BRATISLAVA. Španielsky výrobca aktualizoval ponuku poháňacích jednotiek pre svojho zástupcu v strednej triede.
Pravdepodobne definitívne sa so sériovou výrobou lúči legendárny turbomotor 1,8 T vybavený päťventilovou technikou a viacbodovým vstrekovaním paliva (110 kW/150 k). Nahradila ho modernejšia prepĺňaná „jedna-osmička“ TSI s priamym vstrekovaním. K dispozícii bude v dvoch výkonových verziách - 88 kW (120 k) a 118 kW (160 k).
Výkonnejší dvojliter Úlohu špičkovej motorizácie preberie zážihový dvojliter TSI s výkonom 155 kW (211 k) a najvyšším krútiacim momentom vrcholiacim na hodnote 280 Nm. Seat Exeo 2,0 TSI si bude možné objednať so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo ústrojenstvom Multitronic so siedmimi prednastavenými stupňami.
Ostatné motory zostávajú bez zmien. Základ tvorí starý zážihový štvorvalec 1,6 litra (75 kW/102 k). Jediný turbodiesel 2,0 TDI Seat ponúka v troch výkonových verziách 88 kW (120 k), 105 kW (143 k) a 125 kW (170 k).
Už ste videli tretí diel relácie auto.sme.LIVE?
Autor: fg