NOVINKY

Unikla prvá snímka modernizovaného VW Tiguan

Kompaktné SUV má novú prednú časť, ktorej tvary pripomínajú väčší Touareg. Rovnako ako doteraz, si zákazník bude môcť vybrať „cestný“ alebo „terénny“ variant predného nárazníka.

(Zdroj: Volkswagen)

BRATISLAVA. Po necelých štyroch rokoch od uvedenia sa kompaktné SUV Volkswagen Tiguan, postavené na platforme Golfu, podrobilo omladzovacej kúre.

Facelift absolvuje debut na marcovom autosalóne v Ženeve, prvú fotografiu novinky však máme - vďaka oficiálnemu webu nemeckej automobilky - k dispozícii už teraz. Výrobca ju zrejme uverejnil omylom, lebo po niekoľkých minútach zo stránky zmizla.

Veľký vzor Touareg

Modernizácia nepriniesla žiadne prekvapenia. Dizajnéri sa inšpirovali väčším SUV Touareg. Tiguan tak dostal nové predné svetlomety, ktoré budú v kombinácii s bi-xenónovými výbojkami dopĺňať diódy pre denné svietenie, novú masku chladiča i predné nárazníky. Tie budú - rovnako ako doteraz - v ponuke dva. Jeden „cestný“ a druhý „terénny“, ktorý svojim tvarom zväčšuje predný nájazdový uhol vozidla.

Čína bola prvá

Zaujímavé je, že VW už Tiguan raz modernizoval, a to pred približne rokom. Šlo však o verziu určenú pre čínsky trh, ktorá sa od tej európskej líši aj dlhším rázvorom osí kolies.

Zmeny na zadnej časti karosérie, v interiéri a pod kapotou auta zostávajú zahalené rúškom tajomstva. Volkswagen by však mal zverejniť prvé oficiálne snímky a informácie k omladenému Tiguanu ešte pred ženevským autosalónom.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 779
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 797
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 036
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 689
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 138
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 009
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 645
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 583
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 345
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 761

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.