SME
Utorok, 28. jún, 2022 | Meniny má Beáta

Kupujeme ojazdené auto: Audi Cabrio

Až v polovici roku 1991 Audi výrobou päťvalcového kabrioletu so zdvihovým objemom 2,3 l opäť nadviazalo na tradíciu spred vojny. Nové štvorsedadlové Cabrio technicky spočívalo na svojom populárnom staršom bratovi Audi 80. Elegantný dvojdverový kabriolet z

dedil okrem vysokej funkčnosti aj komfortnosť a spoľahlivosť. Exempláre vyrobené v posledných rokoch sú medzi ojazdenými automobilmi skôr raritou, aj staršie sú však dobrým tipom na kúpu. Kompletne pozinkovaná karoséria, na ktorú výrobca poskytuje desaťročnú záruku proti prehrdzaveniu, má dlhú životnosť.

Dielenské spracovanie je už tradične na veľmi vysokej úrovni. U Audi sú dokonca zriedkavé i poruchy typické pre kabriolety. Kritickým miestom zvyčajne býva sklápacia strecha. Konštruktéri Audi Cabrio úspešne zvládli i tento problém a okrem bezproblémového mechanizmu dokonca ani hladina aerodynamického hluku neprekročí únosnú mieru, a to ani pri vyšších rýchlostiach. Robustná konštrukcia podvozku i pohonných jednotiek si tiež zaslúži pochvalu. Medzi klady Cabria patrí i dostatok priestoru v prednej časti karosérie. Pasažieri sediaci vzadu sa musia trochu uskromniť aj zásluhou nepohodlných sedadiel a ich nie práve najvýhodnejšiemu usporiadaniu. Audi Cabrio, nakoniec ako väčšina automobilov tejto triedy, nevyniká veľkosťou batožinového priestoru, na menší nákup však stačí. Podľa výsledkov štatistík poruchovosti patrí medzi veľmi spoľahlivé automobily. Známkou kvality je aj vysoká pasívna bezpečnosť a kultivované pohonné jednotky. Nie zanedbateľná je aj možnosť výhodného opätovného predaja.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Typické slabé miesta
elektrické ovládanie okien, nerovnomerne opotrebované pneumatiky, poruchy osvetlenia, deformované brzdové kotúče

+
kvalita dielenského spracovania
jazdné vlastnosti
presné a ľahké radenie
kultivované pohonné jednotky
karoséria
výbava
komfort

-
pozícia sedadiel
nepohodlné zadné sedadlá
malý batožinový priestor

Odporúčané druhy motorov
- 1,8 l päťventilový benzínový s výkonom 125 k. Dobré jazdné vlastnosti. Spotreba 9,5 l/100 km.
- 2,6 l benzínový V6 s výkonom 150 k. Veľmi kultivovaný, silný, dobré jazdné vlastnosti. Spotreba 11,5 l/100 km.
- 1,9 l TDI s výkonom 90 k. Pri studených štartoch trochu hlučný. Nízka spotreba 6,5 l/100 km.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu
  2. Spacák na kozmetiku?
  3. Trápia Vás bolesti a únava? Máme skvelé riešenie k vám domov
  4. Danube InGrid zvyšuje energetickú stabilitu aj v Bratislave
  5. IMMOFINANZ pokračuje v úspechoch nájomných zmlúv aj v roku 2022
  6. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete
  7. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME
  8. Djerba: odlišná príchuť dovolenky v Tunisku
  1. Na západnom Slovensku napreduje modernizácia elektrickej sústavy
  2. Na západnom Slovensku napreduje modernizácia elektrickej sústavy
  3. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  4. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  5. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  6. Danube InGrid zvyšuje stabilitu elektrizačnej sústavy
  7. Danube InGrid zvyšuje energetickú stabilitu aj v Bratislave
  8. Spacák na kozmetiku?
  1. Analytik Horňák: Niektorí výrobcovia budú musieť znížiť ceny 27 545
  2. Štyri veci, vďaka ktorým lepšie zvládnete infláciu 10 250
  3. Djerba: odlišná príchuť dovolenky v Tunisku 8 157
  4. 91 kreslených správ o Slovensku, Ukrajine a celom svete 4 678
  5. Toto sú výhody, ktoré majú prémioví predplatitelia na SME.sk 3 924
  6. Čítajte odomknuté články na mobile, počítači a aj v tablete 3 397
  7. Vyhrajte letnú dovolenku s víkendovým vydaním denníka SME 2 993
  8. Máte v hľadáčiku dovolenku v Turecku? Táto inšpirácia padne vhod 1 398
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Anna Miľanová: Cestovanie... 2021
  2. Jozef Sitko: Bude Slovensko krajinou nikoho?
  3. Monika Kusendová: Bežky-pešky po Chorvátsku: Od Cresu, cez Krk, Rab až do Národného parku Velebit
  4. Ján Škerko: Smutný obraz Putinovho hanebného Ruska
  5. Martin Šuraba: Moje Košice
  6. Lenka Filinová: Spomienka
  7. Soňa Fröhlichová: Švajčiarske mesto Schaffhausen, neodolateľný Tom Cruise a hodinky IWC
  8. Irena Šimuneková: Tatranská klasika
  1. Soňa Bulbeck: Ako šklbú turistov inde... 10 289
  2. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku) 7 358
  3. Post Bellum SK: Kocáb: Boli schopní aj tmu vydávať za dôkaz toho, že tam nie sú jadrové hlavice 5 932
  4. Věra Tepličková: Igi zasa ukazuje figy alebo O tom, ako sa Edo unáhlil 5 866
  5. Jozef Černek: Turecko, letecky s dvomi deťmi, časť prvá - cesta tam 3 699
  6. Věra Tepličková: Mala by som byť po dnešku pokojnejšia, pani Kavecká? 3 494
  7. Felipe Sánchez López: Opatrovatelia alebo novodobí slovenskí otrokári 3 401
  8. Miroslav Lukáč: Kto je ešte dnes rusofil, potrebuje odbornú pomoc. 3 149
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 42. - Arktída - Príbeh havárie vzducholode Italia podľa priameho účastníka Běhounka
  2. Lívia Hlavačková: Týždenne zjete jednu kreditku v podobe mikroplastov
  3. Jiří Ščobák: Ruské straty budú o 20 000 mŕtvych vyššie, než uvádza Ukrajina (analýza situácie na bojisku)
  4. Jiří Ščobák: Bude Ukrajina po vojne prosperovať? A my s ňou?
  5. Monika Nagyova: Nebyť matkou je úžasné
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 41. - Arktída - Roald Amundsen, Umberto Nobile a Expedícia Norge - 1926
  7. Jiří Ščobák: Skepsia okolo kryptomien: Ktoré kryptomeny naozaj nie sú pre začiatočníkov?
  8. Jiří Ščobák: Mentální cvičení: Určení rizikových bodů a možných tras ruského postupu na Ukrajině
SkryťZatvoriť reklamu