TEST: Suzuki Kizashi varuje Európu. Novou víziou

Suzuki pomenovalo nový model podľa varovného výkriku "Kizashi", ktorý tiež znamená videnie alebo vidinu. Majú sa európske sedany triasť od strachu pred vidinou Suzuki? Zisťovali sme v redakčnom teste.

Dizajn poteší oko.(Zdroj: Tomáš Kelement)

BREZNO. Prvá jazda kolegu Michala Karpata nás inšpirovala k redakčnému testu Suzuki Kizashi alebo inak povedané, bola to dobrá pripomienka, že je najvyšší čas vyskúšať nový model Suzuki.
Sympatie, ktoré vyvoláva dizajn karosérie, ešte vzrastú pri pohľade naživo. Jediné, čo sme si museli usporiadať v hlave sú rozmery, pretože navonok a bez priameho porovnania ťažko povedať, aké veľké je Kizashi.

Zboku sa tvári ako krátky kompaktný sedan, spredu vyzerá masívne a zadok vzdialene pripomína nafúknuté SX4. Niektoré drobnosti a strohý interiér sú typicky japonské a absencia modernejšieho bezínového motora alebo diesela je citeľná.Podvozok však patrí k úplnej špičke. Šofér veľmi dobre cíti kontakt auta s cestou a pritom ho rozbité slovenské cesty v Suzuki neobťažujú.


Ak by ste ani z videa nevedeli úsúdiť, kde toto auto patrí, netrápte sa, je to samostatná kapitola Suzuki. Akurát nečakali sme, že bude taká pútavá.

Motor 2.4 VVT
Zdvihový objem [cm3] 2393
Výkon [kW/k] 131/178
pri otáčkach [1/min] 6000
Krútiaci moment [Nm] 230
pri otáčkach [1/min] 4000
Prevodovka 6AT
Pohotovostná hmotnosť [kg] 1420/1530
Palivová spotreba [l/100 km] 8,3
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h [s] 8,8
Maximálna rýchlosť [km/h] 215/205
Rozmery:
dĺžka 4650 mm
šírka 1820 mm
výška 1470 mm
rázvor náprav 2700 mm
objem batožinového priestoru 461 l

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Vzorový byt v projekte Nobelova
  2. Slováci čoskoro lídrami vo využívaní inteligentných domácností
  3. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie
  4. Zábavný aj sebavedomý
  5. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3
  6. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo
  7. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori
  8. Bezpečnostný pás vám chráni život, antivírus váš virtuálny svet
  9. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať?
  10. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu
  1. Poradňa: Ako vybrať účet pre mladých
  2. Sajfa odkázal študentom:„Buďte nároční a vydržte!“
  3. S Kulinariom chutí jar lepšie!
  4. Výstavisko Agrokomplex opäť plné poľnohospodárskej techniky
  5. Udelenie akreditácie (certifikátu) pre Aktuárstvo na EU v BA
  6. Vzorový byt v projekte Nobelova
  7. Do ankety Slovenka roka 2017 je nominovaná aj Adriana Kolesárová
  8. Pripomenuli si Svetový deň vody 2017
  9. Vlastníci bytov sa zatiaľ požiarnym zábranám vyhýbajú
  10. Nový Country Manager Operations IMMOFINANZ na Slovensku
  1. Kĺby starnú s nami. S týmito radami ich udržíte fit čo najdlhšie 21 443
  2. Loďou Meraviglia po Stredozemnom mori 7 297
  3. Ikonický Harley-Davidson za bezkonkurenčnú cenu 6 001
  4. Kursalon Trenčianske Teplice: Výborné jedlo a chutné pivo 4 255
  5. Gamifikácia: Nový hit v učení finančnej gramotnosti na ZŠ 3 676
  6. Bývanie, ktoré vás oslobodí od stresu 3 176
  7. Testovanie elektrobicyklov v košickom Cassovare 3 136
  8. Obľúbené letné pneumatiky Matador Hectorra v novej generácii 3 3 065
  9. Zábavný aj sebavedomý 2 769
  10. Antibiotiká nie sú cukríky. Naozaj viete, kedy ich máte brať? 2 761

Téma: Suzuki SX4, Swift, Vitara, ... na Auto.sme.sk


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Šéf Orangeu: Pre roaming môžu zdražieť domáce hovory a dáta

Európska komisia začala pred niekoľkými rokmi tvrdo regulovať ceny roamingu

DOMOV

Beztrestnosť pre Bašternáka nie je jednoznačná

Vykúpenie z trestu za neoprávnenú vratku DPH? Sudcovia to neakceptovali, zlom priniesol až Ústavný súd s čudným vysvetlením.

KULTÚRA

Relácia Sedem sa vracia. Nič nečakajte, vraví Milan Lasica

Humoristická relácia nebola na obrazovkách šesť rokov.

Neprehliadnite tiež

Consumer Reports: Toto sú najhoršie autá roku 2017

Najhoršie priečky obsadil Land Rover aj Mercedes-Benz.

Opel prezradil slovenskú cenu Insignie

Kombi verzia je o tisíc eur drahšia v porovnaní s verziou Grand Sport.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop