DOPLNENÉ 10:40

Policajti začali zverejňovať nehodové úseky ciest

Krajské policajné riaditeľstvá začali zverejňovať nehodové úseky ciest. Doteraz informovali o cestách banskobystrického, bratislavského, košického, nitrianskeho a trnavského kraja.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - TASR)

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Banskej Bystrici na stránke ministerstva vnútra informovalo o nehodových miestach a úsekoch, ktoré vyhodnotili za obdobie od 1. 4. 2010 do 30. 9. 2010 podľa nasledovných kritérií:

  • nehodové úseky sú najmä úseky pozemných komunikácií alebo medzi križovatkové úseky v dĺžke najviac 1 km, s počtom najmenej päť dopravných nehôd za obdobie 6 mesiacov,
  • nehodové miesta sú najmä križovatky ciest, priechody pre chodcov, železničné priecestia, miesta vjazdov alebo výjazdov z objektov a pozemkov na cestu, alebo iné obdobné miesta v dĺžke najviac 100 m s počtom najmenej päť dopravných nehôd za obdobie 6 mesiacov.

Okrem toho na stránku umiestnili aj dlhodobo sledované kritické úseky ciest. To sú také, v ktorých je dlhodobo (niekoľko rokov) evidovaný zvýšený výskyt dopravných nehôd a škodových udalostí, alebo dopravných nehôd s ťažkými následkami.

Pozrite si rizikové úseky ciest na mape podľa metodiky EuroRAP

Nitrianski policajti zverejnili nehodové úseky podľa tých istých kritérií ako banskobystrickí. Košickí k údajom pridali aj hlavné príčiny nehôd.

Bratislavskí policajti umiestnili na ich stránku informácie o všetkých úsekoch ciest, kde sa stala nehoda od 1. 10. 2010 do 22. 2. 2011 s prísľubom, že ich budú raz za pol roka aktualizovať.

"Krajský dopravný inšpektorát v Bratislave v snahe zlepšiť dopravno- bezpečnostnú situáciu a znížiť počet dopravných nehôd na území Bratislavského kraja, spracoval prehľad úsekov častých dopravných nehôd," informovala Petra Hrášková, hovorkyňa bratislavských krajských policajtov.

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Trnave zverejnilo úseky ciest, kde sa stalo 5 dopravných nehôd v období od 1. 7. 2010 do 31. 12. 2010.

Nehodové úseky - banskobystrický kraj
(od 1.4.2010 do 30.9.2010):

Cesta úsek (km)
Počet nehôd Usmrtení Ťažko zranení Ľahko zranení
Okres Lučenec:
I/50 (E58, E571) 284,000 – 284,800 (dĺžka 800m) 6 1 1 2
I/71 1,800 – 2,550 (dĺžka 750m) 5 0 0 1
I/75 192,150 – 194,300 (dĺžka 2150m) 12 0 0 3
Okres Zvolen:
I/50 (E58, E571) 226,280 – 226,900 (dĺžka 620m) 5 0 2 0
I/66 (E77) 58,600 – 59,100 (dĺžka 500m) 5 1 0 5
I/69 6,900 - 7,900 (dĺžka 1000m) 5 1 0 3
Okres Banská Štiavnica:
I/51 284,800 – 285,750 (dĺžka 950m) 5 0 2 7
Okres Žiar nad Hronom:
I/50 (E572) 210,800 – 211,850 (dĺžka 1050m) 6 1 0 3
I/65 (E58, E571) km 73,500- 74,500 (dĺžka 1000m) 6 0 0 8
I/65 km 93,000 – 93,600 (dĺžka 600m) 5 0 0 1

Nehodové úseky - nitriansky kraj
(od 1.4.2010 do 30.9.2010):

Cesta úsek (km)
Počet nehôd Usmrtení Ťažko zranení Ľahko zranení
Okres Nitra:
I/51 159,000 - 160,000 5 0 0 2
I/51 176,000 - 178,500 9
0
0
4
I/51 187,500 - 188,500 7
0
0
3
I/51 191,500 - 192,200 5
0
0
1
I/51 198,000 - 199,000 5
0
0
1
I/64
65,500 - 68,220 16
0
0
5
I/64 68,500 - 69,680 7 0 0 1
I/64 71,800 - 73,000 6 0 0 0
I/65 9,200 - 10,250 6 0 0 7
Okres Zlaté Moravce:
I/65 20,500 – 22,000 7 0 0 0
I/65 23,000 – 25,000 7 0 0 0
I/65 27,180 – 28,500 8 0 0 6
I/65 40,000 – 41,000 5 0 0 4
Okres Topoľčany:
II/499 102,400 – 103,590 8 0 0 7
Okres Komárno:
I/63 101,200 – 102,200 5 0 0 6

Nehodové úseky - trnavský kraj
(od 1.7.2010 do 31.12.2010):

Cesta úsek (km)
Počet nehôd Usmrtení Ťažko zranení Ľahko zranení
Okres Piešťany:
I/61 79,800 – 80,500 (dĺžka 700 m) 6 0 0 0
Okres Hlohovec:
II/513 7,400 – 8,200 (dĺžka 800 m) 5
0
0
4
Okres Dunajská Streda:
II/572 39,800 – 42,200 (dĺžka 2400 m) 11
0
0
5

Nehodové úseky - bratislavský kraj
(od 1.10.2010 do 22.2.2011):

Názov ulice Od križovatky (č. uzlu) Po križovatku (č. uzlu) Počet nehôd
Okres Bratislava I.:
Brnianska II/572 Stromová 409 Patrónka 421 5
Karadžičova Legionárska 611 Mlynské nivy 608 2
Nábr. arm. gen. L. Svobodu Staromestská 413 Most Lafranconi 441 8
Nám. 1. mája Kollárovo nám. 641 Hodžovo nám. 619 1
Pražská SAV 654 Stromová 409 1
Staromestská Hodžovo nám. 619 Nový most 602 3
Šancová II/572 Račianske mýto 612 SAV 654 1
Most Apollo Prístavná 201 Einsteinova 531 1
Lamačská cesta I/2 Patrónka 421 Cesta ne Č. most 422 4
Okres Bratislava II.:
Bajkalská Prievozská 214 Drieňová 237 3
Bajkalská kruhový objazd 264 Prievozská 214 1
Gagarinova Kaštieľska 216 Ondrejovova 218 7
Hradská Vrakuňská cesta 211 Ráztočná 230 7
Prievozská Košická 212 Hraničná 215 4
Ružinovská Miletičova 243 Vrakuňská 248 6
Slovnaftská Komárňanská 204 Svornosti 222 7
Svornosti Mierová 220 Mramorová 223 5
Tomášikova Mierová 216 Drieňová 238 9
Vrakuňská Ružinovská 248 Trnavská 317 8
Okres Bratislava III.:
Cesta na Senec II/502 Nadjazd Vajnory 362 Senec 397 6
Púchovská II/502 Detvianska 343 Rybničná 345 9
Račianska II/502 Račianske mýto 612 Hečkova 339 12
Rožňavská I/61 Trnavská 305 Vajnorská 309 10
Trnavská II/572 Trnavské mýto 301 Tomášikova 305 10
Nadjazd Vajnory Roľnícka 348 Krechty 364 0
Vajnorská Trnavské mýto 301 Rožňavská 309 9
Žitná II/502 Hečkova 339 Detvianska 343 4
Okres Bratislava IV.:
Botanická Devínska cesta 443 Most Lafranconi 441 2
Hodonínska I/2 Lamačská cesta 429 Krematórium 496 14
Karloveská Kuklovská 446 Devínska cesta 443 3
Lamačská cesta I/2 Cesta na Č. most 422 Hodonínska 429 8
Mlynská dolina I/2 Patrónka 421 Slávičie údolie 412 6
Bratislavská Záhorská Bystrica 460 Krematórium 496 2
Okres Bratislava V.:
Dolnozemská I/2 Panónska 517 Einsteinova 531 11
Apollo Einsteinova 531 Prístavná 201 2
Einsteinova I/61 Incheba 505 Dolnozemská 531 4
Panónska Nový most 512 Dolnozemská 517 4
Rusovská cesta I/61 I/61 504 Bosákova 524 2
Viedenská cesta I/61 Rusovská 504 Bosákova 524 1
Názov úseku Od križovatky (km) po križovatku (km) Počet nehôd
Diaľnica D1 (do BA)
0 38.2 124
Diaľnica D2 (do MA)
35 40 5
Diaľnica D2 (do MA) 55 60 6
Okres Senec:
Bratislava - Senec I/61 celý úsek obojsmerne 14
okr. Senec I/62 celý úsek obojsmerne 9
okr. Senec I/63 celý úsek obojsmerne 7
Senec - Viničné II/503 celý úsek obojsmerne 5
Senec, 1. mája miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 5
Bernolákovo, Hlboká cesta miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 4
Bernolákovo, Trnavská miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
Senec, Turecká miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
okr. Senec II/572 celý úsek obojsmerne 3
Okres Pezinok:
Šenkvice - Pezinok III/5025 celý úsek obojsmerne 7
Pezinská Baba II/503 celý úsek obojsmerne 6
Šenkvice - Vištuk III/06110 celý úsek obojsmerne 4
Pezinok, Fajgalská cesta miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 4
Modra, Harmónia III/5026 a 50217 celý úsek obojsmerne 4
Modra - Králová II/502 celý úsek obojsmerne 3
Pezinok, Myslenická II/502 celý úsek obojsmerne 3
Vinosady - Modra II/502 celý úsek obojsmerne 3
Modra, Komenského miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
Pezinok, Šenkvická miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
Okres Malacky:
Mesto Malacky 21
I/2 Malacky 14
I/2 Stupava 10
II/590 Malacky Studienka 10
I/2 9
Mesto Stupava 3
Jakubov 3
III/505 Stupava Hranica okresu 3
II/501 Pernek Jabloňové 3
II/501 Jabloňové Lozorno 3

Nehodové úseky - košický kraj
(od 1.4.2010 do 30.9.2010):

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Košiciach zverejnil informácie v dokumente pdf. Ak si chcete pozrieť nehodové úseky v košickom kraji, musíte si dokument otvoriť.

od križovatky /č. uzlu/

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  4. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  5. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. GOPASS-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 044
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 21 694
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 20 299
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 12 617
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 8 107
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 143
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 708
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 3 538
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 966
  10. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších! 2 010

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Techniku zo základne v Dolnej Krupej žiada ministerstvo vrátiť

Čo robia Noční vlci v Dolnej Krupej.

SVET

Menila sex za politický vplyv. V mladej Ruske vidia agentku

Maria Butinová sa zblížila s republikánmi, aby mohla mať viac vplyvu.

ČESKÝ ZÁPISNÍK

Zbohom, Praha. Hľadá sa nová Krnáčová

Primátorka prichádzala s nádejou na zmenu. Odchádza ponížená.

Neprehliadnite tiež

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.

Kia začala v Žiline vyrábať prvé elektrifikované auto

Nový je motor, dizajn, volant aj výbava

Najznámejšie auto Jamesa Bonda ožilo ako stavebnica Lego

Stavebnica s 1295 dielmi dá zabrať aj dospelým.

Tri omyly o milovaní v aute

Čo robíte v aute, robíte na verejnosti.