ŽENEVA. Ladné krivky kompaktného kupé s dĺžkou 4000 mm a rázvorom 2400 mm netreba popisovať. Tie najlepšie odhalí video a fotogaléria. Venujme sa preto technike.
Alfu Romeo 4C poháňa uprostred uložený prepĺňaný štvorvalec 1750 TBi. Výkon 147 kW (200 k) posiela prostredníctvom dvojspojkovej prevodovky TCT na zadné kolesá. Vodič má k dispozícii aj volič jazdných režimov Alfa DNA.
Alfu Romeo 4C poháňa uprostred uložený prepĺňaný štvorvalec 1750 TBi. Výkon 147 kW (200 k) posiela prostredníctvom dvojspojkovej prevodovky TCT na zadné kolesá. Vodič má k dispozícii aj volič jazdných režimov Alfa DNA.
Konštruktéri pri stavbe auta v značnej miere používali hliník a karbón. Hmotnosť štúdie sa tak podarilo udržať na úrovni 850 kilogramov (pomer výkon/hmotnosť: menej ako 4 kg/k). Jej rozloženie medzi prednú a zadnú nápravu charakterizuje pomer 40:60.
Alfa 4C zrýchli z 0 na 100 km/h za päť sekúnd a jej maximálna rýchlosť prekročí 250 km/h. S odštartovaním sériovej výroby sa ráta na budúci rok.