Prezident koncernu PSA Jean-Martin Folz Euru oznámil, že vozidlá sú už kompletné, zostáva iba dokončiť niekoľko drobných záležitostí. Podľa J.-M. Folzu je zatiaľ tajné, ako sa francúzske stroje budú líšiť od japonských náprotivkov. Potvrdil však, že všetky typy budú na jednom podvozku a bude možné vyberať z dvoch verzií, buď benzínové s poľským motorom Toyoty, alebo naftové, vybavené dieselom koncernu PSA. Budúcu cenu miniautomobilov J.-M. Folz nespresnil. Pôjde o lacné minivozidlo, určené hlavne mladým záujemcom, uviedol. Na druhej strane chce automobilka ponúknuť plnohodnotné auto, žiadny lacný kompromis, dodal J.-M. Folz. "Bude to európske auto, rozhodne nebude len pre Východ," zdôraznil. V Kolíne v súčasnosti pokračujú práce na príprave územia pre stavbu automobilky Toyota-PSA. V továrni nájde prácu asi 3 000 zamestnancov, v nadväznosti na začatie výstavby a prevádzku továrne vznikne ďalších až 11 000 nových pracovných miest. Prvé vozidlo má opustiť továreň 1. januára 2005. Informoval o tom český denník Právo.
* we gl