SME

Land Rover otestuje nový Evoque pred zrakmi verejnosti

Land Rover sa snaží potenciálnych zákazníkov prilákať aj tak, že im dobrovoľne ukazuje testovacie prototypy nového modelu Evoque. Predaj odštartuje až o rok.

(Zdroj: Land Rover)

BRATISLAVA. Automobilky sa obvykle snažia za každú cenu ukryť svoje testovacie prototypy pred očami verejnosti. Land Rover zvolil presne opačnú taktiku. Záverečnú fázu testov nového modelu Range Rover Evoque, ktorá bude prebiehať v rôznych kútoch sveta, spojil s reklamnou kampaňou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prototypy dostali kamufláž vytvorenú z názvov a GPS máp jedenástich svetových miest. Konkrétne ide o Berlín, Londýn, Los Angeles, Madrid, Miláno, Moskvu, New York, Paríž, Sao Paulo, Sydney a Šanghaj. Testovací jazdci ich nemusia pred okoloidúcimi ukrývať, práve naopak.

SkryťVypnúť reklamu

Do začiatku predaja ostáva asi rok Najmenšie auto nesúce označenie Range Rover v histórii tak budú mať jeho potenciálni zákazníci „na očiach“ takmer rok pred zahájením predajov. Marketingové oddelenie Land Roveru sa k tomuto odvážnemu ťahu rozhodlo aj preto, že oficiálna podoba nového SUV už je známa. Odhalili ju pri príležitosti 40. narodením značky Range Rover, 1. júla tohto roku.

Päťdverový variant dobrovoľne neukazujú Dizajn karosérie bol takmer bez zmeny prebraný zo štúdie LRX Concept, ktorú britský výrobca odhalil pred dvoma rokmi. Zmenili sa iba také detaily, ako kľučky dverí alebo vonkajšie spätné zrkadlá. Evoque je nielen najmenší a najľahší, ale zároveň aj najekologickejší Range Rover. Auto bude v priemere produkovať emisie CO2 pod úrovňou 130 gramov na kilometer.

SkryťVypnúť reklamu

Žiadne informácie týkajúce sa techniky zatiaľ Land Rover nezverejnil. Prezradil iba to, že v ponuke budú verzie vybavené pohonom predných i všetkých štyroch kolies.

Britský výrobca patriaci pod krídla indického koncernu Tata v súčasnosti pripravuje aj päťdverovú verziu Evoque. Jej testovanie však prebieha „štandardne“ a výrobca prototypy dobrovoľne neukazuje.

Autor: fg

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Koľko stojí dovolenka na lodi a koľko apartmán pri mori?
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  5. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  1. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 867
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 6 062
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 457
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 199
  5. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 314
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 165
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 2 035
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár 1 503
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ľuboš Vodička: Viedenské podzemie, čiže príbeh Tretieho muža a krásnej Jeanny
  2. Jan Pražák: Mami, proboha, proč ty ve svém věku chceš být ještě hezká?
  3. Elena Antalová: Aj KDH môže na Slovensku vyhrať voľby
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov
  5. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  6. Jozef Huljak: Quad a nový impulz pre Indo-Pacifik: Ako USA a ich spojenci čelia rastúcemu vplyvu Číny
  7. Dalibor Eštočák: Keď Fico miluje a oslavuje progresívcov
  8. Miloš Kmety: Skrachovala nám cestovka.
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 24 525
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 16 924
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 16 181
  4. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 5 870
  5. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 5 380
  6. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 478
  7. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 336
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti! 4 068
  1. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  2. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  3. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  4. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  6. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  7. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
SkryťZatvoriť reklamu