GARÁŽ

Opel Astra Sports Tourer na Slovensku od 14 120 eur

Rüsselsheimská automobilka uviedla na slovenský trh nové kombi nižšej strednej triedy. Pre Astru Sports Tourer je k dispozícii sedem motorizácií a päť výbavových stupňov.

(Zdroj: Opel)

BRATISLAVA. Karosárska verzia kombi prichádza viac ako rok po premiére štvrtej generácie Astry hatchback. Auto postavené na platforme s rázvorom 2685 mm (rovnaký ako v hatchbacku) ponúka batožinový priestor so základným objemom 500 litrov.

Malá Insignia

Prepravnú kapacitu je možné zväčšiť sklopením zadných operadiel, delených v pomere 60:40. Manipuláciu s nimi uľahčí systém FlexFold. Sklopenie operadiel docielite jednoduchým potiahnutím páčky v batožinovom priestore. Do kufra sa potom zmestí 1550 litrov nákladu (pri naložení po strop). Dĺžka ložnej plochy dosahuje 1835 mm.

Nové tvary zadných partií čiastočne pripomínajú Insigniu ST. Horizontálne koncové svetlá sú rozdelené na dve časti, aby neobmedzovali šírku nakladacieho otvoru. Piate dvere zasahujú hlboko do zadného nárazníka, vďaka čomu sa Astra Sports Tourer môže pochváliť nízkou nakladacou hranou.

Sedem motorov

Paleta poháňacích jednotiek určených pre Astru ST kopíruje verziu hatchback. K dispozícii sú zážihové i vznetové motory s výkonovým rozsahom 70 kW (95 k) až 132 kW (180 k).

Okrem manuálnych prevodoviek je v ponuke aj šesťstupňový automat, dodávaný k motorizáciám 1,4 Turbo (103 kW/140 k), 1,6 (85 kW/115 k), 1,6 Turbo (132 kW/180 k) a 2,0 CDTI (118 kW/160 k) za príplatok 1600 eur.

Päť výbavových stupňov

Spektrum výbav je široké, v ponuke je až päť stupňov. Základný Essentia okrem iného obsahuje stabilizačný systém, štyri airbagy, manuálnu klimatizáciu, rádio so štyrmi reproduktormi, elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá a oceľové 16-palcové disky kolies.

Enjoy pridáva aj aktívne hlavové opierky vpredu a hlavové airbagy, rádio s ovládaním na volante a siedmimi reproduktormi i tempomat.

Nad ním figurujú varianty Sport a Cosmo s kožou čalúneným vencom volantu, dvojzónovou automatickou klimatizáciou, 17-palcovými zliatinovými diskami, palubným počítačom, dažďovým senzorom i prednými hmlovými svetlami.

Špecialitou je Edícia 20 rokov, ktorá vznikla pri príležitosti dvadsiateho výročia od vstupu značky Opel na slovenský trh. Ponúka výbavu vychádzajúcu z vrcholných verzií Sport a Cosmo, ale za priaznivejšiu cenu.

Opel Astra Sports Tourer - ceny na slovenskom trhu

Essentia Enjoy Sport Cosmo Edícia 20 rokov
1,4 (74 kW/101 k) 14 120 eur 15 110 eur 17 300 eur 16 800 eur 15 170 eur
1,6 (85 kW/115 k) 14 920 eur 15 910 eur 18 100 eur 17 600 eur 15 970 eur
1,4 Turbo (88 kW/120 k) 15 620 eur 16 610 eur 18 800 eur 18 300 eur 16 670 eur
1,4 Turbo (103 kW/140 k) 15 920 eur 16 910 eur 19 100 eur 18 600 eur 16 970 eur
1,6 Turbo 132 kW/180 k) - 18 210 eur 21 100 eur 20 600 eur 18 970 eur
1,7 CDTI (70 kW/95 k) 16 670 eur 17 660 eur - - 17 370 eur
1,7 CDTI (81 kW/110 k) 17 220 eur 18 210 eur 20 400 eur 19 900 eur 18 270 eur
1,7 CDTI (92 kW/125 k) - 18 910 eur 21 100 eur 20 600 eur 18 970 eur
2,0 CDTI (118 kW/160 k) - 20 210 eur 22 400 eur 21 900 eur 20 270 eur

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 113
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 319
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 508
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 292
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 742
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 389
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 017
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 509
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 824
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 675

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Môj dom, môj hrad. Sternbergovci si to môžu povedať už 800 rokov

So súrodencami sa tu pretekali na trojkolkách, pre miestnych robili omše. Na súkromnom hrade Český Šternberk hradný pán stále býva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.