BRATISLAVA. V prípade väčšiny motoristov platí pravidlo, že po skončení záruky na auto prestanú navštevovať autorizovaný servis. Okrem často nepriaznivých cien ich odrádza aj nedôvera v prácu mechanikov. Koluje množstvo povestí o odfláknutej údržbe či oprave zo strany servisu.
Pomôcť majú kamery a mikrofóny
Audi chce zvýšiť dôveryhodnosť svojich servisných centier. Vo Veľkej Británii preto zavádza nový projekt, ktorý dovolí zákazníkom sledovať mechanikov pri práci. Každý mechanik bude mať na hlave pripnutú mikrokameru obsahujúcu aj mikrofón.
Obraz a zvuk je možné sledovať v čakárni servisu, pričom mikrofón zákazníkovi dovolí on-line komunikovať s opravárom. Okrem toho, že motorista vidí, čo mechanik aktuálne robí s jeho vozidlom, môže s ním diskutovať o práve prebiehajúcom úkone.
Ak sa projekt uchytí, nie je vylúčené, že ho Audi zavedie aj v ďalších krajinách.
Autor: fg