BRATISLAVA. Predmetom záujmu vyhodnocovania výkonov v spoločnosti Toyota sú spokojnosť zákazníkov a popredajné služby. Do monitorovania výkonov bolo zahrnutých približne 2600 malopredajcov, ktorí boli sledovaní na základe presne určených kritérií. Cenu „Ichiban" si z Paríža priniesol autorizovaný partner zo Žiliny, páni Jozef Poláček a Stanislav Kucharčík, čím sa zaradili medzi 41 najlepších v Európe.
Generálny riaditeľ a prezident spoločnosti TME Tadashi Arashima pri odovzdávaní cien víťazom zdôraznil, že zákazník na prvom mieste je aj naďalej základným kameňom filozofie spoločnosti. „Dnešní víťazi sú najlepší z najlepších, pretože spokojnosť zákazníkov je súčasťou ich každodenného úsilia o dokonalosť," dodal Arashima.
Japonské slovo „Ichiban" je odvodené z frázy „Okyakusama Ichiban", čo znamená „zákazník na prvom mieste", kde samotné Ichiban je „prvý" alebo „číslo jedna".
Už ste videli tretí diel relácie auto.sme.LIVE?
Autor: as