BREZNO. Obľúbené SUV sa v princípe nezmenilo, dostalo iba novú tvár a niekoľko vylepšení. V rámci konštrukčných zmien by sme odporučili zmeniť polohu radiacej páky bližšie k vodičovi.
Praktické výhody zadnej časti ostávajú aj naďalej asi najlepšie v triede. Výraznejšou zmenou z pozície šoféra je nový volant. Auto tiché a relatívne komfortné sa nestratilo ani v ľahkom teréne. Teraz zovňajšok viac napovedá o schopnostiach auta.
Verzia 2,2 D-4D s výkonom 110 kW (150 k) dokáže v bežných prevádzkových podmienkach jazdiť za 6,4 litra, čo je iba o málo viac než udáva výrobca. Pri jazde sme nadobudli pocit, že motor lepšie reaguje na plynový pedál a zdal sa nám subjektívne tichší.
Technické parametre
Motor | 2,2 D-4D |
Zdvihový objem (cm3) | 2231 |
Výkon (kw/k) | 110/150 |
Pri otáčkach (ot./min.) | 3600 |
Krútiaci moment (Nm) | 340 |
Pri otáčkach (ot./min) | 2000-2800 |
Emisie CO2 (g/km) | 159 |
Emisná norma | Euro 5 |
Rozmery | - |
Rázvor náprav (mm) | 2560 |
Dĺžka (mm) | 4365-4415 |
Šírka (mm) | 1815 |
Výška (mm) | 1685 |
Celková hmot (kg) | 2190 |
Objem palivovej nádrže (l) | 60 |
Objem batož. priestoru (l) | 410 |
Terén | - |
Svetlosť podvozka (mm) | 180 |
Uhol nájazdu (º) | 28 |
Uhol odjazdu (º) | 24/27 |
Uhol prejazdu (º) | 20 |
Hĺbka brodenia, pod 10 km/h (mm) | 500 |
Hĺbka brodenia, pod 30 km/h (mm) | 300 |
Prevádzkové hodnoty | - |
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) | 10,2 |
Maximálna rýchlosť (km/h) | 190 |
Spotreba mesto(l/100 km) | 7,5 |
Spotreba mimo mesto (l/100 km) | 5,2 |
Kombinovaná spotreba | 6,0 |
Spotreba v teste (l/100 km) | 6,4 |
Cena modelu od (eur) | 23 300 |
Cena verzie od (eur) | 25 300 |