SME
Streda, 1. december, 2021 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Nissan Micra na slovenskom trhu. Ceny začínajú od 8600 eur

Modelovú ponuku značky Nissan na Slovensku rozšírila nová Micra. Malé auto je k dispozícii s jediným typom karosérie i motora a s manuálnou alebo automatickou prevodovkou.

(Zdroj: Nissan)

BRATISLAVA. Štvrtá generácia malého auta Nissan Micra je k dispozícii výhradne s päťdverovou karosériou a s jedinou motorizáciou. Tú predstavuje zážihový trojvalec. Má objem 1,2 litra, je vybavený štvorventilovou technikou, viacbodovým vstrekovaním paliva a dosahuje výkon 59 kW (80 k).

Zákazník si môže vybrať medzi päťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo bezstupňovým ústrojenstvom CVT. Neskôr má ponuku rozšíriť prepĺňaný zážihový trojvalec s priamym vstrekovaním.

Medzigeneračne narástla

V kombinácii s „manuálom“, Micra zrýchli z 0 na 100 km/h za 13,7 sekundy, vyvinie najvyššiu rýchlosť 170 km/h, v priemere spotrebuje päť litrov benzínu na 100 kilometrov a do ovzdušia vypustí 115 gramov emisií CO2 na kilometer. Prevodovka CVT mierne zhorší jazdnú dynamiku a zvýši spotrebu - zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 14,5 sekundy, maximálna rýchlosť: 161 km/h, priemerná spotreba: 5,4 l/100 km, emisie CO2: 125 g/km.

Novú Micru charakterizujú rozmery 3780 x 1675 x 1525 mm a rázvor osí kolies 2450 mm. Batožinový priestor v základnom usporiadaní pojme 265 litrov, po sklopení zadných sedadiel 605 litrov.

Šesť airbagov a ESP ako štandard

Na slovenskom trhu sú v ponuke štyri výbavové verzie. Nissan si dal záležať na bezpečnostnej stránke auta, preto už základná Visia obsahuje šesť airbagov i stabilizačný systém ESP. Na zadných sedadlách nechýbajú úchyty pre detskú sedačku Isofix. Najlacnejšia Micra má nárazníky vo farbe karosérie, výškovo nastaviteľný volant, elektrické ovládanie predných okien, centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, imobilizér a elektrický posilňovač riadenia s premenlivým účinkom.

Model Micra Visia AC/CD navyše ponúka aj manuálnu klimatizáciu a autorádio s CD prehrávačom.

Delené zadné operadlo až od tretieho stupňa výbavy

Stupeň výbavy Acenta je ako jediný možné kombinovať s bezstupňovou prevodovkou CVT. Navyše oproti Visia AC/CD obsahuje parkovacie senzory vzadu, systém, ktorý vie zmerať, či sa Micra zmestí na dané parkovacie miesto, vonkajšie spätné zrkadlá, lišty a kľučky vo farbe karosérie, zadné operadlo delené v pomere 60:40, automatickú klimatizáciu, lakťovú opierku vpredu, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča alebo tempomat s obmedzovačom rýchlosti.

Najlepšie vybavená Micra nesie označenie Tekna. Jazdí na zliatinových diskoch s priemerom 15 palcov, má predné hmlovky, audiosystém Nissan Connect s ovládaním na volante (obsahuje rádio CD/MP3, šesť reproduktorov, USB, Aux vstup, Bluetooth, navigáciu), svetelný a dažďový senzor i palubný počítač.

Priplatiť si treba napríklad za bezkľúčové odomykanie a štartovanie alebo za sklenenú strechu. Za metalízu v každom variante doplatíte 400 eur. V ponuke je deväť lakov karosérie, z toho dva nemetalické.

Nissan Micra

Visia

Visia AC/CD

Acenta

Tekna

1,2 (59 kW/80 k) 5M

8600 eur

9500 eur

10 400 eur

12 500 eur

1,2 (59 kW/80 k) CVT

-

-

11 400 eur

-

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Buďte v najlepšej spoločnosti!?
  2. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  3. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije?
  4. Desať dôvodov, prečo študovať na Trnavskej univerzite
  5. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  6. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  7. Výhody najväčšej obchodnej siete objavuje aj verejný sektor
  8. PRIESKUM: Slováci prezradili, čo by mal spĺňať dokonalý smartfón
  9. Na nové auto sa neoplatí čakať. Trhu kraľujú jazdené
  10. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť
  1. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  2. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  3. dm a jej zákazníci podporili vznik 15 vzdelávacích centier
  4. Anketu Elektromobil roka 2021 ovládla ŠKODA
  5. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  6. Zmeny v systéme revíznych postupov
  7. Compliance – kto by mal byť zodpovedný?
  8. Tabaková mládež. Čo s ňou?
  9. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  10. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes?
  1. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 29 779
  2. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 15 198
  3. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 11 852
  4. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes? 7 613
  5. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom? 7 560
  6. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch 5 687
  7. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu 5 622
  8. Karnozín – účinná látka s obrovským potenciálom 2 902
  9. Volkswagen predstavuje ďalší elektrický model 2 604
  10. Vianočné nákupy bez stresu? Pozrite sa, či na to idete správne 2 133
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ján Herák oznámil vzdanie sa mandátu 9. júna 2021.

Herák v OĽaNO ďalej pracuje.


11 h
Ministerka spravodlivosti Mária Kolíková.

Polícia pátra po zdrojoch klamstiev.


54m

Neprehliadnite tiež

Škoda Karoq

Ponuka motorov ostáva rovnaká.


20 h
Hyundai Ioniq 5

Víťaza vyhlásia vo februári.


29. nov
Toyota Yaris Cross

Všestrannosť zlepšuje pohon všetkých kolies.


28. nov
Parkovanie na chodníku bude od marca 2022 regulované.

Dodržať voľnú šírku chodníka 1,5 metra už nebude stačiť.


26. nov

Blogy SME

  1. Viktória Floreková: Chátrajúci areál v Petržalke dostane novú šancu
  2. Rudolf Pado: Ako prišla armáda o majetok a občania o verejný záujem
  3. INEKO: Vláda v ostatnom čase nerešpektuje výsledky výberových konaní. Verejné inštitúcie sa nezávislejšími stále nestávajú
  4. Iveta Bakitová: Peru - od conquistádorov po Dänikena
  5. Štefan Vidlár: List Ježiškovi
  6. Zuzana Rattajová: Juraj Droba, dnes si opustil ľudí
  7. Ján Šeďo: Kedy je to v záujme občanov a kedy nie, alebo existuje morálny kódex poslanca NRSR ?
  8. Michal Hradil: Trochu (kontroverznej) očkovacej matematiky
  1. Radovan Kazda: Poslanec Blaha a jeho fašisti 11 373
  2. Jozef Sitko: Pani prezidentka, jej priateľ a jej exporadca Leško 7 874
  3. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook 7 550
  4. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529? 4 988
  5. Věra Tepličková: Ako chutí moc alebo Ak budeme dobrí, dostaneme limetku 4 960
  6. Tereza Krajčová: Anglický denník: 18. Najväčší strašiak návratu zo zahraničia? Slovenská mentalita 4 396
  7. Jozef Drahovský: Zákon o bočnom odstupe medzi vozidlom a cyklistom dopadol ako na Slovensku 4 081
  8. Monika Nagyova: Poďte bližšie, staré dievky nehryzú. 3 979
  1. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook
  2. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529?
  3. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 3: Viem vyhrať, aj keď mi rozdali horšie karty, ako ostatným
  4. Juraj Hipš: Zvýšenie platov učiteľov na hygienické minimum nezvýši kvalitu vzdelávania, tvrdí analytik.
  5. Juraj Hipš: Prorektor UK: Novelu treba stiahnuť a začať na nej pracovať odznova
  6. Karolína Farská: Dokedy bude koalícia fackovacím panákom Sme rodina?
  7. Juraj Hipš: Učiteľ Čapek: Niektorí učitelia sú machri. Od hodín svojho syna som sa skoro nevedel odlepiť
  8. Milota Sidorová: Pokrivené dáta vytláčajú ženy z pozornosti. Takto to môžeme zmeniť
Skryť Zatvoriť reklamu