SME

Suzuki Kizashi na Slovensku s cenou od 26 500 eur

Nový sedan strednej triedy z Japonska k nám prichádza s jediným motorom, dvomi typmi prevodoviek a pohonom predných, alebo všetkých štyroch kolies. K dispozícii je len jedna, zato bohatá, výbavová verzia.

(Zdroj: Suzuki)

BRATISLAVA. Japonská automobilka Suzuki vstupuje s novým sedanom do strednej triedy. Kizashi charakterizujú rozmery 4650 x 1820 x 1470 mm a rázvor osí kolies 2700 mm. Batožinový priestor v základnom usporiadaní pojme 461 litrov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden motor

Pre Kizashi je v ponuke jediný agregát - zážihový štvorvalec, vybavený variabilným časovaním ventilov, s objemom 2,4 litra. Agregát dosahuje výkon 131 kW (178 k) pri 6500 ot./min. a najvyšší krútiaci moment 230 Nm pri otáčkach 4000/min.

Dve prevodovky, pohon predných, alebo všetkých kolies

Suzuki ho kombinuje s dvomi typmi prevodoviek. Šesťstupňový manuál prenáša výkon na predné kolesá, zatiaľ čo verzia vybavená bezstupňovou prevodovkou CVT je štandardne vybavená pohonom všetkých kolies i-AWD. Ten využíva elektronicky ovládanú medzinápravovú spojku.

SkryťVypnúť reklamu

Pohotovostná hmotnosť Kizashi má v závislosti od verzie a výbavy hodnotu od 1420 do 1585 kilogramov. Variant s jednou poháňanou nápravou a manuálnou prevodovkou zrýchli z pokoja na 100 km/h za 7,8 sekundy, vyvinie najvyššiu rýchlosť 215 km/h a v priemere spotrebuje 7,9 l/100 km.

„Štvorkolka“ s bezstupňovým prevodovým ústrojenstvom zvládne šprint z 0 na 100 km/h za 8,8 sekundy, jej maximálna rýchlosť dosiahne 205 km/h a kombinovaná spotreba 8,3 l/100 km.

Bohatá výbava

Kizashi je na Slovensku k dispozícii s jedným, zato bohatým, výbavovým stupňom Sport. Ten okrem iného obsahuje zliatinové disky s priemerom 18 palcov, obuté do pneumatík rozmeru 235/45, rádio s CD/MP3 prehrávačom a USB portom, Bluetooth, dvojzónovú automatickú klimatizáciu, tempomat, systém bezkľúčového odomykania a štartovania, multifunkčný volant, kožené čalúnenie, vyhrievané predné sedadlá, xenónové svetlomety s natáčaním, sedem airbagov, stabilizačný systém ESP, parkovacie senzory vpredu i vzadu,...

SkryťVypnúť reklamu
Suzuki Kizashi

SPORT

2,4 VVT 6M 2WD

26 500 eur

2,4 VVT CVT 4WD

29 500 eur


Autor: fg

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  5. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  6. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  8. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  1. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  2. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  4. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  7. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  8. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 708
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 969
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 7 618
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 770
  5. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 720
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 131
  7. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 615
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 3 161
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. René Melichar: Nejsem jednorožec – 10
  2. Ľuboš Vodička: Viedenské Kráľovstvo modelovej železnice
  3. Jan Pražák: Jak jsem utekl z postele do skříně
  4. Pavol Kéri: Ďalšia z náročných výziev prekonaná
  5. Juraj Tušš: Nehas, čo ťa nepáli
  6. Miroslav Kocúr: Fico raz odíde. Čo potom? Ostaneme?
  7. Vladimír Bačišin: Výskumná firma Trexima vydala knihu pre každého kto sa zaujíma o vznik a vývoj hospodárskeho a sociálneho dialógu v ČSFR, ČR a SR
  8. Marián Holubčík: Idea ruskej štátnosti vs. ľudskosť vo vojne na Ukrajine
  1. Michal Dolňan: Covid vypustili z laboratórií a SLAK na nás vrhli Nemci a Francúzi... 53 716
  2. Ján Šeďo: Stalo sa to včera na "urgente". 42 366
  3. Jakub Konečný: Našli sme dvoch Slovákov, ktorí sa majú vďaka Ficovej vláde lepšie! 26 196
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 21 229
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 13 985
  6. Karol Galek: Fico odovzdal Slovenské elektrárne českým finančným žralokom 10 344
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 003
  8. Miroslav Ferkl: Atentátnik Fico s vedrom 5 830
  1. Tupou Ceruzou: Mr. Business
  2. Věra Tepličková: Romana nám odkazuje, že je stále úžasná
  3. Radko Mačuha: Po MDŽ SMER pozýva na zabíjačku.
  4. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente.
  5. Tupou Ceruzou: Spravodlivosť pre všetkých
  6. Jiří Ščobák: Ako vybrať dobrého finančného sprostredkovateľa? Ako identifikovať šmejda?
  7. Radko Mačuha: Čo je zvrátenejšie, vracať na plátno, alebo posielať mládež na smrť ?
  8. Radko Mačuha: Premiér Fico v Amerike nevybavil nič.
SkryťZatvoriť reklamu