GARÁŽ

Opel Astra Sports Tourer na Slovensku od 14 120 eur

Rüsselsheimská automobilka uviedla na slovenský trh nové kombi nižšej strednej triedy. Pre Astru Sports Tourer je k dispozícii sedem motorizácií a päť výbavových stupňov.

(Zdroj: Opel)

BRATISLAVA. Karosárska verzia kombi prichádza viac ako rok po premiére štvrtej generácie Astry hatchback. Auto postavené na platforme s rázvorom 2685 mm (rovnaký ako v hatchbacku) ponúka batožinový priestor so základným objemom 500 litrov.

Malá Insignia

Prepravnú kapacitu je možné zväčšiť sklopením zadných operadiel, delených v pomere 60:40. Manipuláciu s nimi uľahčí systém FlexFold. Sklopenie operadiel docielite jednoduchým potiahnutím páčky v batožinovom priestore. Do kufra sa potom zmestí 1550 litrov nákladu (pri naložení po strop). Dĺžka ložnej plochy dosahuje 1835 mm.

Nové tvary zadných partií čiastočne pripomínajú Insigniu ST. Horizontálne koncové svetlá sú rozdelené na dve časti, aby neobmedzovali šírku nakladacieho otvoru. Piate dvere zasahujú hlboko do zadného nárazníka, vďaka čomu sa Astra Sports Tourer môže pochváliť nízkou nakladacou hranou.

Sedem motorov

Paleta poháňacích jednotiek určených pre Astru ST kopíruje verziu hatchback. K dispozícii sú zážihové i vznetové motory s výkonovým rozsahom 70 kW (95 k) až 132 kW (180 k).

Okrem manuálnych prevodoviek je v ponuke aj šesťstupňový automat, dodávaný k motorizáciám 1,4 Turbo (103 kW/140 k), 1,6 (85 kW/115 k), 1,6 Turbo (132 kW/180 k) a 2,0 CDTI (118 kW/160 k) za príplatok 1600 eur.

Päť výbavových stupňov

Spektrum výbav je široké, v ponuke je až päť stupňov. Základný Essentia okrem iného obsahuje stabilizačný systém, štyri airbagy, manuálnu klimatizáciu, rádio so štyrmi reproduktormi, elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá a oceľové 16-palcové disky kolies.

Enjoy pridáva aj aktívne hlavové opierky vpredu a hlavové airbagy, rádio s ovládaním na volante a siedmimi reproduktormi i tempomat.

Nad ním figurujú varianty Sport a Cosmo s kožou čalúneným vencom volantu, dvojzónovou automatickou klimatizáciou, 17-palcovými zliatinovými diskami, palubným počítačom, dažďovým senzorom i prednými hmlovými svetlami.

Špecialitou je Edícia 20 rokov, ktorá vznikla pri príležitosti dvadsiateho výročia od vstupu značky Opel na slovenský trh. Ponúka výbavu vychádzajúcu z vrcholných verzií Sport a Cosmo, ale za priaznivejšiu cenu.

Opel Astra Sports Tourer - ceny na slovenskom trhu

Essentia Enjoy Sport Cosmo Edícia 20 rokov
1,4 (74 kW/101 k) 14 120 eur 15 110 eur 17 300 eur 16 800 eur 15 170 eur
1,6 (85 kW/115 k) 14 920 eur 15 910 eur 18 100 eur 17 600 eur 15 970 eur
1,4 Turbo (88 kW/120 k) 15 620 eur 16 610 eur 18 800 eur 18 300 eur 16 670 eur
1,4 Turbo (103 kW/140 k) 15 920 eur 16 910 eur 19 100 eur 18 600 eur 16 970 eur
1,6 Turbo 132 kW/180 k) - 18 210 eur 21 100 eur 20 600 eur 18 970 eur
1,7 CDTI (70 kW/95 k) 16 670 eur 17 660 eur - - 17 370 eur
1,7 CDTI (81 kW/110 k) 17 220 eur 18 210 eur 20 400 eur 19 900 eur 18 270 eur
1,7 CDTI (92 kW/125 k) - 18 910 eur 21 100 eur 20 600 eur 18 970 eur
2,0 CDTI (118 kW/160 k) - 20 210 eur 22 400 eur 21 900 eur 20 270 eur

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 10 198
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 695
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 300
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 353
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 213
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 177
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 007
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 707
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 549
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 215

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.