Súťaž prebieha na Facebookovej stránke Škoda Auto Slovensko. Záujemca o výhru musí buď vymyslieť čo najlepší pokrik alebo zahlasovať za taký, ktorý sa mu najviac páči. Vylosovaní budú piati z tých, čo vymyslia pokrik a môžu vyhrať dva lístky na MS v hokeji. Po dva lístky môžu vyhrať aj piati z tých, ktorí zahlasujú za ľubovoľný pokrik. Prví traja s najvyšším počtom hlasov vyhrajú až po štyri lístky.
„Pri povzbudzovaní našich hokejistov budeme tento rok počuť tie najlepšie pokriky, ku ktorým sa môžu pridať všetci fanúšikovia. Ich autori so svojimi priateľmi by preto nemali na takomto významnom podujatí, akým sú Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji na domácej pôde určite chýbať. Preto sme sa rozhodli podporiť slovenského fanúšika a vyhlásiť túto kreatívnu súťaž na sociálnej sieti Facebook," uviedol Robert Baumgartner, konateľ Škoda Auto Slovensko.
Svoje pokriky môžu súťažiaci uverejňovať alebo hlasovať na Facebooku do 31. januára 2011.