišta nad registračnou značkou.

Medzi detailné úpravy patria nové vonkajšie spätné zrkadlá. Pochádzajú z Aurisu a obsahujú aj smerové svetlá. Do palety lakov pribudli dva nové odtiene.

Lepší volant, rádio s USB

Corollu s Aurisom spája aj niekoľko dielov v interiéri. Napríklad nový trojramenný volant s plochou spodnou časťou venca alebo rádio so vstupmi AUX a USB. K dispozícii sú dve vyhotovenia vnútorného priestoru - svetlé a tmavé. Corolla môže byť vybavená vnútorným spätným zrkadlom s 3,3-palcovým displejom, v ktorom sa zobrazuje obraz z parkovacej kamery.

SkryťVypnúť reklamu

Dva a dva

Ponuka motorizácií má štyri položky. Vodičov bažiacich po zážihovom agregáte a zároveň čo najnižšej spotrebe paliva osloví základný štvorvalec 1,33 Dual VVT-i (73 kW/99 k). Výrobca ho štandardne dodáva so systémom štart-stop. Na cestovanie mimo mesta sa viac hodí zážihová „jedna-šestka“ s variabilným časovaním ventilov Valvematic (97 kW/132 k).

Milovníci vznetových motorov siahnu po štvorvalci 1,4 D-4D (66 kW/90 k) alebo 2,0 D-4D (93 kW/126 k).

Autor: fg

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 167
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 557
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 373
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 021
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 756
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 753
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 823
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Peter Blaškovitš: Čo dnes hýbe spoločnosťou
  2. Miroslav Daniš: NESÚHLASÍM s návrhom Urbanistickej štúdie zóny Staré letisko Vajnory
  3. Peter Lacina: Toskánsko za humnami: Spring '25
  4. Eva Bachletová: Naše svetlo
  5. Štefan Šturdzík: Hamas vs Izrael.
  6. Viktor Pamula: Pieseň IMT Smile je stále aktuálnejšia
  7. Milan Buno: Prečo odovzdávame moc zlým a skazeným ľuďom?! | 7 knižných tipov
  8. Aleksander Prętnicki: Cena úspechu - Bratislavský expres
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný? 31 014
  2. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 23 774
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 21 448
  4. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 854
  5. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 19 512
  6. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 11 161
  7. Miroslav Ferkl: Magor Magor Magor 9 867
  8. Ján Šeďo: Pomoc "bezradnému MUDr. Kotlárovi", apel na s. "precedu". 7 624
  1. Věra Tepličková: Komu svieti Slnko v sieti?
  2. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  3. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  4. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  5. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  6. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  7. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  8. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
SkryťZatvoriť reklamu