Bielo-čierny Renault: Monaco GP

Po Lagune Coupé vyrobí Renault exkluzívnu bielo-čiernu edíciu Monaco GP aj z modelového radu Mégane. Na tento účel si vybral najemotívnejšiu karosársku verziu Coupé vrátane ostrého vyhotovenia R.S.

Fanúšikovia značky Renault, zvlášť jeho športovej divízie, asi najviac v poslednej dobe čakajú na premiéru Méganu R.S. Gordini. Vystavený mal byť už vlani v Paríži, najnovší termín jeho premiéry sa odhaduje na Ženevu. Renault zatiaľ nič oficiálne nepotvrdil.

V pretrvávajúcom informačnom tichu iba veľmi úspešne odpútava pozornosť špeciálnymi edíciami svojich modelov, ktoré prvýkrát vystaví v Ženeve. Popri Wind Gordini to bude aj exkluzívna limitovaná séria modelu Mégane Coupé Monaco GP.

Dve verzie

Lacnejšie vyhotovenie Mégane Monaco GP vychádza z výbavy Dynamique. Drahší model, ktorému kombinácie bielej s čiernou obzvlášť pristane, nosí v mene prívlastok R.S. Zvonka ich bude charakterizovať biely perleťový lak karosérie, efektné štítky Monaco GP a do kontrastnej čiernej farby lakované vonkajšie spätné zrkadlá, disky kolies, bočné ochranné lišty na dverách, maska chladiča, zadný difúzor a predná časť strechy.

Interiéru dominujú anatomicky tvarované čierne sedačky s bielym nápisom Monaco GP a viacero ozdobných obkladov lakovaných taktiež do bielej perleti. Biele sú napríklad rukoväte dverí, stredová konzola, obkladová lišta palubnej dosky na spolujazdcovej strane a hojne bola využitá aj biela niť. Obšitý je ňou kožený volant, sedačky, radiaca páka aj koberčeky. K športovému autu neodmysliteľne patria tiež hliníkové pedále.

Špecifikom tejto edície bude bohatá bezpečnostná a luxusná výbava vrátane špičkovej audiosústavy Bose. Lacnejší variant poháňajú tri naftové a dva benzínové motory - 1.5 dCi s 81 kW/110 k (výhradne v kombinácii s dvojspojkovou prevodovkou EDC), 1.9 dCi 96 kW/130 k, 2.0 dCi 118 kW/160 k, 1.4 TCe 96 kW/130 k a 2.0 TCe 132 kW/180 k.

Mégane R.S. Monaco GP sa od svojho lacnejšieho brata bude odlišovať všetkými, pre verziu CUP špecifickými prvkami ako sú športové korýtkové sedačky, podvozok CUP, samosvorný diferenciál, štandardne obúvané 18-palcové kolesá (19-palcové ako opcia) a najväčším lákadlom bude samozrejme prepĺňaný benzínový dvojliter s ohromným ťahom a výkonom 184 kW/250 k.

Či všetky prvky verzie Cup budú v štandarde alebo sa bude za tento balík priplácať zatiaľ nevieme, pretože importér ešte nezverejnil presnú špecifikáciu pre náš trh.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  2. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  3. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  4. Modern luxury next to the Blue Church
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  6. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  10. HB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 299
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 225
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 2 664
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 182
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 546
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 390
  7. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 323
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 118
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 090
  10. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 018

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Slovensko neuspelo v boji o sídlo Európskej liekovej agentúry

Bratislava nezískala sídlo EMA, bola na štvrtej nepostupovej pozícii.

KOMENTÁRE

Prečo by sa mali Slováci začať báť Čechov

Slovensko bude musieť vynaložiť viac úsilia a vynaliezavosti, aby ho Brusel v zhluku „podivných“ demokracií na východ od Nemecka rozpoznal

KOMENTÁRE

Fico útokom na Kisku škodí hlavne sebe

Všetky pokusy o priamu konfrontáciu sa doteraz vždy skončili porážkou Fica.

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.