Aupark vytláča ľudí spoza cesty z parkovísk

Parkoviská sú len pre kupujúcich, myslí si aj miestna časť a hrozí odťahovaním.

Podzemné aj povrchové garáže Auparku sú preplnené.⋌FOTO SME – TOMÁŠ BENEDIKOVIČ(Zdroj: SME - TOMÁŠ BENEDIKOVIČ)

BRATISLAVA. Nákupné centrum Aupark na petržalskej strane Dunaja už nechce na svojich parkoviskách ľudí, ktorí nenakupujú v tamojších obchodoch, ale odstavujú tam autá počas práce.

Na väčšinu parkovacích plôch odvčera púšťa autá až od desiatej predpoludním.

„Títo ľudia nám niekoľko hodín blokujú parkoviská, ktoré sú určené pre návštevníkov,“ vysvetľuje hovorkyňa Auparku Mária Juritková. Jedno z parkovísk pri zjazde od Nového mosta zostáva bez obmedzení.

„Aupark chce zmenou otváracieho času riešiť to, aby parkovacie miesta nezaberali pracovníci z neďalekého Digital parku, ktorí do zamestnania prichádzajú medzi ôsmou a deviatou ráno,“ povedala Mária Grebeňová-Laczová z miestneho úradu Petržalka. Digital park sídli oproti Auparku na druhej strane frekventovanej Einsteinovej ulice.

Zástupcovia Digital parku podľa Grebeňovej­Laczovej vedeniu miestnej časti sľúbili, že firmy so sídlom v budove si nájdu iné parkovacie miesta.

„Ak sa situácia s parkovaním na území do dvoch týždňov nezlepší, mestská časť nekompromisne pristúpi aj k odťahovaniu vozidiel,“ hovorí Grebeňová­Laczová.

Dva ďalšie väčšie nákupné domy Eurovea a Polus problémy s parkujúcimi zamestnancami okolitých firiem v podzemných garážach nemajú. Za parkovanie nad tri hodiny pýtajú poplatok.

Aupark

  • zadarmo
  • väčšina prístupná až od 10.00 cez víkendy od 8.00;

Eurovea Galleria

  • zadarmo do troch hodín, potom tri eurá a viac;
  • zadarmo večer a cez víkend;

Polus City Center

  • tri hodiny zadarmo
  • každá ďalšia hodina 3,30 eura.
  • zadarmo večer a cez víkend;

otv.jpg

FOTO SME - TOMÁŠ BENEDIKOVIČ

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  1. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  2. Modern luxury next to the Blue Church
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  5. Moskva alebo Petrohrad?
  6. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  8. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 173
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 955
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 066
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 671
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 547
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 405
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 076
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 010
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 826
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 720

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

SVET

Zomrel masový vrah Charles Manson

Manson zomrel vo väzení prirodzenou smrťou.

Neprehliadnite tiež

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.

Dubajský superšport s výkonom 5000 koní je realita, ostane vyhradený pre trať

Do bežnej premávky sa chystá Devel Sixteen s výkonom 2000 a 3000 koní, ukázal sa aj prototyp terénneho vozu 6x6.

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.