GARÁŽ

Opel Astra Sports Tourer na Slovensku od 14 120 eur

Rüsselsheimská automobilka uviedla na slovenský trh nové kombi nižšej strednej triedy. Pre Astru Sports Tourer je k dispozícii sedem motorizácií a päť výbavových stupňov.

(Zdroj: Opel)

BRATISLAVA. Karosárska verzia kombi prichádza viac ako rok po premiére štvrtej generácie Astry hatchback. Auto postavené na platforme s rázvorom 2685 mm (rovnaký ako v hatchbacku) ponúka batožinový priestor so základným objemom 500 litrov.

Malá Insignia

Prepravnú kapacitu je možné zväčšiť sklopením zadných operadiel, delených v pomere 60:40. Manipuláciu s nimi uľahčí systém FlexFold. Sklopenie operadiel docielite jednoduchým potiahnutím páčky v batožinovom priestore. Do kufra sa potom zmestí 1550 litrov nákladu (pri naložení po strop). Dĺžka ložnej plochy dosahuje 1835 mm.

Nové tvary zadných partií čiastočne pripomínajú Insigniu ST. Horizontálne koncové svetlá sú rozdelené na dve časti, aby neobmedzovali šírku nakladacieho otvoru. Piate dvere zasahujú hlboko do zadného nárazníka, vďaka čomu sa Astra Sports Tourer môže pochváliť nízkou nakladacou hranou.

Sedem motorov

Paleta poháňacích jednotiek určených pre Astru ST kopíruje verziu hatchback. K dispozícii sú zážihové i vznetové motory s výkonovým rozsahom 70 kW (95 k) až 132 kW (180 k).

Okrem manuálnych prevodoviek je v ponuke aj šesťstupňový automat, dodávaný k motorizáciám 1,4 Turbo (103 kW/140 k), 1,6 (85 kW/115 k), 1,6 Turbo (132 kW/180 k) a 2,0 CDTI (118 kW/160 k) za príplatok 1600 eur.

Päť výbavových stupňov

Spektrum výbav je široké, v ponuke je až päť stupňov. Základný Essentia okrem iného obsahuje stabilizačný systém, štyri airbagy, manuálnu klimatizáciu, rádio so štyrmi reproduktormi, elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá a oceľové 16-palcové disky kolies.

Enjoy pridáva aj aktívne hlavové opierky vpredu a hlavové airbagy, rádio s ovládaním na volante a siedmimi reproduktormi i tempomat.

Nad ním figurujú varianty Sport a Cosmo s kožou čalúneným vencom volantu, dvojzónovou automatickou klimatizáciou, 17-palcovými zliatinovými diskami, palubným počítačom, dažďovým senzorom i prednými hmlovými svetlami.

Špecialitou je Edícia 20 rokov, ktorá vznikla pri príležitosti dvadsiateho výročia od vstupu značky Opel na slovenský trh. Ponúka výbavu vychádzajúcu z vrcholných verzií Sport a Cosmo, ale za priaznivejšiu cenu.

Opel Astra Sports Tourer - ceny na slovenskom trhu

Essentia Enjoy Sport Cosmo Edícia 20 rokov
1,4 (74 kW/101 k) 14 120 eur 15 110 eur 17 300 eur 16 800 eur 15 170 eur
1,6 (85 kW/115 k) 14 920 eur 15 910 eur 18 100 eur 17 600 eur 15 970 eur
1,4 Turbo (88 kW/120 k) 15 620 eur 16 610 eur 18 800 eur 18 300 eur 16 670 eur
1,4 Turbo (103 kW/140 k) 15 920 eur 16 910 eur 19 100 eur 18 600 eur 16 970 eur
1,6 Turbo 132 kW/180 k) - 18 210 eur 21 100 eur 20 600 eur 18 970 eur
1,7 CDTI (70 kW/95 k) 16 670 eur 17 660 eur - - 17 370 eur
1,7 CDTI (81 kW/110 k) 17 220 eur 18 210 eur 20 400 eur 19 900 eur 18 270 eur
1,7 CDTI (92 kW/125 k) - 18 910 eur 21 100 eur 20 600 eur 18 970 eur
2,0 CDTI (118 kW/160 k) - 20 210 eur 22 400 eur 21 900 eur 20 270 eur

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  2. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  3. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  4. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  5. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  6. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  7. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  8. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  9. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 608
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 087
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 355
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 427
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 385
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 877
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 595
  8. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 461
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 438
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 859

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

SaS sa približuje k antisystémovému voličovi, odchodom Mihála stráca výhodu

Z mnohých výrazných osobností, ktoré boli v strane od jej vzniku v roku 2009, v nej dnes zostávajú už len niekoľkí.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

Neprehliadnite tiež

Nie v každej hmle treba zapnúť hmlovky

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkice. Treba nad nimi premýšľať osobitne a nezapínať jedny naraz s druhými.

Zamestnanci pracujúci v Googli na roboaute: odišli sme, lebo nám platili príliš veľa

Ľudia z projektu Waymo si nechali vyplatiť obrovské prémie a prešli ku konkurencii.

Praha analyzovala dopravu v meste, určila kritické miesta

Až 60 percent ľudí by dokázalo prísť do centra na bicykli za 30 minút, boja sa terénu aj krádeží.

Nemecko trvá na zachovaní nezávislosti Opelu od PSA Group do roku 2020

Vedenie Peugeot-Citroen sa stretlo s odborármi Opelu


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop