Aupark vytláča ľudí spoza cesty z parkovísk

Parkoviská sú len pre kupujúcich, myslí si aj miestna časť a hrozí odťahovaním.

Podzemné aj povrchové garáže Auparku sú preplnené.⋌FOTO SME – TOMÁŠ BENEDIKOVIČ(Zdroj: SME - TOMÁŠ BENEDIKOVIČ)

BRATISLAVA. Nákupné centrum Aupark na petržalskej strane Dunaja už nechce na svojich parkoviskách ľudí, ktorí nenakupujú v tamojších obchodoch, ale odstavujú tam autá počas práce.

Na väčšinu parkovacích plôch odvčera púšťa autá až od desiatej predpoludním.

„Títo ľudia nám niekoľko hodín blokujú parkoviská, ktoré sú určené pre návštevníkov,“ vysvetľuje hovorkyňa Auparku Mária Juritková. Jedno z parkovísk pri zjazde od Nového mosta zostáva bez obmedzení.

„Aupark chce zmenou otváracieho času riešiť to, aby parkovacie miesta nezaberali pracovníci z neďalekého Digital parku, ktorí do zamestnania prichádzajú medzi ôsmou a deviatou ráno,“ povedala Mária Grebeňová-Laczová z miestneho úradu Petržalka. Digital park sídli oproti Auparku na druhej strane frekventovanej Einsteinovej ulice.

Zástupcovia Digital parku podľa Grebeňovej­Laczovej vedeniu miestnej časti sľúbili, že firmy so sídlom v budove si nájdu iné parkovacie miesta.

„Ak sa situácia s parkovaním na území do dvoch týždňov nezlepší, mestská časť nekompromisne pristúpi aj k odťahovaniu vozidiel,“ hovorí Grebeňová­Laczová.

Dva ďalšie väčšie nákupné domy Eurovea a Polus problémy s parkujúcimi zamestnancami okolitých firiem v podzemných garážach nemajú. Za parkovanie nad tri hodiny pýtajú poplatok.

Aupark

  • zadarmo
  • väčšina prístupná až od 10.00 cez víkendy od 8.00;

Eurovea Galleria

  • zadarmo do troch hodín, potom tri eurá a viac;
  • zadarmo večer a cez víkend;

Polus City Center

  • tri hodiny zadarmo
  • každá ďalšia hodina 3,30 eura.
  • zadarmo večer a cez víkend;

otv.jpg

FOTO SME - TOMÁŠ BENEDIKOVIČ

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 34 576
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 001
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 17 263
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 14 301
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 886
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 256
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 251
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 536
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 703
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 667

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

ŠPORT

Sagan skončil v štrnástej etape štvrtý, po skvelom závere vyhral Fraile

Opäť zvýšil náskok v bodovacej súťaži.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.