BRATISLAVA. Včera sa v pražskej O2 aréne uskutočnila konferencia, na ktorej približne 5000 predajcov vozidiel značky Škoda z celého sveta malo možnosť uzrieť jej nové logo.
Pozvaní hostia boli zaviazaní mlčaním, napriek tomu jeden z nich nový vizuál znaku mladoboleslavskej automobilky popísal českému serveru lidovky.cz. Podľa popisu následne vznikla jeho grafika.
Dva farebné varianty
Logo je podstatne jednoduchšie než doterajšie a pôsobí dynamickejším dojmom. Motív okrídleného šípu zostal zachovaný, zmenil sa podklad znaku z bieleho na čierny a zároveň zmizol nápis Škoda Auto. Nové logo existuje v dvoch verziách. Chrómovaný variant sa bude objavovať na autách, zelený má byť používaný v predajniach a na rôznych reklamných predmetoch.
„Nové logo je naozaj dynamické a v chrómovanej verzii elegantné. V porovnaní s doterajším je o triedu vyššie,“ uviedol pre lidovky.cz jeden z dílerov, ktorý sa na konferencii zúčastnil.
Logo čiastočne pripomína to, ktoré škodovka použila na štúdiách Roomster, Yeti a Yeti 2 Concept.
Zmení sa aj vizuál predajní áut Škoda
Konferencia sa neniesla iba v pracovnom duchu. Prítomným hosťom zaspievala aj americká speváčka Anastacia. Zároveň si mohli pozrieť tri novinky - miniauto, ktoré je derivátom modelu VW UP!, sedan A-Entry predstavený ako Gloobal concept i modernizovaný Superb.
Dnes si predajcovia mali pozrieť vizuál nových predajných priestorov, ktorý sa v priebehu nasledujúcich mesiacov stane štandardom pre všetkých autorizovaných predajcov Škoda.
Mladoboleslavská automobilka oficiálne predstaví svoju novú identitu v predvečer ženevského autosalónu.
Informácie o novom logu značky Škoda ako prvý priniesol server lidovky.cz.
Autor: fg