DOPLNENÉ 10:40

Policajti začali zverejňovať nehodové úseky ciest

Krajské policajné riaditeľstvá začali zverejňovať nehodové úseky ciest. Doteraz informovali o cestách banskobystrického, bratislavského, košického, nitrianskeho a trnavského kraja.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - TASR)

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Banskej Bystrici na stránke ministerstva vnútra informovalo o nehodových miestach a úsekoch, ktoré vyhodnotili za obdobie od 1. 4. 2010 do 30. 9. 2010 podľa nasledovných kritérií:

  • nehodové úseky sú najmä úseky pozemných komunikácií alebo medzi križovatkové úseky v dĺžke najviac 1 km, s počtom najmenej päť dopravných nehôd za obdobie 6 mesiacov,
  • nehodové miesta sú najmä križovatky ciest, priechody pre chodcov, železničné priecestia, miesta vjazdov alebo výjazdov z objektov a pozemkov na cestu, alebo iné obdobné miesta v dĺžke najviac 100 m s počtom najmenej päť dopravných nehôd za obdobie 6 mesiacov.

Okrem toho na stránku umiestnili aj dlhodobo sledované kritické úseky ciest. To sú také, v ktorých je dlhodobo (niekoľko rokov) evidovaný zvýšený výskyt dopravných nehôd a škodových udalostí, alebo dopravných nehôd s ťažkými následkami.

Pozrite si rizikové úseky ciest na mape podľa metodiky EuroRAP

Nitrianski policajti zverejnili nehodové úseky podľa tých istých kritérií ako banskobystrickí. Košickí k údajom pridali aj hlavné príčiny nehôd.

Bratislavskí policajti umiestnili na ich stránku informácie o všetkých úsekoch ciest, kde sa stala nehoda od 1. 10. 2010 do 22. 2. 2011 s prísľubom, že ich budú raz za pol roka aktualizovať.

"Krajský dopravný inšpektorát v Bratislave v snahe zlepšiť dopravno- bezpečnostnú situáciu a znížiť počet dopravných nehôd na území Bratislavského kraja, spracoval prehľad úsekov častých dopravných nehôd," informovala Petra Hrášková, hovorkyňa bratislavských krajských policajtov.

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Trnave zverejnilo úseky ciest, kde sa stalo 5 dopravných nehôd v období od 1. 7. 2010 do 31. 12. 2010.

Nehodové úseky - banskobystrický kraj
(od 1.4.2010 do 30.9.2010):

Cesta úsek (km)
Počet nehôd Usmrtení Ťažko zranení Ľahko zranení
Okres Lučenec:
I/50 (E58, E571) 284,000 – 284,800 (dĺžka 800m) 6 1 1 2
I/71 1,800 – 2,550 (dĺžka 750m) 5 0 0 1
I/75 192,150 – 194,300 (dĺžka 2150m) 12 0 0 3
Okres Zvolen:
I/50 (E58, E571) 226,280 – 226,900 (dĺžka 620m) 5 0 2 0
I/66 (E77) 58,600 – 59,100 (dĺžka 500m) 5 1 0 5
I/69 6,900 - 7,900 (dĺžka 1000m) 5 1 0 3
Okres Banská Štiavnica:
I/51 284,800 – 285,750 (dĺžka 950m) 5 0 2 7
Okres Žiar nad Hronom:
I/50 (E572) 210,800 – 211,850 (dĺžka 1050m) 6 1 0 3
I/65 (E58, E571) km 73,500- 74,500 (dĺžka 1000m) 6 0 0 8
I/65 km 93,000 – 93,600 (dĺžka 600m) 5 0 0 1

Nehodové úseky - nitriansky kraj
(od 1.4.2010 do 30.9.2010):

Cesta úsek (km)
Počet nehôd Usmrtení Ťažko zranení Ľahko zranení
Okres Nitra:
I/51 159,000 - 160,000 5 0 0 2
I/51 176,000 - 178,500 9
0
0
4
I/51 187,500 - 188,500 7
0
0
3
I/51 191,500 - 192,200 5
0
0
1
I/51 198,000 - 199,000 5
0
0
1
I/64
65,500 - 68,220 16
0
0
5
I/64 68,500 - 69,680 7 0 0 1
I/64 71,800 - 73,000 6 0 0 0
I/65 9,200 - 10,250 6 0 0 7
Okres Zlaté Moravce:
I/65 20,500 – 22,000 7 0 0 0
I/65 23,000 – 25,000 7 0 0 0
I/65 27,180 – 28,500 8 0 0 6
I/65 40,000 – 41,000 5 0 0 4
Okres Topoľčany:
II/499 102,400 – 103,590 8 0 0 7
Okres Komárno:
I/63 101,200 – 102,200 5 0 0 6

Nehodové úseky - trnavský kraj
(od 1.7.2010 do 31.12.2010):

Cesta úsek (km)
Počet nehôd Usmrtení Ťažko zranení Ľahko zranení
Okres Piešťany:
I/61 79,800 – 80,500 (dĺžka 700 m) 6 0 0 0
Okres Hlohovec:
II/513 7,400 – 8,200 (dĺžka 800 m) 5
0
0
4
Okres Dunajská Streda:
II/572 39,800 – 42,200 (dĺžka 2400 m) 11
0
0
5

Nehodové úseky - bratislavský kraj
(od 1.10.2010 do 22.2.2011):

Názov ulice Od križovatky (č. uzlu) Po križovatku (č. uzlu) Počet nehôd
Okres Bratislava I.:
Brnianska II/572 Stromová 409 Patrónka 421 5
Karadžičova Legionárska 611 Mlynské nivy 608 2
Nábr. arm. gen. L. Svobodu Staromestská 413 Most Lafranconi 441 8
Nám. 1. mája Kollárovo nám. 641 Hodžovo nám. 619 1
Pražská SAV 654 Stromová 409 1
Staromestská Hodžovo nám. 619 Nový most 602 3
Šancová II/572 Račianske mýto 612 SAV 654 1
Most Apollo Prístavná 201 Einsteinova 531 1
Lamačská cesta I/2 Patrónka 421 Cesta ne Č. most 422 4
Okres Bratislava II.:
Bajkalská Prievozská 214 Drieňová 237 3
Bajkalská kruhový objazd 264 Prievozská 214 1
Gagarinova Kaštieľska 216 Ondrejovova 218 7
Hradská Vrakuňská cesta 211 Ráztočná 230 7
Prievozská Košická 212 Hraničná 215 4
Ružinovská Miletičova 243 Vrakuňská 248 6
Slovnaftská Komárňanská 204 Svornosti 222 7
Svornosti Mierová 220 Mramorová 223 5
Tomášikova Mierová 216 Drieňová 238 9
Vrakuňská Ružinovská 248 Trnavská 317 8
Okres Bratislava III.:
Cesta na Senec II/502 Nadjazd Vajnory 362 Senec 397 6
Púchovská II/502 Detvianska 343 Rybničná 345 9
Račianska II/502 Račianske mýto 612 Hečkova 339 12
Rožňavská I/61 Trnavská 305 Vajnorská 309 10
Trnavská II/572 Trnavské mýto 301 Tomášikova 305 10
Nadjazd Vajnory Roľnícka 348 Krechty 364 0
Vajnorská Trnavské mýto 301 Rožňavská 309 9
Žitná II/502 Hečkova 339 Detvianska 343 4
Okres Bratislava IV.:
Botanická Devínska cesta 443 Most Lafranconi 441 2
Hodonínska I/2 Lamačská cesta 429 Krematórium 496 14
Karloveská Kuklovská 446 Devínska cesta 443 3
Lamačská cesta I/2 Cesta na Č. most 422 Hodonínska 429 8
Mlynská dolina I/2 Patrónka 421 Slávičie údolie 412 6
Bratislavská Záhorská Bystrica 460 Krematórium 496 2
Okres Bratislava V.:
Dolnozemská I/2 Panónska 517 Einsteinova 531 11
Apollo Einsteinova 531 Prístavná 201 2
Einsteinova I/61 Incheba 505 Dolnozemská 531 4
Panónska Nový most 512 Dolnozemská 517 4
Rusovská cesta I/61 I/61 504 Bosákova 524 2
Viedenská cesta I/61 Rusovská 504 Bosákova 524 1
Názov úseku Od križovatky (km) po križovatku (km) Počet nehôd
Diaľnica D1 (do BA)
0 38.2 124
Diaľnica D2 (do MA)
35 40 5
Diaľnica D2 (do MA) 55 60 6
Okres Senec:
Bratislava - Senec I/61 celý úsek obojsmerne 14
okr. Senec I/62 celý úsek obojsmerne 9
okr. Senec I/63 celý úsek obojsmerne 7
Senec - Viničné II/503 celý úsek obojsmerne 5
Senec, 1. mája miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 5
Bernolákovo, Hlboká cesta miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 4
Bernolákovo, Trnavská miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
Senec, Turecká miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
okr. Senec II/572 celý úsek obojsmerne 3
Okres Pezinok:
Šenkvice - Pezinok III/5025 celý úsek obojsmerne 7
Pezinská Baba II/503 celý úsek obojsmerne 6
Šenkvice - Vištuk III/06110 celý úsek obojsmerne 4
Pezinok, Fajgalská cesta miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 4
Modra, Harmónia III/5026 a 50217 celý úsek obojsmerne 4
Modra - Králová II/502 celý úsek obojsmerne 3
Pezinok, Myslenická II/502 celý úsek obojsmerne 3
Vinosady - Modra II/502 celý úsek obojsmerne 3
Modra, Komenského miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
Pezinok, Šenkvická miestna komunikácia celý úsek obojsmerne 3
Okres Malacky:
Mesto Malacky 21
I/2 Malacky 14
I/2 Stupava 10
II/590 Malacky Studienka 10
I/2 9
Mesto Stupava 3
Jakubov 3
III/505 Stupava Hranica okresu 3
II/501 Pernek Jabloňové 3
II/501 Jabloňové Lozorno 3

Nehodové úseky - košický kraj
(od 1.4.2010 do 30.9.2010):

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Košiciach zverejnil informácie v dokumente pdf. Ak si chcete pozrieť nehodové úseky v košickom kraji, musíte si dokument otvoriť.

od križovatky /č. uzlu/

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Najvyššie ocenenie štvrtýkrát pre Martinus
  2. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky
  3. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  4. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  5. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  8. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  9. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  10. Inteligencia vo všetkom
  1. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  2. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  3. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  4. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  5. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky
  6. Poslanci dnes dali jasne najavo, že plot na námestí nechcú
  7. HB Reavis so silnými výsledkami za rok 2016
  8. 3 šťavnaté spôsoby, ako povzbudiť výkon mozgu
  9. Najvyššie ocenenie štvrtýkrát pre Martinus
  10. Budúcnosť EÚ a inteligentných miest
  1. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 965
  2. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 7 081
  3. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 6 614
  4. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 248
  5. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 5 313
  6. 5 krokov k vlastnému bývaniu 5 062
  7. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 4 302
  8. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 3 795
  9. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 3 616
  10. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 2 451

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Alza, Strabag či Poštová banka priznali, prečo do inzerátov nepíšu platy

Ako by ste sa cítili, ak by váš sused vedel, koľko zarábate? Aj takto argumentujú firmy, prečo do inzerátov nedávajú platy.

DOMOV

Fico prijal bieloruského premiéra, ani v minulosti nemal problém

Bielorusko neakceptujem, hovorí poslanec Peter Osuský.

KOMENTÁRE

Prečo Trump nie je Roosevelt?

Legislatívne neúspechy počas prvých sto dní amerického prezidenta sú najlepšími správami o jeho chaotickom vládnutí.

KULTÚRA

Johnny Depp skrachoval. Nechajte ho, sám to tak chcel

Za mesiac minie dva milióny, víno ho stojí tridsať tisíc. Náhradu žiada na súde.

Neprehliadnite tiež

Majiteľka Tesly X žiada odškodné milión dolárov

Pri nehode začala Tesla horieť a zadné dvere ostali zablokované.

Uber chce mať do roku 2020 lietajúci taxík

Lietajúce taxi Uber bude malé lietadlo, ktoré bude vzlietať a pristávať vertikálne.

Formula F1 od sezóny 2018 s ďalšími zmenami

Stretnutie Strategickej skupiny a Komisie F1 v Paríži prinieslo odsúhlasenie viacerých zmien pre sezónu 2018.

Revolúciu elektroáut povedie Čína, nie Západ

Najväčší trh s autami zabojuje proti smogu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop